Opel έχεις ταλέντο. Η νέα φουρνιά οδηγών (video)

Post date:

Author:

Category:

Η νέα γενιά οδηγών της Opel Motorsport και το Adam Cup των 140 ίππων

Το ADAC Opel Rally Cup παραμένει το δυνατότερο ενιαίο πρωτάθλημα Ράλι της Ευρώπης στην πέμπτη του αγωνιστική περίοδο. Η δημοτικότητα του θεσμού αυτού που απευθύνεται σε νέους οδηγούς και διοργανώνουν από κοινού η ADAC και η Opel, επιβεβαιώνεται από το ρεκόρ συμμετοχών και το διεθνή χαρακτήρα του. Φέτος, 24 πληρώματα από 13 χώρες χάρισαν συναρπαστικό θέαμα με την εντυπωσιακή οδήγηση και τις σκληρές μεταξύ τους μάχες, στο τιμόνι των αγωνιστικών Opel ADAM Cup των 140 ίππων.

 

- Διαφήμιση-

Μετά από μία επιτυχημένη χρονιά, ο Kristensson επιλέχτηκε από τετραμελή επιτροπή της ADAC και της Opel ως ο νέος οδηγός της ομάδας ADAC Opel Rally Junior για το 2018. Την επόμενη σεζόν, ο Σκανδιναβός θα συμμετάσχει στην κατηγορία Junior του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι (FIA ERC Junior U27) στο τιμόνι του εργοστασιακού Opel ADAM R2, ακολουθώντας την πορεία εργοστασιακών οδηγών της Opel, όπως οι Emil Bergkvist το 2015, Marijan Griebel το 2016 και Christopher Ingram το 2017, οι οποίοι κατέκτησαν τον τίτλο του Πρωταθλήματος Junior τα τελευταία τρία χρόνια.

Ο Διευθυντής της Opel Motorsport, Jörg Schrott, δηλώνει ιδιαίτερα υπερήφανος για τη φετινή χρονιά: «Για μία ακόμα φορά το ADAC Opel Rally Cup ήταν η εγγύηση για συναρπαστικούς αγώνες Ράλι με νέα ταλέντα. Ο αυξημένος αριθμός ξένων οδηγών δείχνει ότι η ADAC και η Opel έχουν δημιουργήσει σε διεθνές επίπεδο μία απαράμιλλη βάση. Το γεγονός ότι πέντε κορυφαίοι οδηγοί του θεσμού, όπως οι Marijan Griebel, Fabian Kreim, Emil Bergkvist, Julius Tannert και Jari Huttunen, τα έχουν καταφέρει ήδη στη διεθνή σκηνή των Ράλι, είναι η απόδειξη ότι δεν έχουμε αρκεστεί μόνο στο να μιλάμε για προώθηση νέων ταλέντων, αλλά το κάνουμε και πράξη.»

Auτό είναι ένα video από την προσέγγιση της Opel Motorsport στο Adam Cup.

Info/Photo: Opel

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει