H Rolls-Royce επεκτείνει την εξατομίκευση. Λεπτομέρειες από πραγματικό χρυσό, χρωματισμοί ολογραμμάτων και ατέλειωτη εξατομίκευση για όσους πελάτες δεν είναι αρκετό το να έχουν «απλώς» μία τέτοια
Μπορεί να υπάρξει «οδηγοκεντρική» Rolls; Συνήθως δεν είναι αυτός ο χαρακτηρισμός που αρμόζει σε μία τέτοια, αλλά η Rolls-Royce Ghost Series II έτσι χαρακτηρίζεται και επισήμως από την ίδια την εταιρεία, ως η πιο ”driver-focused V12 Rolls”
Πού είναι το ανώτατο άκρο κόστους για μία Rolls-Royce; Η απάντηση που κερδίζει λέει ότι θεωρητικά δεν υφίσταται
Γιατί μπορεί ακόμα και η Rolls-Royce να βλέπει μία πτώση πωλήσεών της στη μεγαλύτερης αγορά της, την Κίνα, ωστόσο ταυτόχρονα οι υπερ-πλούσιοι του πλανήτη είναι πολλοί.
Και, εν προκειμένω, διατεθειμένει να πληρώνουν όσο-όσο το τμήμα εξατομίκευσης της εταιρείας, στο δυτικό Σάσεξ της Μ. Βρετανίας, για να κάνουν τα αυτοκίνητά τους τελείως διαφορετικά από τις Rolls του διπλανού (πλούσιου).
Έτσι, λοιπόν, σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα του BBC, η εταιρεία (θυμίζουμε υπό την ιδιοκτησία της BMW από το 2003) ετοιμάζεται για επέκταση των εγκαταστάσεων για να καλύψει αυτές τις απαιτήσεις.
Χρωματισμοί ολογραμμάτων, κεντητές στο χέρι ραφές, μοναδικές εφαρμογές και ό,τι άλλο μπορεί να θελήσει ο πελάτης. Όπως για παράδειγμα, κάποιος που ήθελε, προς ανάμνηση της ταινίας «Χρυσοδάκτυλος» του 1964, να έχει κάτι σε πραγματικό χρυσό στην προσωπική του Rolls
Προφανώς η εταιρεία δεν έχει τους κλασικούς τιμοκαταλόγους που συνηθίζονται. Ούτως ή άλλως οι αρχικές τιμές των μοντέλων της, όπως η Cullinan και η ηλεκτρική Spectre, ξεκινούν από τις £340.000. Πολλαπλασιάστε κατά βούληση για τις αντίστοιχες στην Ελλάδα, εάν και πώς
Η Τζένιφερ Λόπεζ καθώς εισέρχεται στην προσωπική της Rolls-Royce
Μόνο ηλεκτρικές Rolls;
Αυτό δεν φαίνεται να είναι το κρίσιμο «σκαλοπάτι» στη μετάβαση των Rolls μετά την καταληκτική ημερομηνία του 2030 κατά την οποία θα απαγορευτεί να πωλούνται καινούργια θερμικά αυτοκίνητα στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Για την ώρα τουλάχιστον.
Και τούτο γιατί, όπως δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας, «πέντε χρόνια είναι μεγάλο χρονικό διάστημα», οι νομοθεσίες αλλάζουν, ενώ προσέθεσε ότι η Rolls έχει «καθαρό στόχο και η ηλεκτροκίνηση είναι η σωστή κατεύθυνση για την εταιρεία».
Μ’ άλλα λόγια, τι Γιάννης τι Γιαννάκης. Το πελατολόγιο δεν περιορίζεται στο Νησί ή τη Γηραιά Ήπειρο, κανείς δεν ξέρει τι ξημερώνει και οι πολύ-πολύ πλούσιοι έχουν τον τρόπο τους. Άλλωστε σε σχετική ερώτηση που δέχθηκε ο άνθρωπος της εταιρείας, απάντησε ότι η Rolls-Royce έχει τη δυνατότητα να κατασκευάζει αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες και πλέον του 2030, εφόσον οι πελάτες το ζητήσουν
Kεντητές στο χέρι λεπτομέρειες και ατέλειωτο customization είναι στα πλάνα της επέκτασης του προγράμματος εξατομίκευσης
Photo: rolls-royce.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.