Peugeot 308TCR. Το νέο ''όπλο'' των Γάλλων (video)

Post date:

Author:

Category:

H Peugeot Sport ανακοίνωσε για το 2018 το νέο 308TCR. Τα specs, η τιμή, τα χαρακτηριστικά

Το 308TCR είναι μια εξέλιξη του αγωνιστικού 308 Racing Cup που βασίζεται στο 308 GTi και που προορίζεται για την κατηγορία του Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού (TCR) και το πιο πρόσφατο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WTCR.

Το 308TCR τοποθετείται πάνω από τα Peugeot 208 Racing Cup και 308 Racing Cup, τα οποία παραμένουν στην ενεργό δράση. Το πλαίσιο, ο κινητήρας, το κιβώτιο ταχυτήτων και η αεροδυναμική είναι σύμφωνα με τις προδιαγραφές του TCR και των αγώνων της παγκόσμιας διοργάνωσης που διεξάγεται στη Γερμανία (VLN), στην Ισπανία (CER), στο Βέλγιο (BGDC), στην Ιταλία (CITE) και σε άλλα 24H Series πρωταθλήματα.

- Διαφήμιση-

Οι παραγγελίες έχουν ξεκινήσει από τις 3 Ιανουαρίου 2018 και τα πρώτα αυτοκίνητα θα παραδοθούν τον Απρίλιο στην (προ φόρων) τιμή των €109.000 με εξαιρετικά χαμηλό λειτουργικό κόστος (περίπου στα 4,50€ ανά χιλιόμετρο). Το Peugeot 308TCR θα βρεθεί σε κοινή θέα στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης (8-18 Μαρτίου).

Ο 1.6 THP κινητήρας, μετά από πολλές αναβαθμίσεις στην εισαγωγή, την εξαγωγή και το σύστημα υπερτροφοδότησης, αποδίδει 350 hp και 420 Nm ροπής από τις 3.000 σ.α.λ. έχοντας τη δυναμική για να καλύψει 5.000 χιλιόμετρα, σχεδόν τα διπλάσια από όσα απαιτεί μία σεζόν στο Πρωτάθλημα WTCR.

Το 308TCR εφοδιάζεται με ένα ειδικής σχεδίασης 6-τάχυτο σειριακό κιβώτιο με έλεγχο από διακόπτες στο τιμόνι (paddles) και σε σχέση με το αντίστοιχο του 308 Racing Cup διαθέτει υψηλότερη ανθεκτικότητα.

Mεγαλύτερα μετατρόχια, ειδική ρύθμιση ανάρτησης, με ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές ράβδους μπροστά και πίσω, πολλαπλές ρυθμίσεις (χαμήλωμα αμαξώματος, μετατρόχια, κάμπερ κ.α.) γίνονται εύκολα και γρήγορα για προσαρμογή σε κάθε πίστα και σε κάθε οδηγικό στιλ. Το σύστημα πέδησης του 308TCR αποτελείται αεριζόμενα δισκόφρενα μπροστά διάστασης Ø 378×34 χλστ. με 6-πίστονες δαγκάνες και δίσκους πίσω διάστασης Ø 270×12 χλστ. με 2-πιστονες δαγκάνες.

Το αμάξωμα του νέου 308TCR ξεχωρίζει από την βέλτιστη αεροδυναμική του και την αθλητική του σιλουέτα που εξελίχθηκε με χρήση λογισμικών CFD. Το μπροστινό μέρος επιτρέπει την ιδανική ροή του αέρα από την γρίλια και τον εναλλάκτη θερμότητας, όταν το πίσω μέρος διασφαλίζει το μεγαλύτερο κάθετο αεροδυναμικό φορτίο. Πίσω ξεχωρίζει ένας μεγάλος διαχύτης για ακόμη μεγαλύτερο downforce όταν το εκρηκτικό σύνολο συμπληρώνουν οι ειδικοί τροχοί 18’’ με ελαστικά διάστασης 27-65/18.

Info/Photo: Peugeot 

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει