Peugeot 308 Racing Cup: η οπλοφορία στα γαλλικά

Post date:

Author:

Category:

Τα τεχνικά, οι αγώνες, η τιμή. Γαλλικό όπλο για καθαρόαιμες προσθιοκίνητες καταστάσεις

Η λίστα παραγγελιών για το Peugeot 308 Racing Cup είχε ανοίξει από τις 30 Οκτωβρίου, αμέσως μετά την εκδήλωση TCR Benelux στο Mettet του Βελγίου, όπου πραγματοποιήθηκε μια μικρή επίδειξη των δυνατοτήτων του νέου αγωνιστικού της Peugeot Sport. Από τότε, είχαν ήδη υπάρξει 25 παραγγελίες που ανήγγειλαν με τον καλύτερο τρόπο ένα λαμπρό ξεκίνημα για το όπλο της Peugeot

 #H παράδοση του πρώτου ιδιωτικού 308 Racing Cup έγινε φέτος, στις 8 Φεβρουαρίου, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή και παράλληλα την συνέχιση μιας μακράς παράδοσης της μάρκας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. 

#Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Peugeot 308 Racing Cup είναι τα εξής:

• 1.100 kg

• Απόδοση 308 PS

• Αγωνιστικός ηλεκτρονικός εξοπλισμός

• Σειριακό αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων με διακόπτες αλλαγής στο τιμόνι

• Αεριζόμενα δισκόφρενα μπροστά (378×32 χλστ.) με εξαπίστονες δαγκάνες /      Συμπαγείς δίσκοι πίσω (290×12 χλστ.) με μονοπίστονες δαγκάνες.

#Η προ φόρων τιμή για το αγωνιστικό Peugeot 308 Racing Cup είναι στα €74.900

#Το πρωτάθλημα 308 Racing Cup ξεκίνησε τον Απρίλιο από το Coupes de Pâques, στο Nogaro της Γαλλίας. Ο νικητής του πρωταθλήματος θα επιβραβευτεί με ένα Peugeot 308 Racing Cup με το πρόσθετο kit «TCR Perfo».

Το περασμένο Σαββατοκύριακο, 29 – 30 Ιουλίου, έγινε στο Spa του Βελγίου ο πιο πρόσφατος γύρος του Cup ως μέρος του 24ώρου αγώνα. 

Πάρτε μια γεύση απ΄τους τελευταίους γύρους του Peugeot 308 Racing Cup στο Spa – μαζί με μερικούς ιδιαίτερα εκφραστικούς Γάλλους εκφωνητές στην περιγραφή. 

Εναπομένουν άλλοι δύο αγώνες, στις 8 -10 Σεπτεμβρίου, στην πίστα του Magny-Cours και στις 13 – 15 Οκτωβρίου, στο Paul Ricard.

Με την ευκαιρία, και το video που ανέβασε πριν λίγες μόλις μέρες η Peugeot για τη ”διασταύρωση” του πολιτικού Peugeot 308 GTi με το Racing Cup στην πίστα Ascari, στην Ισπανία (τι πιστάρα, Θεέ μου…)

Info/Photo: peugeot,gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει