Η καθισματάρα του Opel Insignia GSi

Post date:

Author:

Category:

Opel-Insignia-GSi-seats-4drivers.gr

Η οδήγηση ξεκινά από το κάθισμα το σωστό. Και το νέο κάθισμα της Opel Performance φαίνεται να έχει εκείνα τα συστατικκά που με το που το βλέπεις θες να μπεις και να οδηγήσεις  

Η θέση οδήγησης συχνά έχει υποτιμημένη σημασία όταν αγοράζουμε αυτοκίνητο. Κι όμως. Τίποτα δεν σε ενώνει σε πρώτο χρόνο με το τι οδηγικά συμβαίνει απ΄ το να αισθάνεσαι πως κάθεσαι καλά.

Δηλαδή, σωστά. Με καλή πλευρική στήριξη. Αλλά χωρίς να σου βγαίνουν τα παΐδια απ΄την πίεση. Αλλά και να ταξιδεύεις ξεκούραστα. Αλλά και να είναι σωστή η γεωμετρία του σε σχέση με τη θέση οδήγησης. Αλλά και να ‘ναι όμορφο, «πολεμικό», ει δυνατόν με σκληρό κέλυφος στην πλάτη. Μεγάλη υπόθεση το κάθισμα το σωστό. Σου φτιάχνει την όρεξη με το καλημέρα.

Ως γνωστόν, ο διάσημος οδηγός αγώνων Hans Stuck είχε αναφερθεί στο περιβόητο »popometer». Εννοούσε ότι τις μεταβολές της κινηματικής, τις νιώθεις σε πρώτο χρόνο απ’ τα οπίσθια. Ναι, πρέπει να βολεύονται καλά στο κάθισμα για να αντιλαμβάνεσαι τι «παίζει». Η σωστή θέση οδήγησης είναι πρωταρχικής σημασίΑς

Όπως διαβάζουμε από την επίσημη media πλατφόρμα της Opel, «η τελευταία λέξη στην τεχνολογία των καθισμάτων με εξαιρετική πλευρική στήριξη και την καλύτερη άνεση για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων γιορτάζει τώρα το ντεμπούτο της στα νέα, σπορ, κορυφαία μοντέλα Opel Insignia GSi και GSi Sports Tourer.

Το σπορ κάθισμα Opel performance, πιστοποιημένο από το AGR είναι εξοπλισμένο με όλα τα προηγμένα χαρακτηριστικά. Το μπάκετ κάθισμα του GSi διατίθεται επίσης με εξαερισμό, λειτουργία μασάζ και ρυθμιζόμενα πλαϊνά μαξιλάρια.

Στα χαρακτηριστικά αυτά προστίθεται η ψηλή πλάτη με ενσωματωμένο προσκέφαλο στο σπορ μέλος της οικογένειας Insignia. Επιπλέον, η διαδρομή της ζώνης στο ύψος του ώμου είναι εξαιρετική – κάτι που δεν είναι δεδομένο στα μπάκετ σπορ καθίσματα.

Το μήκος, το βάθος, η έδρα και η γωνία της πλάτης των καθισμάτων, που θυμίζει βασιλική κόμπρα έτοιμη να επιτεθεί, ρυθμίζονται ηλεκτρικά. Τα μαξιλάρια της οσφυϊκής υποστήριξης τεσσάρων κατευθύνσεων μαζί με τα προσαρμοζόμενα πλαϊνά μαξιλάρια ενεργοποιούνται επίσης ηλεκτρικά.

Όλες αυτές οι ρυθμίσεις μπορούν να αποθηκεύονται μέσω του μπουτόν μνήμης – μόνον η ρύθμιση του βάθους του καθίσματος πρέπει να γίνεται με το χέρι.

Opel-Insignia-GSi-seats-4drivers.gr

Opel-Insignia-GSi-seats-4drivers.gr

Opel-Insignia-GSi-seats-4drivers.gr

Κατά κανόνα, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων αγοράζουν τα γνήσια, σπορ, μπάκετ καθίσματα από κάποιον εξειδικευμένο προμηθευτή. Ωστόσο, αυτό είναι πολύ δύσκολο στην περίπτωση του Opel Insignia GSi

Το Κέντρο Τεχνικής Εξέλιξης (TDC) μπορεί να βασιστεί σε μια πλούσια τεχνογνωσία για τις δομές των καθισμάτων. Η φιλοσοφία της δεύτερης γενιά του Insignia απαιτούσε ένα αρθρωτό σύστημα με κορυφαίο ένα μπάκετ κάθισμα performance

Η βασική δομή του καθίσματος performance προέρχεται επίσης από την Opel. Τα κύρια ατσάλινα εξαρτήματα είναι προϊόντα του εργοστασίου του Kaiserslautern. Η ενιαία εξέλιξη και παραγωγή του νέου μπάκετ καθίσματος πετυχαίνει και σημαντικές μειώσεις βάρους

Ενώ το σπορ κάθισμα – χωρίς κάποιο από τα χαρακτηριστικά άνεσης που διατίθενται για το GSi – ζυγίζει 28 kg στο Corsa OPC που είναι στην αγορά εδώ και αρκετά χρόνια, το νέο κάθισμα με όλες τις λειτουργίες του προσθέτει μόνον 26 kg στο Opel Insignia GSi».

 Info / Photo: opel.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Ford Ranger Raptor. Bad ass με καρότσα

«Η εμπειρία με το Ford Ranger Raptor ήταν ικανή να σε κάνει να βλέπεις ένα pick-up ως κύριο αυτοκίνητο. Αδρεναλίνη με καρότσα. Δεν σου τυχαίνει και κάθε μέρα»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»