Πισωκίνητο και εξακύλινδρο. Η Mazda σώζει τη συνταγή

Post date:

Author:

Category:

Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης δεν πέθανε ακόμη και η Mazda επιβεβαιώνει την επιστροφή στο πισωκίνητο coupe. Η δήλωση είναι επίσημη και το concept Vision του ’18 είναι η αισθητική βάση για ένα αυτοκίνητο που αξίζει να δούμε σε μορφή παραγωγής

Mazda Vision Coupe πισωκίνητο

Η Mazda επιβεβαιώνει τη δημιουργία ενός βενζινοκίνητου αλλά και πετρελαιοκίνητου coupe σε πισωκίνητη πλατφόρμα. Κάτω από το καπό ένας εξακύλινδρος με ήπια ηλεκτρική υποστήριξη


Ο βενζινοκινητήρας θα υποστηρίζεται επίσης από ένα μικρό υπερσυμπιεστή, όπως στα τρέχοντα Mazda3 και CX-30

Η αλήθεια είναι ότι η σχετική φημολογία για τη νέα αρχιτεκτονική της Mazda κυκλοφορεί εδώ και αρκετό καιρό.

Όμως αυτή είναι η πρώτη φορά που η ιαπωνική εταιρεία επιβεβαιώνει επίσημα την ύπαρξή της και δε θα χρειαστεί να περιμένουμε πολύ για να τη δούμε

- Διαφήμιση-

Η πισωκίνητη πλατφόρμα θα χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά σε δύο νέα SUV των ευρωπαϊκών αγορών, τα CX-60 και CX-80.

Το πιθανότερο είναι ότι θα πρόκειται για κάτι περισσότερο από αντικαταστάτες του τρέχοντος CX-5, αλλά για νέα μοντέλα με premium χαρακτήρα ως ανταγωνιστές των BMW, Audi και Volvo. Δύσκολος εμπορικός στόχος αλλά η πρόθεση υπάρχει.


Mazda MX-5 1.5 100th Anniversary δοκιμή

Η συνεργασία με την Toyota

Υπήρξαν επίσης φήμες για σύνδεση αυτής της πλατφόρμας με την Toyota και την πιθανή χρήση σε μοντέλα της Lexus για την επόμενη γενιά μοντέλων της.

Σε συνεργασία με τη Mazda, η Toyota θα έχει πρόσβαση σε μια νέα συμπαγών διαστάσεων πλατφόρμα με μετάδοση στον πίσω άξονα.

Ο στόχος για την τελευταία είναι να αντικαταστήσει το, μάλλον γερασμένο, σασί που εξακολουθεί να χρησιμοποιείται στα RC coupe και τα IS της αμερικανικής αγοράς.

Πάντως, όπως γράφεται, ο χαρακτήρας του πισωκίνητου coupe της Mazda θα είναι περισσότερο προσανατολισμένος στη μεταξένια λειτουργία του κλασικού εξακύλινδρου κινητήρα (που εγκαταλείπεται από πολλούς κατασκευαστές) και λιγότερο σε μια απόλυτα σπορ προσέγγιση


Photo: mazda.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει