Ο δαιμόνιος Mασκ, το παλιό ΠΑΣΟΚ και ένα test drive του Tesla Model 3

Post date:

Author:

Category:

Το «παιδί» του Έλον Μασκ, το Tesla Model 3, ήρθε στην Ελλάδα, βγήκαν τιμές και μαζί υπάρχει η δυνατότητα για ένα ραντεβού γνωριμίας στους ελληνικούς δρόμους

Tesla 3 δοκιμή

Το Tesla Model 3 είναι διαθέσιμο για δοκιμή γνωριμίας στο Golden Hall, στο Μαρούσι. Η συμμετοχικότητα δεν είναι στα ατού του. Είναι όμως οι επιδόσεις. Και αυτές είναι πιο άμεσα αντιληπτές από τους περισσότερους


Σκαλίζω τη μνήμη μου αλλά δυσκολεύομαι να ανασύρω μια ανάλογη περίπτωση

Γίνεται να έρθει απ’ το πουθενά μια εταιρεία χωρίς κανένα παρελθόν, χωρίς να έχει υπάρξει καν ως όνομα, ως «νόου-χάου», ως δεξαμενή εμπειριών, και να μπει σφήνα στα παγκόσμια πράγματα της αυτοκίνησης;

- Διαφήμιση-

Θαρρώ πως η ιστορική απάντηση είναι αρνητική – τουλάχιστον για πολλές δεκαετίες.

Η εποχή που ένας άνθρωπος σύστηνε μία εταιρεία απ΄το μηδέν έχει καταχωρηθεί στο μακρινό παρελθόν – μαζί με τους Καρλ Μπενζ, Άνταμ Όπελ, Αρμάντ Πεζό, Λουί Ρενό, Φέρντιναντ Πόρσε, Ένζο Φεράρι και πολλούς άλλους.

Όμως αυτός ο δαιμόνια ευφυής και πρωτοπόρος τύπος που λέγεται Έλον Μασκ κατάφερε να αντιστρέψει το ρου της πεπατημένης. Συστήνει μια νέα αυτοκρατορία (έστω και αν απ’ το 2010 που η Tesla δραστηριοποιείται έχει συνολικές απώλειες 5.5 δισεκατομμυρίων δολαρίων), μπαίνει στα πρίμιουμ «χωράφια» και δημιουργεί μια ανεξάρτητη αυτοκινητοβιομηχανία. Στα όρια του προφητικού

Πιθανόν, για ένα παιδί που διάβαζε ολόκληρες εγκυκλοπαίδειες σε προεφηβική ηλικία, να ήταν αυτή η δική του βουτιά στη γυάλινη σφαίρα του σχήματος των πραγμάτων που έρχονται.

Ενημερωτικά, το 2019, στην ευρωπαϊκή αγορά, στο segment D, η Tesla βρισκόταν στην 1η θέση.

Μπροστά απ΄τη 2η Mercedes C-Class, την 3η θέση της BMW 3 Series και την 4η του Audi A4. Οι άλλοι, απλώς, ίδρωναν.

Βρισκόμαστε, λοιπόν, μπροστά σε μια καταιγιστική δεκαετία όσον αφορά την αυτοκίνηση. Μία περίοδο χάους.

Όμως ο Μασκ είδε το μέλλον

Αυτό που ζούμε τώρα: αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, συνδεδεμένα με εφαρμογές, πρωτόγνωρα gadgets και μια τάση προς μια νέα κατεύθυνση του κόσμου.

Χωρίς πολλή συμμετοχικότητα ως εμπειρία οδήγησης αλλά υψηλές επιδόσεις


Tesla Model 3 δοκιμή

Η επιτάχυνση του Tesla γίνεται όπως με το πάλαι ποτέ σύνθημα του ΠΑΣΟΚ: Εδώ και Τώρα. Δεν χρειάζεται να τρέξει καύσιμο, να γίνει η μεγάλη έκρηξη στο πιστόνι, να κατεβάσει σχέση το κιβώτιο, να υπερνικηθούν οι τριβές των μηχανικών μερών, δεν χρειάζεται να γίνει όλο το μηχανολογικό κονσέρτο για να νιώσεις την επιτάχυνση. Mπαμ και κάτω. Σφαίρα


Επίσης εγκυκλοπαιδικά, τα Tesla πήραν το όνομά τους απ’ τον σερβοαμερικανό πολυμήχανο εφευρέτη Νίκολα Τέσλα που θεωρείται σκαπανέας των ηλεκτρικών εφαρμογών του 19ου αιώνα.

Προσθέστε ένα σωστά στημένο δίκτυο στις ΗΠΑ και έχετε τη νέα εξαγώγιμη εικόνα που περιμένει το δικό της οικονομικό τερν όβερ.

Το test drive στο Μαρούσι

Μ’ αυτά και μ’ αυτά, ήταν θέμα χρόνου να έρθει η Tesla και στην Ελλάδα.

Η επίσημη ιστοσελίδα της είναι ήδη στον «αέρα», ενώ στο Golden Hall, στο Μαρούσι, ήδη απ΄τις πρώτες μέρες του Σεπτέμβρη και μέχρι τις 3 Δεκεμβρίου, υπάρχει ένας δικός της ειδικά διαμορφωμένος χώρος. 


Tesla Model 3 δοκιμή

Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να κλείσει ένα ραντεβού για test drive διάρκειας μίας ώρας ώστε να έρθει σε επαφή με το Tesla 3. Πόσο πάει το νεόδμητο; Το Tesla 3 δεν θα το ‘λεγες φτηνό. Κοστίζει €45,990. Η επίσημη ενημέρωση προσθέτει προκαταβολή από 0%, επιτόκιο 4,9% και δυνατότητα εξόφλησης έως και 6 χρόνια. Ο τιμοκατάλογος ανεβαίνει για τα μεγαλύτερα μοντέλα: τα Tesla Model s Long Range (αππό €83,990) ή το Tesla Model X Long Range (από €89,990)


Εκτιμάται πως πριν εκπνεύσει το 2020 θα ξεκινήσουν οι πρώτες παραδόσεις στην Ελλάδα.

Επίσης, αναμένονται τα εγκαίνια του πρώτου καταστήματος σε χώρο που, τουλάχιστον τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, δεν έχει ανακοινωθεί.

*Αρχική δημοσίευση στο Protagon


Οδηγώντας track day

Photo: tesla.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει