Το γεγονός ότι το αναμενόμενο Honda Prelude πρόκειται να επιστρέψει ως ένα γνήσιο, σχετικά προσιτό κουπέ είναι ήδη συναρπαστικό ως είδηση. Το γεγονός ότι έχει επιβεβαιωθεί για την ευρωπαϊκή αγορά το κάνει ακόμα καλύτερο. Και η φημολογία ότι πιθανόν να κάνει την εμφάνισή του με χειροκίνητο κιβώτιο ενθουσιάζει
Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, το Prelude θα τοποθετηθεί εμπορικά ως μία ακόμα πιο premium εναλλακτική και σπορ πρόταση σε σχέση με το υβριδικό Civic
Τα καλά νέα καταφθάνουν ακάθεκτα καθώς οι φήμες στην Ιαπωνία λένε ότι παρόλο που το νέο Prelude έχει επιβεβαιωθεί μόνο ως υβριδικό μέχρι στιγμής, θα μπορούσε ωστόσο να διαθέτει και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ως επιπλέον επιλογή
Στο τρέχον Civic το υβριδικό σύστημα μπορεί να συνδυαστεί μόνο με κιβώτιο ταχυτήτων CVT.
Ωστόσο παρά το ότι το νέο Prelude θα έχει κι αυτό κιβώτιο συνεχούς μεταβαλλόμενης μετάδοσης, το ιαπωνικό Best Car αναφέρει ότι θα μπορούσε να εξοπλίζεται και με το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο από το πρόσφατα αποκαλυφθέν Civic RS που διατίθεται αποκλειστικά στην ιπαωνική αγορά Ιαπωνία.
Μάλιστα, συνδυαστικά με σύστημα συγχρονισμού στροφών (rev matching).
Αν και ένα χειροκίνητο υβριδικό δεν είναι συνηθισμένη διάταξη, δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο για τη Honda. Η εταιρεία χει εμφανίσει στο παρελθόν, όχι μία αλλά δύο φορές, το συγκεκριμένο συνδυασμό. Αρχικά με το φουτουριστικό Insight του ’99 και στη συνέχεια με εκείνο το συμπαθέστατο κουπέ, το CR-Z
Η αναφορά από το προαναφερθέν ιαπωνικό Μέσο σχολιάζει επίσης ότι θα δούμε το νέο Prelude σε φάση παραγωγής κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2025.
Λογικά δεν περιμένουμε να διαφέρει πολύ από το concept που έχουμε ήδη δει, το οποίο, κρίνοντας από τις εικόνες και τις σχετικές δηλώσεις ανθρώπων της Honda, φαίνεται ουσιαστικά έτοιμο για παραγωγή και χωρίς μεγάλες αποκλίσεις
Τι εννοούσε ο «ποιητής»;
Ο δε Tomoyuki Yamagami, του οποίου η επαγγελματική κάρτα γράφει ”Chief Engineer & Large Project Leader, Honda Motor”, είχε πρόσφατα δηλώσει: «Το νέο Prelude όχι μόνο σηματοδοτεί το πιο πρόσφατο κεφάλαιο της διαρκώς εξελισσόμενης υβριδικής μας ιστορίας, αλλά είναι επίσης προϊόν 25 χρόνων πρωτοποριακής έρευνας και ανάπτυξης υβριδικών συστημάτων»
Ο επικεφαλής του project είχε προσθέσει: «Διασφαλίζουμε πως το Honda Prelude διατηρεί σπορ DNA συνδυάζοντας τέλεια την αποδοτικότητα και τα περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης με μια συναρπαστική εμπειρία πίσω από το τιμόνι, παρέχοντας αίσθηση ελευθερίας με αυξημένη οδηγική απόλαυση»
Λέτε αυτή η τελευταία φράση του, το «αίσθηση ελευθερίας με αυξημένη οδηγική απόλαυση» να υπονοούσε και χειροκίνητο Preliude; Μακάρι. Η αγορά χρειάζεται τέτοιου είδους αυτοκίνητα
Αν κρίνουμε δε από το εντυπωσιακά ομοιογενές και καλοστημένο υβριδικό Honda Civic που έχουμε οδηγήσει, το Prelude θα έχει ακόμα πιο οδηγοκεντρικό προσανατολισμό.
Photo: honda-cars.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.