Σχεδόν σαν να την έχεις οδηγήσει. Η πρώτη επαφή του βρετανικού Top Gear με τη νέα Porsche 992. Από έναν αναλυτικό, μέχρι αηδίας, Chris Harris. Αστειευόμαστε
Πόμολα που πετάγονται όταν πατάς το κουμπί για να μπεις μέσα; Ή και δεν πετάγονται ακριβώς όταν το πατάς;
Μια ποτηροθήκη εκεί που δεν περιμένεις σε ένα σπορ αυτοκίνητο; Και ένα πόμολο από μέσα που μπορεί να σου πιάσει το δάχτυλο; Σύμφωνοι. Αυτά.
Α, και, κατά την ταπεινή μας άποψη, ίσως περισσότερος εντυπωσιασμός στη σχεδίαση του πίσω μέρους απ΄όσο χρειάζεται μια 911. ΟΚ, όλα συνηθίζονται στο τέλος. Μπορεί.
Όπως και το ότι ακόμα και μια 911, ως ορισμός του σπορ αυτοκινήτου, δεν έχει την τρομερή αναλυτικότητα που είχε μέχρι και τις 997.
Όμως, όπως σωστά επισημαίνει ο έμπειρος Harris (τόσο σε επίπεδο δοκιμών όσο και ως ιδιοκτήτης αρκετών 911), δεν μπορείς να έχεις όλη αυτή την πρακτικότητα, ευκολία χρήσης και προοδευτικότητα χωρίς να έχεις χάσει κάτι. Όλοι χάνουμε κάτι. Αλλά κερδίζουμε σε πολλούς άλλους τομείς της αυτοκίνησης.
Επίσης αν μου επιτρέπετε, αυτό το «κάτι» μπορείς να το εντοπίσεις μόνο αν έχεις τη στενή επαφή με προηγούμενες γενιές.
Πλέον, μπαίνεις σε μια σύγχρονη Porsche -είτε λέγεται 991, είτε στην εξέλιξή της που λέγεται 992- και αρχίζει να μη σου λείπει καν αυτό το χαρακτηριστικό τρέμουλο από την πάλαι ποτέ υδραυλική υποβοήθηση. Ή καν δεν εντοπίζεις το όποιο λαγκάρισμα απ’ το τούρμπο. Ε, ναι. Λέγεται αυτό ακριβώς: εξέλιξη του είδους. Έξυπνη και γοητευτικά all around.
Τελικό, κρίσιμο ερώτημα. Αν παραμένει μια Carrera S, το γένος 992, σπορ αυτοκίνητο; Ο ταλαντούχος Hartis στο video λέει πως «ναι». Παραμένει. Τον πιστεύoυμε.
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.