Η Peugeot ξανακερδίζει το Silk Way Rally (vid)

Silk Way Rally

Το PEUGEOT DKR #100 τερμάτισε τον μαραθώνιο των 9.599 χιλιομέτρων -εκ των οποίων τα 4.094 χλμ. ήταν χρονομετρημένα. Eντάξει, το λες και δύσκολο…

Τo Silk Way Rally ξεκίνησε από την Ρωσία και μετά από δύο εβδομάδες ολοκληρώθηκε στην Κίνα. Συγκεκριμένα, στις 7 Ιουλίου ξεκίνησαν από την Μόσχα δύο περσινών προδιαγραφών Peugeot DKR (όπως αυτά που σφράγισαν τον θρίαμβο στο Ντακάρ), ενώ το τρίτο του Loeb ήταν το καινούργιο DKR Maxi.

Το Peugeot DKR Maxi έχει ένα φαρδύτερο μετατρόχιο που είναι αυξημένο κατά 10 εκατοστά από κάθε πλευρά, μία αύξηση που προέκυψε από τα νέα πάνω και κάτω ψαλίδια, από τους νέους βραχίονες μπρος-πίσω και τα νέα ημιαξόνια. Επίσης, υπάρχουν διάφορες άλλες τεχνικές βελτιώσεις, ενώ η κίνηση εξακολουθεί να μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς.

Ο Sebastien Loeb έκανε έναν εντυπωσιακό αγώνα κατακτώντας την 1η εβδομάδα τέσσερις ειδικές και έχοντας ένα αβαντάζ μίας ώρας. Ωστόσο, στη συνέχεια είχε ένα ατύχημα σε μία βραχώδη περιοχή με μεγάλες πέτρες και παρόλο που το DKR Maxi επισκευάστηκε, τελικά ο Loeb δεν μπορούσε να συνεχίσει λόγω διαστρέμματος σε ένα του δάχτυλο.

Μετά το ατύχημα του Loeb, τα ηνία του αγώνα πήρε ο Despres που αντιμετώπισε κάποια μικρά προβλήματα την (κόλλησε για λίγο σε μία τρύπα στο έδαφος και σε μια αμμώδη περιοχή), αλλά αυτά δεν ήταν αρκετά για να ανακόψουν την νικηφόρα πορεία του. Έτσι, ο Despres έβαλε στο βιογραφικό του μία 2η νίκη στα αυτοκίνητα, μετά από μία διακεκριμένη πορεία τα προηγούμενα χρόνια στις μοτοσικλέτες. 

Όσον αφορά τον πιο πετυχημένο οδηγό στο Ντακάρ και νικητή του περσινού αγώνα, ο Peterhansel, ο γνωστός «Mr. Dakar», είχε τις ευκαιρίες του στο Silk Way Rally αλλά έχασε δύο ώρες μετά από ένα ατύχημα που είχε την 1η εβδομάδα.

Παρά ταύτα κατάφερε να τερματίσει τον αγώνα στο top-5 και να σημειώσει τους περισσότερους ταχύτερους χρόνους από οποιοδήποτε άλλο οδηγό. Παράλληλα ο Peterhansel έπαιξε το ρόλο του «φύλακα-άγγελου» για τον Despres επιβεβαιώνοντας το ομαδικό πνεύμα συνεργασίας της Team Peugeot Total!

Μετά την άκρως πετυχημένη εμφάνιση στο Silk Way Rally, η Team Peugeot Total συνεχίζει τις προετοιμασίες για το επόμενο ράλι Ντακάρ αφού απομένουν περίπου έξι μήνες μέχρι την εκκίνηση ενός πιθανότατα νέου θριάμβου για την γαλλική ομάδα.

Δείτε μερικά πλάνα απ΄το event όπως ξεκίνησε πέρυσι.

Info/Photo: Peugeot

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Citroën C5 Aircross. Το Citroën της δεκαετίας πάει «σφαίρα»

«Το Citroën C5 Aircross SUV μάλλον δικαιολογημένα μόλις έκανε επίδοση-ρεκόρ για τη μάρκα. Τολμηρό, άνετο, τόσο ποιοτικό όσο ποτέ και με χαρακήρα τυπικά Citroën»

Ο θεϊκός γύρος του Patrick Depailler. Σκίζουμε διπλώματα (video)

Βλέπεις το video και μετά αναθεωρείς για το πόσο καλά ξέρεις να οδηγείς

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Σόρι, αλλά το Mazda RX-7 με Wankel είναι όνειρο απατηλό

Ζούμε στην εποχή της κατά συρροή υπερβολής των memes (όρος που προέρχεται από την πράξη τού μιμείται) στο σύγχρονο διαδίκτυο. Πιάνει τη μία είδηση ο ένας και την τεντώνει τέρμα ο επόμενος

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Τεκμήρια, φόροι πολυτελείας και ελληνικά δαιμόνια

Άσε τον άλλον, τον ιδιοκτήτη, να πληρώνει περισσότερα σε κατανάλωση καυσίμου, μεγαλύτερα ελαστικά, ακριβότερα σέρβις ή αυξημένα κόστη ασφάλισης. Δικαίωμά του