Η Peugeot ξανακερδίζει το Silk Way Rally (vid)

Silk Way Rally

Το PEUGEOT DKR #100 τερμάτισε τον μαραθώνιο των 9.599 χιλιομέτρων -εκ των οποίων τα 4.094 χλμ. ήταν χρονομετρημένα. Eντάξει, το λες και δύσκολο…

Τo Silk Way Rally ξεκίνησε από την Ρωσία και μετά από δύο εβδομάδες ολοκληρώθηκε στην Κίνα. Συγκεκριμένα, στις 7 Ιουλίου ξεκίνησαν από την Μόσχα δύο περσινών προδιαγραφών Peugeot DKR (όπως αυτά που σφράγισαν τον θρίαμβο στο Ντακάρ), ενώ το τρίτο του Loeb ήταν το καινούργιο DKR Maxi.

- Διαφήμιση-

Το Peugeot DKR Maxi έχει ένα φαρδύτερο μετατρόχιο που είναι αυξημένο κατά 10 εκατοστά από κάθε πλευρά, μία αύξηση που προέκυψε από τα νέα πάνω και κάτω ψαλίδια, από τους νέους βραχίονες μπρος-πίσω και τα νέα ημιαξόνια. Επίσης, υπάρχουν διάφορες άλλες τεχνικές βελτιώσεις, ενώ η κίνηση εξακολουθεί να μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς.

Ο Sebastien Loeb έκανε έναν εντυπωσιακό αγώνα κατακτώντας την 1η εβδομάδα τέσσερις ειδικές και έχοντας ένα αβαντάζ μίας ώρας. Ωστόσο, στη συνέχεια είχε ένα ατύχημα σε μία βραχώδη περιοχή με μεγάλες πέτρες και παρόλο που το DKR Maxi επισκευάστηκε, τελικά ο Loeb δεν μπορούσε να συνεχίσει λόγω διαστρέμματος σε ένα του δάχτυλο.

Μετά το ατύχημα του Loeb, τα ηνία του αγώνα πήρε ο Despres που αντιμετώπισε κάποια μικρά προβλήματα την (κόλλησε για λίγο σε μία τρύπα στο έδαφος και σε μια αμμώδη περιοχή), αλλά αυτά δεν ήταν αρκετά για να ανακόψουν την νικηφόρα πορεία του. Έτσι, ο Despres έβαλε στο βιογραφικό του μία 2η νίκη στα αυτοκίνητα, μετά από μία διακεκριμένη πορεία τα προηγούμενα χρόνια στις μοτοσικλέτες. 

Όσον αφορά τον πιο πετυχημένο οδηγό στο Ντακάρ και νικητή του περσινού αγώνα, ο Peterhansel, ο γνωστός «Mr. Dakar», είχε τις ευκαιρίες του στο Silk Way Rally αλλά έχασε δύο ώρες μετά από ένα ατύχημα που είχε την 1η εβδομάδα.

Παρά ταύτα κατάφερε να τερματίσει τον αγώνα στο top-5 και να σημειώσει τους περισσότερους ταχύτερους χρόνους από οποιοδήποτε άλλο οδηγό. Παράλληλα ο Peterhansel έπαιξε το ρόλο του «φύλακα-άγγελου» για τον Despres επιβεβαιώνοντας το ομαδικό πνεύμα συνεργασίας της Team Peugeot Total!

Μετά την άκρως πετυχημένη εμφάνιση στο Silk Way Rally, η Team Peugeot Total συνεχίζει τις προετοιμασίες για το επόμενο ράλι Ντακάρ αφού απομένουν περίπου έξι μήνες μέχρι την εκκίνηση ενός πιθανότατα νέου θριάμβου για την γαλλική ομάδα.

Δείτε μερικά πλάνα απ΄το event όπως ξεκίνησε πέρυσι.

Info/Photo: Peugeot

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Peugeot 508 Sport Engineered με 360 PS. Η επιστροφή των Γάλλων

Μετά από χρόνια απουσίας, το Peugeot 508 Sport σηματοδοτεί την εμπλοκή της γαλλικής εταιρείας σε μια κατηγορία με δυνατούς αντιπάλους, μεγάλες προσδοκίες και μια υβριδική απόπειρα ερωτοτροπίας με τον Πραγματικό Οδηγό. Θα τα καταφέρει;

Η καλλονή που γλίτωσε από το σκραπ. Για τη Jaguar E-Type

Η καλλονή που γλίτωσε από το σκραπ. Για τη Jaguar E-Type

Ford Puma ST με 200 ίππους και μπλοκέ. Το SUV του σκεπτόμενου petrolead

Το οδηγήσαμε στην απλή έκδοσή του και μας φάνηκε πολύ ενδιαφέρον. Και τώρα η Ford Performance βγάζει το Puma ST, την έκδοση τη σωστή. Αυτήν που μπορεί να κάνει ακόμα και κάποιον που του αρέσει η οδήγηση να μην αντέξει άλλο τη γκρίνια απ' το σπίτι και να ενδώσει σε ένα SUV

Διαρροή: Αυτές είναι οι νέες BMW M3 και M4

Μένει να φανεί σε πόσους εν δυνάμει ιδιοκτήτες η νέα σχεδιαστική τάση της BMW θα αποθαρρύνει τυχόν αγορά - και ειδικά επί ευρωπαϊκού εδάφους. Το βασικό, ωστόσο, ζήτημα είναι οι Μ3 και Μ4 με όλα τα υπόλοιπα υπερθετικά τους. Ως προσωπικότητα, οδηγική εμπλοκή, συνολική ποιότητα

Οδηγώντας σωστά. Από τη θεωρία στην πράξη του track day

Αν δε θες να πάρεις τα ψαλίδια στο χέρι και να ψαχτείς στο τι σημαίνει Πραγματική Οδήγηση, καλό είναι να ψαχτείς με τα βασικά. Αυτή ήταν η εμπειρία ενός αναγνώστη από το track day που έζησε στην Αμερική

Το Mazda MX-30 έρχεται Ελλάδα. Οι τιμές και το τελευταίο οχυρό

Η Mazda δεν μπήκε νωρίς στην ηλεκτροκίνηση. Ίσως και να άργησε. Πρόκειται για μια εταιρεία που επενδύει ακόμα στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Κατά την ταπεινή μου γνώμη, στη Mazda πράττουν ορθώς. Δεν ξέρω πώς θα τους βγει εμπορικά αλλά τουλάχιστον ως εταιρική φιλοσοφία, οι άνθρωποι δεν τα ξεπουλάνε όλα στο βωμό του trend

Πόσο καλό μπορεί να είναι το νέο VW Golf GTi;

Ως πιο άμεσο ανταγωνιστή του νέου Golf GTI θα έβλεπα λιγότερο τα πιο εστιασμένα hot hatch και περισσότερο μία νέα «ποσότητα» στην κατηγορία, τη BMW 128ti. Για πρώτη φορά προσθιοκίνητη, επίσης με δίλιτρο τούρμπο, ελαφρώς ισχυρότερη αλλά και κατά τι βαρύτερη, στα 1,520 kg σε σχέση με τα 1,425 του Golf

Το Nissan Z Proto και ο σοφός Katayama

Ένα σπορ πισωκίνητο που περιμέναμε χρόνια. Ο αντικαταστάτης του 370Z, το νέο Nissan Z Proto είναι η σκυτάλη στην κληρονομιά ενός ανθρώπου που είχε δει το μέλλον

Ποιο είναι το καλύτερο FWD hot hatch όλων των εποχών;

Ιστορικά, οι Γάλλοι παραμένουν σταθερά στις κορυφαίες εκδόσεις των hot hatch, η Opel δείχνει ότι το προσπαθεί συνειδητά (αν και δεν έχει ακόμα την ωριμότητα στο σασί με τους πρώτους), η Ford παραδοσιακά ξέρει να φτιάχνει εξαιρετικά δείγματα. United colors of hot hatches

Ιερό τοτέμ. Επίσκεψη στα άδυτα της Autodelta

Για πρώτη φορά ένας alfista μοιράζεται ό,τι έζησε και φωτογράφισε το καλοκαίρι του 1972 πίσω απ΄ τους τοίχους του αγωνιστικού τμήματος της Alfa Romeo, της θρυλικής Autodelta