Το Corsa GSi επιστρέφει. Σασί από OPC και χαμηλά κυβικά

Μια γλυκιά μείξη μεταξύ του σασί του Opel Corsa OPC -το οποίο δεν διατίθεται πλέον στην Ευρώπη- και κινητήρα 1.4 λίτρων περιέχει το νέο Corsa GSi που επαναλανσάρει ένα ψιλοξεχασμένο λογότυπο για την Opel

Για όσους θυμούνται τη νεότερη ιστορία της Opel, τα GSi, πριν καν υπάρξει η σειρά OPC, ήταν, αυτό που θα λέγαμε απλοϊκά, τα «γρήγορα Opel». Σήμερα, το Corsa GSi είναι το δεύτερο μοντέλο της εταιρείας, μετά το Insignia GSi, που επαναφέρει το λογότυπο αυτό.

Πλέον, καθώς τα OPC είναι τα πιο εκρηκτικά μοντέλα της σειράς, υπάρχει «χώρος» για κάτι ενδιάμεσο. Το Corsa GSi δεν διεκδικεί τα πρωτεία στο κεφάλαιο επιδόσεις ή 0-100. Στο κάτω-κάτω το κινεί ένας κινητήρας 1.4 λίτρων με απόδοση 150 ίππων. Εννοείται, όμως, υπερτροφοδοτούμενος. 

- Διαφήμιση-

Σύμφωνα με την Opel, το δυνατό του στοιχείο είναι η έντονη ώθηση με 2ες και 3ες καθώς η ροπή κορυφώνεται από τις 3,000 έως τις 4,000 rpm. Εκεί, δηλαδή, που «ζουν» τέτοιου είδους μικρά σβέλτα αυτοκίνητα.

Θα λέγαμε πως είναι sporty, αλλά όχι sport. Ούτως ή άλλως, τα OPC, παραδοσιακά, αντλούν μεγάλες ιπποδυνάμεις από μικρά σασί – κάποιες φορές με τίμημα μια νευρικότητα στην απόδοση της ισχύος. Εκτός εάν υπάρχει ένα μηχανικό μπλοκέ, όπως αυτό της Drexler Motorsport με το οποίο ήταν εφοδιασμένο το Corsa OPC το οποίο μας είχε αφήσει ιδιαίτερα θετικές εντυπώσεις στην αντίστοιχη δοκιμή.

Το Corsa GSi φαίνεται να είναι, όμως, ένας ενδιαφέρον ανάδοχος της οδηγοκεντρικής προίκας του Corsa OPC -που ως μοντέλο πλέον δεν διατίθεται στην Ευρώπη- κι αυτό του δίνει μια διαφορετική ταυτότητα

Στοιχεία όπως η ανάρτηση, που έχει σεταριστεί στο Nürburgring από τον γκουρού της Opel σε σπορ εκδόσεις/motorsport και Πρωταθλητή του DTM, Volker Strycek, οι μικρές αποστάσεις ακινητοποίησης με τις κόκκινες δαγκάνες, το 6άρι κιβώτιο κοντά κλιμακωμένο, τα προαιρετικά φαρδιά καθίσματα της Recaro και οι μεγάλες εισαγωγές αέρα, είναι όλα εδώ.

Opel Corsa GSi

Opel Corsa GSi

Σύμφωνα με την Opel, η μέση μεικτή κατανάλωση του Corsa GSI είναι στα 6.1 lt/100 km. Το αναμένουμε με ενδιαφέρον. Πιο γήινο σε επιδόσεις αλλά με καλό σασί. Η νέα εκδοχή ενός κλασικού, για την Opel, λογότυπου.

