Porsche 911 Turbo S (992). Η βασίλισσα της autobahn

Post date:

Author:

Category:

Αυτή είναι η τελευταία μετανσάρκωση της Porsche 911 Turbo S. Και δεν είναι τυχαία η λέξη «μετανσάρκωση» αφού είναι η 7η φορά για 40 συναπτά έτη

Porsche 911 Turbo S

Τα φαρδιά καπούλια μπορεί να μην είναι πλέον φαρδύτερα από τις «απλές», επίσης υπετροφοδοτούμενες Carrera S ή 4S αλλά οι λεπτομέρειες που διακρίνουν την κορυφαία Turbo S παραμένουν για τους παρατηρητικούς. Η bi-plane αεροτομή είναι μία από αυτές


Είναι απίστευτη η αίσθηση που σου δίνει ένα εξωφρενικά γρήγορο αυτοκίνητο σαν την Porsche 911 Turbo S. Ωστόσο, θα ήταν άδικο να μείνει κανείς σε αυτό γιατί, παραδοσιακά, η 911 Turbo δεν είναι -και δεν ήταν- ντράγκστερ. Καμία σχέση με τη φιλοσοφία της

Η νέα 911 Turbo S επιταχύνει από στάση για τα 0-100 σε μόλις 2,7 δευτερόλεπτα. Όμως ο πιο εντυπωσιακός χρόνος αφορά τα 0-200 km/h. Συγκεκριμένα, σε μόλις 8,9 δευτερόλεπτα.

- Διαφήμιση-

Ξαναδιάβασε την προηγούμενη πρόταση, παρακαλώ. Από στάση για τα 200 km/h σε κάτω από 9 δεύτερα. Γροθιά επιτάχυνσης στο μαλακό υπογάστριο.

All weather supercar

Ως γνωστόν, τα πραγματικά δυνατά αυτοκίνητα τα μετράς από στάση μέχρι τα 200 κμ/η. Και όχι στο κλασικό 0-100. Αυτό είναι για τα GTi…

Το πιο γρήγορο σπορ αυτοκίνητο από το ένα σημείο στο άλλο, σε ρεαλιστικές συνθήκες; Με 650 ίππους, κεραμικά φρένα, σύστημα PTV και ένα σασί που μεγαλώνοντας σε μεταξόνιο έγινε πιο φιλικό στο όριο, η απάντηση είναι «ναι, είναι αυτό ακριβώς»

Το πιο ισοπεδωτικό 2+2 υπεραυτοκίνητο ανεξαρτήτως καιρού; Εννοείται. Ίσως και το αυτοκίνητο που μπορείς να φανταστείς να γεράσεις μαζί του πηγαίνοντας για τσάι μαζί με άλλους φίλους τρίτης ηλικίας; Γιατί όχι;

Σε κάθε περίπτωση, αυτό που δε θα βαρεθείς να βλέπεις καθώς αυτό το σχήμα μάς συνοδεύει μισό αιώνα τώρα αγγίζοντας τα όρια του cult. Βρέξει χιονίσει.

Αυτή είναι η φιλοσοφία της Porsche 911 Turbo S στη νεότερη μετανσάρκωσή της. Λεπτομέρειες του μανιφέστου στο βίντεο που ακολουθεί.


Δοκιμή Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

Photo: Porsche Hellas

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει