Συμβαίνει τώρα: Η Opel στα «χέρια» του Συγγελίδη

Post date:

Author:

Category:

opel-siggelidis-2019-4drivers.gr

Η εδώ και καιρό φημολογία που ήθελε τον Όμιλο Συγγελίδη να αναλαμβάνει τα ηνία της Opel ως επίσημος εισαγωγέας στην Ελλάδα, επισημοποιείται. Αυτό είναι το ανακοινωθέν που μόλις λάβαμε 

Η Opel αναπτύσσει περαιτέρω την επιχειρηματική της στρατηγική σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές ώστε να γίνει πιο ευέλικτη, ευπροσάρμοστη και αποδοτική όπως περιγράφεται στο στρατηγικό σχέδιο PACE!

Σε ένα περαιτέρω βήμα για την ενίσχυση της ανάπτυξης, η εταιρία θα συνεχίσει την επιχειρηματική της δραστηριότητα στην Ελλάδα μέσω της ευρέως αναγνωρίσιμης και επιτυχημένης οικογένειας Συγγελίδη, η οποία  θα εξαγοράσει την υφιστάμενη  οργάνωση της Opel Ελλάς και θα καταστεί  στο μέλλον η ανεξάρτητη εισαγωγική εταιρία.

Η σχετική σύμβαση έχει υπογραφεί. Η Εθνική Εταιρία Πωλήσεων της Opel θα εξαγορασθεί από μέλη της οικογένειας Συγγελίδη. Το προσωπικό της Opel στην Ελλάδα θα συνεχίσει να απασχολείται στην υφιστάμενη  εταιρία, υπό τη νέα ιδιοκτησία. Η συμφωνία  πρέπει  να εγκριθεί σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία

«Σύμφωνα με τους στόχους του στρατηγικού μας σχεδίου PACE! αυτή είναι μία ακόμη απόφαση η οποία θα καταστήσει  τη δομή των πωλήσεών μας πιο ευέλικτη, αποδοτική και κατά συνέπεια πιο ανταγωνιστική» δήλωσε  ο Xavier Duchemin, Managing Director Sales, Aftersales και Marketing της Opel/Vauxhall.

«Ο Συγγελίδης είναι ήδη ένας ισχυρός και έμπειρος συνεργάτης στην Ελλάδα για τις αδελφές εταιρίες μας Peugeot, Citroën και DS Automobiles και θα μας βοηθήσει να βελτιώσουμε περαιτέρω τη θέση μας στην αγορά και την κερδοφορία μας».

Ο Συγγελίδης είναι υπεύθυνος για τις  πωλήσεις της Citroën από το 1965, της Peugeot από το 2014 και της DS Automobile από το 2018.

Το 2018 η Opel πέτυχε μερίδιο αγοράς 6.46%, πωλώντας 7.142 μονάδες στην Ελλάδα. Με τη νέα οργανωτική δομή, η πλούσια σε παράδοση γερμανική μάρκα, προσδοκά να αναπτυχθεί επιτυχώς στη χώρα τα επόμενα χρόνια.

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»

Υπερβολικά ηδονιστικό. Για το Miami του ’90

Αυτοκίνητα με γωνίες που μπορούσαν να σουβλίσουν αμνοερίφια, bodybuilders, ηδονισμός και ναρκωτικά. Το Miami της δεκαετίας του ’90 ξαναζεί μέσα από τις σελίδες ενός νέου βιβλίου

Έχουμε καύσωνα. Αλλά πόσους βαθμούς έχει μέσα το αυτοκίνητό σου;

Αν δεν έχετε κλειστό γκαράζ, ακόμα και μία απλή ηλιοπροστασία κάνει τη δουλειά της