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Peugeot 508 Sport Engineered με 360 PS. Η επιστροφή των Γάλλων

Μετά από χρόνια απουσίας, το Peugeot 508 Sport σηματοδοτεί την εμπλοκή της γαλλικής εταιρείας σε μια κατηγορία με δυνατούς αντιπάλους, μεγάλες προσδοκίες και μια υβριδική απόπειρα ερωτοτροπίας με τον Πραγματικό Οδηγό. Θα τα καταφέρει;

Η καλλονή που γλίτωσε από το σκραπ. Για τη Jaguar E-Type

Η καλλονή που γλίτωσε από το σκραπ. Για τη Jaguar E-Type

Ford Puma ST με 200 ίππους και μπλοκέ. Το SUV του σκεπτόμενου petrolead

Το οδηγήσαμε στην απλή έκδοσή του και μας φάνηκε πολύ ενδιαφέρον. Και τώρα η Ford Performance βγάζει το Puma ST, την έκδοση τη σωστή. Αυτήν που μπορεί να κάνει ακόμα και κάποιον που του αρέσει η οδήγηση να μην αντέξει άλλο τη γκρίνια απ' το σπίτι και να ενδώσει σε ένα SUV

Διαρροή: Αυτές είναι οι νέες BMW M3 και M4

Μένει να φανεί σε πόσους εν δυνάμει ιδιοκτήτες η νέα σχεδιαστική τάση της BMW θα αποθαρρύνει τυχόν αγορά - και ειδικά επί ευρωπαϊκού εδάφους. Το βασικό, ωστόσο, ζήτημα είναι οι Μ3 και Μ4 με όλα τα υπόλοιπα υπερθετικά τους. Ως προσωπικότητα, οδηγική εμπλοκή, συνολική ποιότητα

Οδηγώντας σωστά. Από τη θεωρία στην πράξη του track day

Αν δε θες να πάρεις τα ψαλίδια στο χέρι και να ψαχτείς στο τι σημαίνει Πραγματική Οδήγηση, καλό είναι να ψαχτείς με τα βασικά. Αυτή ήταν η εμπειρία ενός αναγνώστη από το track day που έζησε στην Αμερική

Το Mazda MX-30 έρχεται Ελλάδα. Οι τιμές και το τελευταίο οχυρό

Η Mazda δεν μπήκε νωρίς στην ηλεκτροκίνηση. Ίσως και να άργησε. Πρόκειται για μια εταιρεία που επενδύει ακόμα στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Κατά την ταπεινή μου γνώμη, στη Mazda πράττουν ορθώς. Δεν ξέρω πώς θα τους βγει εμπορικά αλλά τουλάχιστον ως εταιρική φιλοσοφία, οι άνθρωποι δεν τα ξεπουλάνε όλα στο βωμό του trend

Πόσο καλό μπορεί να είναι το νέο VW Golf GTi;

Ως πιο άμεσο ανταγωνιστή του νέου Golf GTI θα έβλεπα λιγότερο τα πιο εστιασμένα hot hatch και περισσότερο μία νέα «ποσότητα» στην κατηγορία, τη BMW 128ti. Για πρώτη φορά προσθιοκίνητη, επίσης με δίλιτρο τούρμπο, ελαφρώς ισχυρότερη αλλά και κατά τι βαρύτερη, στα 1,520 kg σε σχέση με τα 1,425 του Golf

Το Nissan Z Proto και ο σοφός Katayama

Ένα σπορ πισωκίνητο που περιμέναμε χρόνια. Ο αντικαταστάτης του 370Z, το νέο Nissan Z Proto είναι η σκυτάλη στην κληρονομιά ενός ανθρώπου που είχε δει το μέλλον

Ποιο είναι το καλύτερο FWD hot hatch όλων των εποχών;

Ιστορικά, οι Γάλλοι παραμένουν σταθερά στις κορυφαίες εκδόσεις των hot hatch, η Opel δείχνει ότι το προσπαθεί συνειδητά (αν και δεν έχει ακόμα την ωριμότητα στο σασί με τους πρώτους), η Ford παραδοσιακά ξέρει να φτιάχνει εξαιρετικά δείγματα. United colors of hot hatches

Ιερό τοτέμ. Επίσκεψη στα άδυτα της Autodelta

Για πρώτη φορά ένας alfista μοιράζεται ό,τι έζησε και φωτογράφισε το καλοκαίρι του 1972 πίσω απ΄ τους τοίχους του αγωνιστικού τμήματος της Alfa Romeo, της θρυλικής Autodelta