Όταν τα χρήματα δεν είναι θέμα: Για τη μία και μόνη Ferrari P80/C

Post date:

Author:

Category:

Η Ferrari P80/C είναι ό,τι μπορεί να εκφράσει η ατάκα «δεν τίθεται θέμα χρημάτων. Τη θέλω». Και κάπως έτσι, με μια λευκή επιταγή, ξεκινά μία ολόκληρη εταιρεία που λέγεται Ferrari να κατασκευάζει το αυτοκίνητο των ονείρων σου. Αποκλειστικά για σένα. Εντάξει, το συνοδεύει και ένα υπέροχο βίντεο

FERRARI P80/C

Κανείς δε γνωρίζει ονοματεπώνυμα και διευθύνσεις. Το μόνο που έχει διαρρεύσει είναι ένας λογαριασμός στο Instagram. Κάποιος, ονόματι «mr_tk», είναι ο άνθρωπος πίσω από το σπάνιο, πανάκριβο και εξόχως «εγωϊστικό» project της Ferrari P80/C


Τι θα διάλεγες εάν και εφόσον; Ποιο θα ήταν το όνειρο, η παραγγελιά, το τζόκερ;

Για τον παραπάνω κύριο, τον εντολοδόχο στη Ferrari S.p.A. η απόφαση ήταν κόκκινη, αποκλειστικά πισταδόρικη και τόσο ιδιαίτερη που η εταιρεία είχε φροντίσει να παρουσιάσει πέρυσι ακόμα και ένα βίντεο τύπου μίνι-ντοκιμαντέρ.

Πολλές λεπτομέρειες δεν έγιναν ποτέ γνωστές. Ο πάμπλουτος ιδιοκτήτης ήθελε ο σχεδιασμός της Ferrari P80/C να παραπέμπει στη 330 P3/P4 και την κλασική Dino 206 S.

Τα εεροδυναμικά στοιχεία από τη Formula 1 είναι εμφανή, ο θηριώδης διαχύτης εντυπωσιάζει, και στο κέντρο το πιθανότερο είναι το μοτέρ το καταξιωμένο. Αυτό με τη V8 διάταξη, τη χωρητικότητα των 3.9 lt και την απόδοση των 670 PS της υπέροχης 488 GTB.


Στο εσωτερικό ένα κόκπιτ που ακροβατεί ανάμεσα στο μινιμαλιστικό και το τεχνολογικό overkill


Η Ferrari P80/C για να φτάσει στη μορφή που φαίνεται στο βίντεο απαίτησε τέσσερα χρόνια συνολικής εξέλιξης. Η μυστική παραγγελία έγινε το 2015 και έκτοτε η Ferrari ξεκίνησε το μεγαλεπήβολο project.

Το αποτέλεσμα είναι ένα και μόνο «κομμάτι». Για έναν πιστό petrolhead της ιταλικής φίρμας. Η Ferrari P80/C ανταγωνίζεται την απόδοση των Ferrari της κατηγορίας GT3 και άφησε τη δημιουργικότητα των ανθρώπων της εταιρείας να ανθίσει χωρίς όριο στον προύπολογισμό. Έργο τέχνης κατά παραγγελία.


Alesi Ferrari F40

Photo: ferrari.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει