Οι νέες ρυθμίσεις για τα ιστορικά αυτοκίνητα. Τι θα πληρώνουν οι ιδιοκτήτες

Post date:

Author:

Category:

Στο σχέδιο νόμου «Οδηγώντας με ασφάλεια» περιλαμβάνονται ρυθμίσεις για τα ιστορικά αυτοκίνητα. Αυτά είναι τα σχετικά ποσά, τα τέλη κυκλοφορίας και οι προϋποθέσεις

Ιστορικά αυτοκίνητα

Τα κλασικά, vintage και ιστορικά αυτοκίνητα τα θέλουμε ανάμεσά μας. Δεν είναι θέμα προτιμήσεων. Είναι θέμα σεβασμού και υπενθύμισης τεχνολογικής και συναισθηματικής κληρονομιάς


Πιο συγκεκριμένα, περιλαμβάνονται ρυθμίσεις για τα ιστορικά οχήματα, προκειμένου να εκσυχρονιστεί το πλαίσιο κυκλοφορίας, ιδιοκτησίας, ασφάλειας και καταγραφής των ιστορικών οχημάτων

Ο χαρακτηρισμός ενός οχήματος ως όχημα ιστορικού ενδιαφέροντος γίνεται με σχετική βεβαίωση που χορηγείται αποκλειστικά από φορείς που εκπροσωπούν νόμιμα στην Ελλάδα, για οχήματα τουλάχιστον 30 ετών

Χορηγούνται άδειες και ειδικές πινακίδες κυκλοφορίας από τις Διευθύνσεις Μεταφορών των Περιφερειών.

Περιορίζεται δηλαδή ο ρόλος των νομικών προσώπων που χορηγούσαν μέχρι τώρα πινακίδες. Θα δίνουν απλώς τη βεβαίωση του χαρακτηρισμού.

Η άδεια κυκλοφορίας έχει διάρκεια πέντε έτη.

Τα οχήματα ιστορικού ενδιαφέροντος θα κυκλοφορούν υπό τους όρους να περνούν ΚΤΕΟ σε ετήσια βάση και θα είναι υποχρεωτικά ασφαλισμένα.

Επιτρέπεται να κυκλοφορούν στο μικρό δακτύλιο ενώ καταβάλλονται τέλη κυκλοφορίας, με εξαίρεση τα οχήματα άνω των 45 ετών και τα μηχανοκίνητα οχήματα ιστορικού ενδιαφέροντος που δεν έχουν κατασκευαστεί για τη μεταφορά επιβατών.


Κλασικά αυτοκίνητα Porsche 911

Ποια είναι τα τέλη κυκλοφορίας για τα ιστορικά αυτοκίνητα

Επιβατικά αυτοκίνητα έως 999 κυβικά: 50 ευρώ

Από 1000 έως 1999 κυβικά: 100 ευρώ

Άνω των 2000 κυβικών: 200 ευρώ

Μοτοσικλέτες έως 250 κυβικά: 20 ευρώ

Μοτοσικλέτες πάνω από 250 κυβικά: 50 ευρώ

Τέλος, καθιερώνεται ένα μεταβατικό στάδιο 18 μηνών ώστε να μην υπάρξει κενό στην κυκλοφορία των ιστορικών αυτοκινήτων.


Citroen DS ηλεκτρική

Info: AΠΕ / Photo: Ιβάν Κιζ

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει