Μπάκετ που τα 'χει όλα. Στο Opel Insignia GSi

Post date:

Author:

Category:

Opel Insignia GSi

 

Ελαφρύ, με εξαερισμό, θερμαινόμενο, με λειτουργία μασάζ, ρυθμιζόμενα πλαϊνά. Και, βέβαια, πανέμορφο. Λεπτομέρεια που μας αρέσει στο νέο Opel Insignia GSi

- Διαφήμιση-

Κατ’ αρχήν, μόλις 26 kg είναι μια πολύ καλή τιμή βάρους για ένα σπορ κάθισμα σε αυτοκίνητο παραφωγής – για παράδειγμα, το αντίστοιχο μπάκετ του Opel Corsa OPC, κατασκευής Recaro, ζυγίζει 28 kg. Eδώ, όμως, στην περίπτωση του νέου Opel Insignia GSi, το μπάκετ ενσωματώνει ένα σωρό λειτουργίες, όπως αυτές που αναφέρθηκαν στον πρόλογο.

Το μήκος, το βάθος, η έδρα και η γωνία της πλάτης των καθισμάτων, που θυμίζει βασιλική κόμπρα έτοιμη να  επιτεθεί, ρυθμίζονται ηλεκτρικά. Τα “πνευματικά” μαξιλάρια της οσφυϊκής υποστήριξης τεσσάρων κατευθύνσεων μαζί με τα προσαρμοζόμενα πλαϊνά μαξιλάρια ενεργοποιούνται επίσης ηλεκτρικά. Όλες αυτές οι ρυθμίσεις μπορούν να αποθηκεύονται μέσω του μπουτόν μνήμης – μόνον η ρύθμιση του βάθους του καθίσματος πρέπει να γίνεται με το χέρι.

Ο εξαερισμός και η θέρμανση ενσωματώνονται στην έδρα και την πλάτη. Επιπλέον, ο οδηγός μπορεί να απολαμβάνει ένα μασάζ στην πλάτη. Συνολικά, η σπορ πλευρική υποστήριξη και τα χαρακτηριστικά άνεσης κάνουν το νέο κάθισμα Opel performance μοναδικό προσφορά – προϊόν εξέλιξης του πρότυπου κέντρου της Opel στο Rüsselsheim για τη δημιουργία εργονομικών και ‘φιλικών προς την πλάτη’ καθισμάτων.

 

Αξίζει να σημειωθεί πως στα μπάκετ του Insignia GSI η περισσότερη δουλειά έχει γίνει in house, ενώ κατά κανόνα, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων αγοράζουν τα σπορ, μπάκετ καθίσματα από κάποιον εξειδικευμένο προμηθευτή.

 

Ωστόσο, αυτό είναι πολύ δύσκολο στην περίπτωση του Opel Insignia GSi.  Η φιλοσοφία της δεύτερης γενιά του Insignia απαιτούσε ένα αρθρωτό σύστημα με κορυφαίο ένα μπάκετ κάθισμα performance. Με τον τρόπο αυτό όλα τα χαρακτηριστικά άνεσης μπορούσαν να διατηρηθούν σε ένα καθαρόαιμο σπορ κάθισμα.

 

Επιπλέον, η εξέλιξη εσωτερικά στην Opel βοηθά στην ανάδειξη του στυλ: οι “οδηγοί” για τους ιμάντες ώμου στην πλάτη μοιάζουν με τους αεραγωγούς στο εμπρός τμήμα του Opel Insignia GSi και επιβεβαιώνουν την άριστη προσοχή στη λεπτομέρεια. 

Info / Photo: Opel

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει