Πηνίο ανάφλεξης

Post date:

Author:

Category:

Ο σχεδιασμός ενός συμβατικού πηνίου ανάφλεξης είναι παρόμοιος με αυτόν ενός μετασχηματιστή. Η «αποστολή» του πηνίου ανάφλεξης είναι να προκαλέσει υψηλή τάση από χαμηλή τάση

Πηνίο ανάφλεξης

Παράλληλα με τον πυρήνα του σιδήρου, τα κύρια εξαρτήματα είναι το πρωτεύον τύλιγμα, το δευτερεύον τύλιγμα και οι ηλεκτρικές συνδέσεις.


Η τεχνολογία πηνίου ανάφλεξης μπορεί να χωριστεί σε δύο βασικές αρχές λειτουργίας

Τεχνολογία Single Spark (Μονός Σπινθήρας)

Τα πηνία ανάφλεξης με σπινθήρα απελευθερώνουν μόνο έναν παλμό υψηλής τάσης μέσω μιας εξόδου υψηλής τάσης.

Αυτός ο τύπος πηνίου ανάφλεξης απελευθερώνει πάντα την ενέργεια ανάφλεξής του στον διανομέα μηχανικής ανάφλεξης.

Τεχνολογία Double Spark (Διπλός Σπινθήρας)

Τα διπλά πηνία ανάφλεξης με σπινθήρα έχουν πολλαπλές εξόδους υψηλής τάσης που παρέχουν ταυτόχρονα δύο μπουζί με ενέργεια ανάφλεξης.

Όταν εφαρμόζεται στην κλασική σειρά πυροδότησης ενός τετρακύλινδρου κινητήρα, οι κύλινδροι (1 και 4) και οι κύλινδροι (2 και 3) λαμβάνουν ο καθένας ταυτόχρονα παλμούς υψηλής τάσης.

Σε τι χρειάζεται ένα πηνίο ανάφλεξης

Ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας έχει ένα πηνίο το οποίο είναι, βασικά, ένας μετασχηματιστής υψηλής τάσης που αποτελείται από δύο πηνία καλωδίων.

Ένα από τα πηνία αναφέρεται ως το πρωτεύον πηνίο και το δευτερεύον πηνίο τυλίγεται γύρω από αυτό.

Υπάρχουν εκατοντάδες φορές περισσότερες στροφές καλωδίων στο δευτερεύον πηνίο από ό, τι στο πρωτεύον πηνίο. Το ρεύμα της μπαταρίας διατρέχει το πρωτεύον πηνίο.

Προκειμένου η ηλεκτρική ενέργεια να πηδήξει μεταξύ των ηλεκτροδίων του μπουζί και να ανάψει το μείγμα καυσίμου / αέρα υπό πίεση στο θάλαμο καύσης, απαιτείται υψηλή τάση.

Πώς λειτουργεί το πηνίο ανάφλεξης

Ένα πηνίο λειτουργεί με την αρχή του μετασχηματιστή «step-up» στο ότι μετατρέπει μια τάση σε μια άλλη που είναι υψηλότερη.

Αυτό το κάνει χρησιμοποιώντας δύο ξεχωριστά καλώδια που «κουλουριάζονται» το ένα γύρω στο άλλο και τα δύο γύρω από έναν κεντρικό πυρήνα σιδήρου.

Το πηνίο ανάφλεξης NGK έχει 4 πόλους – όλα περιλαμβάνονται μέσα σε ένα μονωμένο σώμα. Ένα καλώδιο, που ονομάζεται δευτερεύον, αποτελείται από πολύ περισσότερες περιελίξεις σε σχέση με το άλλο, που ονομάζεται πρωτεύον.

Αυτό είναι σημαντικό επειδή είναι ο αριθμός περιελίξεων που καθορίζει το επίπεδο τάσης που μπορεί να χειριστεί το καλώδιο.

Ο μαγνητικός πυρήνας επιτρέπει την ηλεκτρική ενέργεια να περάσει από το πρωτεύον στο δευτερεύον καλώδιο. Το πρωτεύον καλώδιο λαμβάνει τη χαμηλή τάση από την μπαταρία και παράγει ένα μαγνητικό πεδίο γύρω από αυτό.

Ωστόσο, τη στιγμή που η ροή διακόπτεται από τον διανομέα -ή σε πιο σύγχρονα συστήματα ανάφλεξης από την ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (ECU)- το μαγνητικό πεδίο «καταρρέει», δημιουργώντας ή προκαλώντας υψηλότερη τάση στο δευτερεύον καλώδιο που ταξιδεύει στο μπουζί.

Το πηνίο ανάφλεξης χρησιμοποιώντας το πηνίο NGK ως παράδειγμα

Η NGK Spark Plug Co., Ltd. (日本 特殊 陶 業 株式会社, Nihon Tokushu Tōgyō kabushiki gaisha) είναι μια εταιρεία που ιδρύθηκε το 1936 και εδρεύει στη Ναγκόγια της Ιαπωνίας.

Η NGK κατασκευάζει και εμπορεύεται μπουζί και συναφή προϊόντα για κινητήρες εσωτερικής καύσης, σε συνδυασμό με κεραμικά και εφαρμόσιμα προϊόντα.

Η μπαταρία NAS θα χρησιμοποιηθεί για τη σταθεροποίηση των διακυμάνσεων στην παραγωγή ηλιακής ενέργειας, καθώς και άλλες εφαρμογές δικτύου, συμπεριλαμβανομένης της αλλαγής χρόνου ενέργειας και του ελέγχου συχνότητας, σύμφωνα με τη NGK.

Ο ιαπωνικός πάροχος ισχυρίζεται επίσης ότι η μπαταρία NAS είναι η μόνη τεχνολογία αποθήκευσης που έχει αποδείξει τη λειτουργική της επιτυχία στη Μέση Ανατολή.

Πριν από την NGK Spark Plugs, η Norko ήταν η παγκόσμια επικεφαλής επιχειρηματικής ανάπτυξης και ανάπτυξης προϊόντων στην Federal-Mogul Corp.


Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει