Νέα Porsche 911. Οι φωτό και όλα όσα γνωρίζουμε

Post date:

Author:

Category:

Για πρώτη φορά η αναμενόμενη, νέα γενιά της Porsche 911 φωτογραφίζεται χωρίς καμουφλάζ. Αυτές είναι οι λεπτομέρειες για όλα όσα γνωρίζουμε

Ναι, κι όμως, πέρασαν κιόλας επτά χρόνια από το λανσάρισμα της τρέχουσας 911, αυτής με τον κωδικό 991. Και έτσι, η επόμενη 911 ετοιμάζεται. Το νέο αυτοκίνητο, με τον κωδικό 992, θα είναι σύντομα κοντά μας.

Όπως θα φαντάζεστε, η καινούργια 911 δεν θα είναι δραματικά διαφορετική από την προηγούμενη, όπως ανέκαθεν ίσχυε με το συγκεκριμένο μοντέλο. 

Η Porsche, φυσικά, δεν έχει ανακοινώσει αναλυτικές λεπτομέρειες αλλά αυτή είναι η πρώτη φορά που εμφανίζεται το αυτοκίνητο χωρίς καμουφλάζ.

  • Αυτά είναι μερικά στοιχεία που γνωρίζουμε ήδη πως θα χαρακτηρίζουν τη 992.

Νέα Porsche 911_4drivers.gr

  • Θα συνεχίσει να έχει flat six κινητήρα, δηλαδή επίπεδο και εξακύλινδρο, εκεί πίσω

Παρά το γεγονός ότι η Porsche έχει ήδη τοποθέτηση στην αγωνιστική 911 RSR τον κινητήρα μπροστά από τον πίσω άξονα για καλύτερη κατανομή βάρους, η παράδοση του τετραθέσιου κουπέ θα συνεχιστεί στην πολιτική του έκδοση.

Μπορεί να φαίνεται παράδοξο, δεδομένου ότι οι πίσω θέσεις ίσα-ίσα χωρούνν δύο παιδιά, αλλά αυτό είναι ένα στοιχείο διαφορετικότητας και ιστορικής παράδοσης για τη 911. Έτσι λοιπόν, ο εξακύλινδρος θα συνέχιζει να υπάρχει εκεί πίσω. Ωραία. Προχωράμε.

Νέα Porsche 911_4drivers.gr

  • Η 992 θα βασίζεται σε μια τροποποιημένη πλατφόρμα της 991

Αυτό φαίνεται να συνεχίζει μια γενικότερη παράδοση όσον αφορά την εξέλιξη των σασί για τη 911. Για παράδειγμα, η 996 που λανσαρίστηκε το 1997 εμφανίστηκε με ένα τελείως νέο σασί και, στη συνέχεια, η πιο εξελιγμένη εκδοχή του εφαρμόστηκε στη διάδοχο της, την 997.

Αντίστοιχα, η επόμενη γενιά μετά τη 997, δηλαδή η τρέχουσα 991, ξεκίνησε σχεδόν από λευκό χαρτί, καθώς ήταν και η πρώτη, ουσιαστικά, που αύξησε δραματικά το μεταξόνιο για μεγαλύτερη σταθερότητα και ευκολία χειρισμών. Έτσι, λογικά, η επόμενη γενιά, η 992, θα αποτελεί εξέλιξη της πλατφόρμας τις 991 με χρήση επιπλέον στοιχείων αλουμινίου.

Νέα Porsche 911_4drivers.gr 

Νέα Porsche 911_4drivers.gr

  • Οι περισσότερες εκδόσεις θα είναι υπερτροφοδοτούμενες

Ο «δρόμος» της γενίκευσης των turbo φαίνεται πως δεν έχει γυρισμό και η υπερτροφοδότηση θα συνεχίσει να κυριαρχεί στα περισσότερα μοντέλα της 911. Αυτό θα συνεχίσει να ισχύει από Carrera μέχρι και τη Τurbo.

Παρόλα αυτά, ακούγονται διάφορες φήμες ότι ακόμα και η επόμενη GT3 θα είναι, για πρώτη φορά, υπερτροφοδοτούμενη. Αν αυτό ισχύσει, δεν μπορούμε προς το παρόν να καταλάβουμε ακριβώς ποια θα είναι η διαφοροποίησή της από τη Turbo.

Θα αρκεί μόνο ότι θα είναι πιο εστιασμένη, μόνο πισωκίνητη και ενδεχομένως ελαφρύτερη; Για τους παραδοσιακούς αγοραστές μία GT3, αυτό ίσως να μην είναι αρκετό. Παρόλα αυτά, οι φήμες παραμένουν φήμες γιατί, σύμφωνα με άλλες πληροφορίες, η εταιρεία θα συνεχίσει να προσφέρει ατμοσφαιρικούς κινητήρες σε «ειδικά» μοντέλα της. Προσευχήσου να ισχύε

  • Μια έκδοση plug-in hybrid είναι μέσα στα σενάρια αλλά δεν είναι ακόμα σίγουρο

Η Porsche πρέπει να ανταποκριθεί στις νέες, αυστηρές προδιαγραφές μείωσης εκπομπών ρύπων. Μία πιθανή λύση είναι να υπάρξει και μια υβριδική 911, καθώς οι φήμες για την εξέλιξη μιας τέτοιας έκδοσης κυκλοφορούν εδώ και καιρό. 

Ο επικεφαλής της εταιρείας σε συνέντευξή του στο επίσημο περιοδικό της Porshche, »Christophorus», δήλωσε πως η επόμενη 911 «θα έχει την ευκαιρία να εφοδιάζεται με ένα υβριδικό σύστημα όταν θα είμαστε ικανοποιημένοι με τη γενικότερη τεχνολογία. Αλλά μια υβριδική 911 πρέπει να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας».

Οπότε, αυτό σημαίνει πως είναι πιθανό να δούμε τη 992 και ως υβριδική αλλά είναι απίθανο πως κάτι τέτοιο θα συμβεί με το λανσάρισμα της νέας γενιάς. Αν προκύψει, θα προκύψει μάλλον ως ένα μελλοντικό face lift.

Νέα Porsche 911_4drivers.gr

  • H 911 θα δείχνει πάλι σαν μια 911

Ωσ γνωστόν, η 911 έχει εξελιχθεί στα 50 χρόνια ζωής της, αλλά το βασικό σχήμα παραμένει λίγο-πολύ το ίδιο. Θα υπάρχουν κάποιες λεπτομέρειες διαφοροποίησης, όπως φαίνονται και στις φωτογραφίες. Για παράδειγμα, η πίσω φωτιστική μπάρα θα παραπέμπει σε αυτές των καινούργιων Panamera και Cayenne. Όπως και να ‘χει, το επίσημο mοtto είναι «εξέλιξη και όχι επανάσταση»

  • Η 992 θα συνεχίσει να προσφέρεται και με χειροκίνητο κιβώτιο

Το χειροκίνητο κιβώτιο μπορεί να φαίνεται ότι εμπορικά «πεθαίνει», αλλά η εταιρεία θα συνεχίσει, ως φαίνεται, να προσφέρει τη 992 και με τρίτο πεντάλ.

Οι χειροκίνητες 911 είναι δημοφιλείς στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής δίνοντας στην Porsche ένα σοβαρό κίνητρο να συνεχίσει να εξοπλίζει τα αυτοκίνητά της και με χειροκίνητο κιβώτιο.

Φυσικά, θα υπάρχει και το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το γνωστό PDK, όπως εμφανίζεται στη νέα Panamera, μάλλον με ως 8τάχυτο.

Νέα Porsche 911_4drivers.gr 

  • Το εσωτερικό της το θυμίσει αυτό της Panamera

Το lay-out της καμπίνας στη Pamamera φαίνεται να είναι το νέο σχεδιαστικό πρότυπο για το εσωτερικό και της 911.

Κατά την ταπεινή μας γνώμη, ίσως περισσότερο «φορτωμένο» απ’ όσο ιδανικά θα θέλαμε για ένα σπορ αυτοκίνητο, αλλά η 911 φαίνεται και αυτή, σιγά-σιγά, να εξελίσσεται προς μια επιπλέον κατεύθυνση στην οποία οι οθόνες, τα πολλά πλήκτρα και οι συνδεσιμότητες παίζουν καθοριστικό ρόλο στην ατζέντα των αγοραστών της.

  • Θα τη δούμε σύντομα 

Πότε; Δεν γνωρίζουμε ακριβώς. Το πιθανότερο, όμως, είναι στους επόμενους έξι μήνες. Ίσως τον Νοέμβριο στο Διεθνές Σαλόνι του Λος Άντζελες ή το αργότερο τον Μάρτιο στη Διεθνή Έκθεση Γενεύης.

Info/ Photo: roadandtrack.com / carscoops.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει