50 χρόνια Nissan Motorsport. Τα επικά αυτοκίνητα, η ατμόσφαιρα

Post date:

Author:

Category:

Η επιτυχημένη πεντηκονταετία της παρουσίας της Nissan στις Η.Π.Α. γιορτάστηκε στο Monterey ως επίκεντρο της σκηνής στο φετινής Rolex Monterey Motorsports Reunion. Αυτές ήταν οι κατασκευές που ξεσήκωσαν τα βλέμματα

Με περισσότερες από 200 νίκες στο IMSA και 100 και πλέον εθνικά Πρωταθλήματα στο SCCA, πολλοί από τους θρύλους που οδήγησαν τα Nissan αυτών των επιτυχιών, έδωσαν το «παρών» στο Monterey.

Διάσημοι οδηγοί αγώνων της Nissan και της Datsun βρέθηκαν στην πίστα, ενώ οι θρύλοι των παρελθόντων επιτυχιών, συμπεριλαμβανομένων των Τζον Μόρτον και Πέτερ Μπροκ, παρέστησαν στη φετινή διοργάνωση.

Μαζί με τον εορτασμό του παρελθόντος, η Nissan θα κοιτάξει και στο μέλλον με την εποχή της Nissan πέντε εποχής ABB FIA Formula E στην οθόνη μαζί με το πρόσφατα αποκαλυμμένο Nissan GT-R50 από την Italdesign.

Nissan Motorsport 4Drivers.gr

Nissan Motorsport 4Drivers.gr

Nissan Motorsport 4Drivers.gr

Nissan Motorsport 4Drivers.gr

Nissan Motorsport 4Drivers.gr

Nissan Motorsport 4Drivers.gr

Nissan Motorsport 4Drivers.gr

Nissan Motorsport 4Drivers.gr

Nissan Motorsport 4Drivers.gr

Nissan Motorsport 4Drivers.gr

 Η Nissan North America επιμελήθηκε μια ειδική συλλογή από 14 αυτοκίνητα στο paddock, τρία εκ των οποίων πραγματοποίησαν το ντεμπούτο τους στις ΗΠΑ: το Nissan R382 που κέρδισε το Grand Prix της Ιαπωνίας το 1969, το μοναδικό στον κόσμο Nissan R390 GT1 και το εκπληκτικό Nissan GT-R50 από την Italdesign

Οι θεατές είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά και τις κορυφαίες τεχνολογίες του Nissan Intelligent Mobility, με τα Altima και LEAF να βρίσκονται εκεί με το ProPILOT Assist στον εξοπλισμό τους, καθώς και το νέο αγωνιστικό της Formula E, που αποτελεί μια “πρόγευση” της επόμενης γενιάς των Nissan στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Δείτε παρακάτω στιγμιότυπα με τον θρύλο των αγώνων Steve Millen και το No 75 Nissan 300ZX, στο Monterey.

Info/Photo: Nissan

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει