Είναι εδώ και πολύς καιρός που καλά κρατεί η «κόντρα» μεμονωμένων ιδιοκτητών Toyota GR86 και Subaru BRZ με τις αντίστοιχες κατασκευάστριες εταιρείες. Αυτήν τη φορά η κίνηση εξελίσσεται πιο οργανωμένα στην αμερικανική αγορά μέσω ομοδικίας
Τα GR86 και BRZ βρίσκονται στο επίκεντρο της διαμάχης
Το θέμα με την ανεπαρκή λίπανση, ειδικά σε απαιτητικές συνθήκες πίστας, των Toyota GR86 και Subaru BRZ αποτελεί συχνό θέμα συζήτησης ανάμεσα στους ενθουσιώδεις φίλους των συγκεκριμένων μοντέλων. Στις ΗΠΑ δε, είναι πολλοί
Αντίστοιχα και τα περιστατικά που έχουν αναρτηθεί στο διαδίκτυο και έχουν προκαλέσει πολλές συζητήσεις αναφορικά με το «στέγνωμα» των αντίστοιχων κινητήρων ή τη σιλικονούχα φλάντζα (RTV) με ανεπιθύμητα υπολείμματα της οποίας σε μέρη του κινητήρα και του κάρτερ.
Είτε με μεμονωμένες αναρτήσεις ιδιοκτητών είτε με βίντεο στο YouTube, το θέμα φαίνεται ότι παίρνει διαστάσεις με συνολικές αξιώσεις $5 εκατομμυρίων από πλευράς ιδιοκτητών
Ένα από τα σχετικά πρόσφατα βίντεο είναι και το παρακάτω.
Toyobaru, we have a problem
Μάλιστα η ομαδική αγωγή που κινείται κατά των Toyota και Subaru δεν περιλαμβάνει μόνο την πιο πρόσφατη εκδοχή των δύο μοντέλων, αυτή δηλαδή με τον κινητήρα των 2,4 λίτρων, αλλά και με τον, προ ανανέωσης, δίλιτρο κινητήρα.
Ως γνωστόν, στο κοινό εγχείρημα των δύο ιαπωνικών εταιρειών η σχεδίαση του μοτέρ ήταν εξ αρχής ανατεθειμένη κυρίως στη Subaru λόγω της πολύχρονης εμπειρίας της με την επίπεδη διάταξη του boxer κινητήρα – στοιχείο που ωφελεί το χαμηλά τοποθετημένο βάρος επί του μπροστινού άξονα
Μένει να φανεί το πώς θα εξελιχθεί το ζήτημα για δύο οδηγοκεντρικά και ιδιαίτερα αυτοκίνητα που αγαπούμε και, πλέον, σπανίζουν ως φιλοσοφία από την παγκόσμια αγορά
YΓ. Πέραν των παραπάνω, αξίζει να διαβάσετε και την εμπειρία του συμμετέχοντος στο 4Drivers, κ. Ιωάννη Ιωάννου, κατόχου του BRZ, από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού, στον παρακάτω σύνδεσμο.
Photo: Toyota / Subaru / 4Drivers
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.