Μια γλυκιά μείξη μεταξύ του σασί του Opel Corsa OPC -το οποίο δεν διατίθεται πλέον στην Ευρώπη- και κινητήρα 1.4 λίτρων περιέχει το νέο Corsa GSi που επαναλανσάρει ένα ψιλοξεχασμένο λογότυπο για την Opel
Για όσους θυμούνται τη νεότερη ιστορία της Opel, τα GSi, πριν καν υπάρξει η σειρά OPC, ήταν, αυτό που θα λέγαμε απλοϊκά, τα «γρήγορα Opel». Σήμερα, το Corsa GSi είναι το δεύτερο μοντέλο της εταιρείας, μετά το Insignia GSi, που επαναφέρει το λογότυπο αυτό.
Πλέον, καθώς τα OPC είναι τα πιο εκρηκτικά μοντέλα της σειράς, υπάρχει «χώρος» για κάτι ενδιάμεσο. Το Corsa GSi δεν διεκδικεί τα πρωτεία στο κεφάλαιο επιδόσεις ή 0-100. Στο κάτω-κάτω το κινεί ένας κινητήρας 1.4 λίτρων με απόδοση 150 ίππων. Εννοείται, όμως, υπερτροφοδοτούμενος.
Σύμφωνα με την Opel, το δυνατό του στοιχείο είναι η έντονη ώθηση με 2ες και 3ες καθώς η ροπή κορυφώνεται από τις 3,000 έως τις 4,000 rpm. Εκεί, δηλαδή, που «ζουν» τέτοιου είδους μικρά σβέλτα αυτοκίνητα.
Θα λέγαμε πως είναι sporty, αλλά όχι sport. Ούτως ή άλλως, τα OPC, παραδοσιακά, αντλούν μεγάλες ιπποδυνάμεις από μικρά σασί – κάποιες φορές με τίμημα μια νευρικότητα στην απόδοση της ισχύος. Εκτός εάν υπάρχει ένα μηχανικό μπλοκέ, όπως αυτό της Drexler Motorsport με το οποίο ήταν εφοδιασμένο το Corsa OPC το οποίο μας είχε αφήσει ιδιαίτερα θετικές εντυπώσεις στην αντίστοιχη δοκιμή.
Το Corsa GSi φαίνεται να είναι, όμως, ένας ενδιαφέρον ανάδοχος της οδηγοκεντρικής προίκας του Corsa OPC -που ως μοντέλο πλέον δεν διατίθεται στην Ευρώπη- κι αυτό του δίνει μια διαφορετική ταυτότητα
Στοιχεία όπως η ανάρτηση, που έχει σεταριστεί στο Nürburgring από τον γκουρού της Opel σε σπορ εκδόσεις/motorsport και Πρωταθλητή του DTM, Volker Strycek, οι μικρές αποστάσεις ακινητοποίησης με τις κόκκινες δαγκάνες, το 6άρι κιβώτιο κοντά κλιμακωμένο, τα προαιρετικά φαρδιά καθίσματα της Recaro και οι μεγάλες εισαγωγές αέρα, είναι όλα εδώ.
Σύμφωνα με την Opel, η μέση μεικτή κατανάλωση του Corsa GSI είναι στα 6.1 lt/100 km. Το αναμένουμε με ενδιαφέρον. Πιο γήινο σε επιδόσεις αλλά με καλό σασί. Η νέα εκδοχή ενός κλασικού, για την Opel, λογότυπου.
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.