Πιο macho πεθαίνεις. Η Mustang Mach 1 των 460 PS ήρθε Ελλάδα. Τιμή;

Post date:

Author:

Category:

Η πιο οδηγοκεντρική εκδοχή του «ατίθασου αλόγου», η Mustang Mach 1, μόλις πάτησε ελληνικό εδάφος. Εστιασμένες αναβαθμίσεις, ειδικά διαμορφωμένο αεροδυναμικό πακέτο, μπλοκέ διαφορικό, στροφάρισμα στις 7,500 rpm, ήχος από ένα V8 που επιμένει ατμοσφαιρικά και, ως είθισται, macho σημιολογία. Αυτές είναι οι λεπτομέρειες

Mustang Mach 1

Η Mustang Mach 1 κάτω από τις αρρενωπές αναλογίες της κρύβει τον 5-λιτρο V8 απόδοσης 460 ίππων και 529 Nm. Η τιμή της στην ελληνική αγορά ορίστηκε στα €81,768


Οι επεμβάσεις στη Mustang Mach 1 είναι πολλές και ενδιαφέρουσες. Θα λέγαμε δε πως, εν μέσω της πληθώρας των δελτίων Τύπου που λαμβάνουμε, σπανίζει κάποιο με τόσο οδηγοκεντρικό περιεχόμενο

Ας τις δούμε αναλυτικά, λοιπόν.

Η επίσημη ενημέρωση αναφέρεται στη φιλτροχοάνη ανοιχτού τύπου (Open Air Induction System), την πολλαπλή εξαγωγής και την πεταλούδα 87 mm από την Mustang Shelby GT350. Ο συνδυασμός τους αυξάνει την ελεύθερη ροή αέρα.

Την ίδια στιγμή η βελτιωμένη αναπνοή του V8 λειτουργεί σε συνεργασία με το αναβαθμισμένο λογισμικό διαχείρισης του κινητήρα και ένα συνδυασμό έμμεσου και άμεσου ψεκασμού για καλύτερη ευστροφία.

Ένα βοηθητικό ψυγείο λαδιού, το οποίο προέρχεται επίσης από τη Shelby GT350, συνεργάζεται με ένα νέο φίλτρο εξασφαλίζοντας τη βέλτιστη ροή του λαδιού – και κατ’ επέκταση κορυφαία απόδοση σε υψηλά φορτία.

Το σύστημα εξαγωγής Active Valve Performance της νέας Mach 1 διαθέτει τετραπλές απολήξεις με διάμετρο 4,5 ιντσών ενισχύοντας ακόμα περισσότερο το μοναδικό ήχο του V8 κινητήρα της Ford.

Mustang Mach 1

10-τάχυτο κιβώτιο και μπλοκέ

Στο σύστημα μετάδοσης η Mustang Mach 1 που διατίθεται στη χώρα μας περιλαμβάνει το προηγμένο 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της Ford.

Διαθέτει αναβαθμισμένο μετατροπέα ροπής και μοναδικές για την περίσταση ρυθμίσεις που βελτιστοποιούν την καμπύλη ροπής, τον χαρακτήρα των αλλαγών ταχυτήτων αλλά και συνολικά την απόδοση.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ένα δεύτερο ψυγείο αέρα-λαδιού αυξάνει την ικανότητα ψύξης κατά 75% σε συνθήκες οδήγησης με αυξημένο φορτίο.

Επίσης ένα πρόσθετο σύστημα ψύξης στον πίσω άξονα υποστηρίζει τον οδηγό στη σπορ οδήγηση στην πίστα

Mustang Mach 1

Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται επίσης διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που βελτιώνει την πρόσφυση


Ford Mustang drift

Το aero

Το ειδικά διαμορφωμένο εμπρός μέρος περιλαμβάνει μια νέα άνω γρίλια δύο τμημάτων, νέο splitter και κάτω γρίλια, καθώς και διαφορετικές πλευρικές, που σε συνδυασμό συμβάλλουν στη βελτίωση της ψύξη και της αεροδυναμικής απόδοσης.

Η Mustang Mach 1 παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη κατά 22% από την Mustang GT, αφενός χάρη στο νέο σχεδιασμό του διαχύτη αέρα στο πίσω μέρος που προέρχεται από την Mustang Shelby GT500, αφετέρου χάρη στη μακρύτερη ποδιά κάτω από τον κινητήρα, η οποία διαθέτει ειδικά πτερύγια που κατευθύνουν τη ροή του αέρα στα φρένα

Το εμπρός splitter έχει σχεδιαστεί ώστε να παράγεται αυξημένη κάθετη δύναμη για ακόμη καλύτερη πρόσφυση στην πίστα.


Ford Kuga Plug-in Hybrid

Η ανάρτηση

Η ρυθμιζόμενη ανάρτηση MagneRide® ελέγχει ηλεκτρονικά το μαγνητο-ροϊκό υγρό που βρίσκεται στα αμορτισέρ ώστε να ανταποκρίνεται σε πραγματικό χρόνο στις μεταβαλλόμενες οδικές συνθήκες.

Η ανάρτηση έχει διαφορετικό καλιμπράρισμα για βέλτιστη απόδοση με πιο σκληρά εμπρός ελατήρια και αντιστρεπτικές δοκούς.

Ηνέα ρύθμιση του τιμονιού EPAS, σε συνδυασμό με τα υποπλαίσια και τους βραχίονες της ανάρτησης που προέρχονται από τις Mustang Shelby GT350 και GT500, συμβάλλουν ώστε η Mach 1 να διαθέτει ένα σύστημα διεύθυνσης με την καλύτερη απόκριση σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη Mustang έχει διατεθεί στην Ευρώπη

Η νέα Mustang Mach 1 εξοπλίζεται με ζάντες αλουμινίου με 5 μπράτσα, διάμετρο 19 ίντσες και μεγαλύτερο κατά 0,5 ίντσες πλάτος εμπρός και πίσω, οι οποίες συνδυάζονται με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4.


Ford Focus RS δοκιμή

Info/Photo: ford.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει