Opel Rallye Cup: νέο, ιπτάμενο αίμα

Post date:

Author:

Category:

Opel Rallye Cup

 

Για έκτη συνεχόμενη χρονιά το Adam Opel Rallye Cup ξεκινά και πάλι δίνοντας την ευκαιρία σε νέους ανθρώπους να αναδείξουν το αγωνιστικό τους ταλέντο

 Ταυτόχρονα, το Cup της Opel που βασίζεται στην αγωνιστική εκδοχή του Adam που μας άρεσε ιδιαίτερα στην πολιτική του έκδοση, είναι και μια γερή βάση σύνδεσης με νεανικό κοινό.

 

Είτε είναι αυτό που θέλει να δοκιμάσει τις δυνάμεις του στο motorsport, πολλώ μάλλον στο σημαντικότερο θεσμό αγώνων ενιαίου αυτής της κατηγορίας αυτοκινήτων, είτε αυτό που θέλει ένα Adam της διπλανής πόρτας.

 

Από την πρώτη του χρονιά, το 2013, το ADAC Opel Rallye Cup διατηρεί μέχρι σήμερα όλη τη γοητεία του. Όλα αυτά τα χρόνια, τα όμοια μεταξύ τους αγωνιστικά Opel ADAM Cup των 140 ίππων έχουν αποδείξει πόσο αξιόπιστα, γρήγορα και ανταγωνιστικά είναι, καθώς στα χέρια των καλύτερων οδηγών του Cup συχνά υπερισχύουν στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Ράλι απέναντι σε αυτοκίνητα με σημαντικά μεγαλύτερη ισχύ.

 

Πέρα από συναρπαστικές μάχες για τη νίκη ανάμεσα σε πληρώματα με παραπλήσιες επιδόσεις και ένα φιλικό αλλά άκρως επαγγελματικό περιβάλλον που παρέχει στους οδηγούς μεγάλη στήριξη στους τομείς της τεχνολογίας, της εξέλιξής τους και των δημοσίων σχέσεων, υπάρχουν και έπαθλα περίπου 100.000 ευρώ στη διάθεση των συμμετεχόντων.Και δεν είναι μόνο αυτό: από το 2013 μέχρι σήμερα, έξι κορυφαία ταλέντα της Opel κατάφεραν να κάνουν το μεγάλο βήμα από το Cup στην εργοστασιακή ομάδα ADAC Opel Rallye Junior Team και στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα FIA Junior ERC. 

Info/Photo: Opel

 

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Μιχάλης Λάμπρου
Μιχάλης Λάμπρου
Θήτευσε σε ιαπωνικά σεντάν (του μπαμπά). Στη συνέχεια ανακάλυψε την τέχνη τού να περπατά αθόρυβα, σαν τη γάτα τη νύχτα, και να παίρνει τα κλειδιά (του μπαμπά). Γράφει εξ αποστάσεως για το 4D (επαρχία, γαρ) και θέλει να μετακομίσει Αθήνα για να οδηγεί περισσότερα δημοσιογραφικά. Αν τον αφήσει ο μπαμπάς. Όσον αφορά τα αυτοκίνητα, του αρέσουν μόνο τα «μαμά».

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»

Έχουμε καύσωνα. Αλλά πόσους βαθμούς έχει μέσα το αυτοκίνητό σου;

Αν δεν έχετε κλειστό γκαράζ, ακόμα και μία απλή ηλιοπροστασία κάνει τη δουλειά της

Υπερβολικά ηδονιστικό. Για το Miami του ’90

Αυτοκίνητα με γωνίες που μπορούσαν να σουβλίσουν αμνοερίφια, bodybuilders, ηδονισμός και ναρκωτικά. Το Miami της δεκαετίας του ’90 ξαναζεί μέσα από τις σελίδες ενός νέου βιβλίου