Διπλό turbo και άφθονη ροπή. Η αρχή του Opel Astra 1.6 BiTurbo

Post date:

Author:

Category:

Opel Astra 1.6 BiTurbo

 

Ξεκίνησε η παραγγελία για το νέο Astra 1.6 BiTurbo Diesel της Opel, με τεχνολογία Selective Catalytic Reduction (SCR). Το κορυφαίο Astra με σύστημα  σειριακής υπερσυμπίεσης δύο σταδίων – διαθέσιμο σε πεντάθυρη και Sports Tourer έκδοση – πληροί ήδη το αυστηρό πρότυπο Euro 6d-TEMP, που περιλαμβάνει τη δοκιμή Πραγματικών Εκπομπών Ρύπων (Real Driving Emissions – RDE) με μέτρηση σε δημόσιους δρόμους

Το Astra 1.6 BiTurbo Diesel hatchback επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 9,0 δεύτερα και από 80 σε 120 km/h σε 7,1 δευτ. μέχρι την τελική ταχύτητα των 225 km/h. Αυτός ο συνδυασμός υψηλών επιδόσεων και ήπιας κατανάλωσης κάνει το twin-turbo Astra ένα από τα πιο αποδοτικά μοντέλα στη συμπαγή κατηγορία (hatchback: 6,5-6,2 l/100 km στην πόλη, 4,2-4,0 l/100 km εκτός πόλης, 5,0-4.8 l/100 km και 133-127 g/km CO2 στο μικτό κύκλο, Sports Tourer: 6,7-6,3 l/100 km στην πόλη, 4,3-4,1 l/100 km εκτός πόλης, 5,2-4,9 l/100 km και 137-131 g/km CO2 στο μικτό κύκλο).

Opel Astra 1.6 BiTurbo

 Εκτός από τις εξαιρετικές επιδόσεις, η οδική συμπεριφορά είναι ένα ακόμα ατού του κορυφαίου κινητήρα 110 kW/150 hp. Η μέγιστη ροπή των 350 Nm είναι διαθέσιμη από τις 1.500-2.250 rpm

Σε συνεργασία με ένα ακριβές εξάρι μηχανικό κιβώτιο, ο 4κύλινδρος κινητήρας ανεβάζει στροφές ομαλά και προοδευτικά σε όλο το εύρος λειτουργίας του. Η ‘εκλεπτυσμένη’ συμπεριφορά του γίνεται εμφανής στην απαλλαγμένη από θορύβους καμπίνα επιβατών, όπου με την άνεση και την ευρυχωρία της, υπόσχεται ένα άνετο ταξίδι.

Στη διαδικασία SCR για κινητήρες diesel, AdBlue ψεκάζεται στα καυσαέρια. Το διάλυμα αποσυντίθεται σε αμμωνία. Οξείδια του αζώτου (NOx) εισέρχονται στον καταλύτη, και μετά, γίνεται επιλεκτική αναγωγή σε άζωτο και νερό.

Η ταχεία μετάβαση σε επίπεδο συμμόρφωσης Euro 6d-TEMP αποτελεί τμήμα της στρατηγικής της Opel που τη θέλει ηγέτη στη μείωση εκπομπών ρύπων των οχημάτων.

Τα επόμενα βήματα προς αυτό το στόχο είναι το λανσάρισμα τεσσάρων ηλεκτρικών/plug-in υβριδικών μοντέλων μέχρι το 2020, μεταξύ των οποίων η επόμενη γενιά Corsa, που θα διατίθεται σε πλήρως ηλεκτρική έκδοση, και το Grandland X ως το πρώτο plug-in υβριδικό της Opel.

Μέχρι το 2024, θα έχει ολοκληρωθεί ο ‘εξηλεκτρισμός’ της Opel, καθώς δίπλα σε κάθε κινητήρα εσωτερικής καύσης θα υπάρχει μία αντίστοιχη υβριδική ή ηλεκτρική έκδοση.

Παρά τις συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις, οι επιβάτες του Astra απολαμβάνουν πλούσιο χώρο για τα πόδια – κυρίως πίσω. Το Sports Tourer μπορεί επίσης να μεταφέρει μέχρι 1.630 L αποσκευών, ενώ η πρόσβαση στη μεγάλη επιφάνεια φόρτωσης είναι εύκολη χάρη στην προαιρετική, ηλεκτρική πίσω πόρτα, που μπορεί να ανοίγει και να κλείνει με μία απλή κίνηση του ποδιού κάτω από τον προφυλακτήρα.

 

Εκτός από τα πολυάριθμα συστήματα υποστήριξης οδηγού όπως Σύστημα Αναγνώρισης Επικείμενης Σύγκρουσης (Forward Collision Alert) με Αυτόματο Φρενάρισμα Έκτακτης Ανάγκης (Automatic Emergency Braking) και Σύστημα Προειδοποίησης Παρέκκλισης από τη Λωρίδα Κυκλοφορίας (Lane Departure Warning) με Σύστημα Διατήρησης Λωρίδας Κυκλοφορίας (Lane Keep Assist), το Astra είναι το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία του που διατίθεται με προβολείς full LED matrix.

Το σύστημα φωτισμού IntelliLux LED® matrix στο Astra αποτελείται από 16 τμήματα LED – οκτώ σε κάθε πλευρά του οχήματος – που προσαρμόζει αυτόματα και συνεχώς το μήκος και την κατανομή της δέσμη φωτός ανάλογα με τις συνθήκες, χωρίς να ενοχλεί τους αντίθετα διερχόμενους οδηγούς.

Opel Astra 1.6 BiTurbo

 Ο προαιρετικός εξοπλισμός του Astra περιλαμβάνει επίσης συστήματα ενημέρωσης/ ψυχαγωγίας με έλεγχο μέσω οθόνης αφής, χειριστηρίων στο τιμόνι και φωνητικής αναγνώρισης. Επιτρέπουν τη διαχείριση smartphones μέσω του voice control του τηλεφώνου, όπως Siri ή Google Assistant, και είναι συμβατά με Apple CarPlay και Android Auto

Οι τιμές στη Γερμανία ξεκινούν από 27.720 Ευρώ με ΦΠΑ για το πεντάθυρο Opel Astra 1.6 BiTurbo Diesel hatchback.

 

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει