Καταρρέει η αγορά των pick-up;

Post date:

Author:

Category:

Isuzu D max

 

Μια νέα εγκύλιος απαγορεύει τη ταξινόμηση pick-up σε μη αγρότες, κατά κύριο επάγγελμα, για πρώτη φορά στην ιστορία. Αυτές είναι οι λεπτομέρειες

- Διαφήμιση-

Σύμφωνα με το Δελτίο Τύπου που λάβαμε από τον Διευθυντή Επιχειρηματικής Μονάδας της Isuzu, κ. Γιάννη Ζαμπέλη, ”με βάση τον νόμο υπ’ αριθ. 4441 (Δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης 6/12/16, Αρ. Φύλλου 227), οι έχοντες αγροτικό εισόδημα, αλλά εφόσον δεν είναι κατά κύριο επάγγελμα αγρότες, δεν δικαιούνται αγορά οχήματος μεγαλύτερου των 2.500 κιλών μεικτού βάρους, γεγονός που αποκλείει την αγορά κάθε είδους ημιφορτηγού (pickup) της ελληνικής αγοράς.

 

Είναι εύκολα κατανοητό ότι αυτός ο αποκλεισμός είναι εντελώς παράλογος και δεν εξυπηρετεί καμία απολύτως ανάγκη ειδικά δε, αν συνυπολογίσουμε ότι τέτοια απαγόρευση δεν ίσχυε ποτέ στο παρελθόν.

[Διάβασέ το: Isuzu D-Max: επαγγελματικά κατσάβραχα στα 1.9 λίτρα]

Πάγια πρότασή μας, όπως και κάθε φυσιολογικά σκεπτόμενου ανθρώπου της αγοράς αλλά και των ΜΜΕ, είναι η πλήρης απελευθέρωση της αγοράς των ημιφορτηγών/ pickups όπως συμβαίνει σε όλο τον υπόλοιπο πλανήτη, και, φυσικά, σε πρώτη φάση η άμεση άρση της ισχύος του παραπάνω νόμου ή η διευκρίνιση με μια σχετική εγκύκλιο που θα επαναφέρει το προηγούμενο καθεστώς.”

Info/Photo: Isuzu

 

 

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει