Σκληροπυρηνική, με φημισμένο παρελθόν, 700 ίππους, 750 Nm ροπής, 0-100 σε 2.8” και τελική 341 km/h. Έστω κι αν η επίσημη εμφάνισή της στο Goodwood δεν συνοδεύτηκε με ένα donut της προκοπής
Η πρώτη εμφάνιση της GT2 RS έγινε αυτό το Σ/Κ στο Festival of Speed στο Goodwood. Mε προίκα τον 6κύλινδρο twint turbo της 911 Turbo S αλλά αυτή τη φορά με 120 ίππους επιπλέον καθώς τοποθετήθηκαν μεγαλύτερες τουρμπίνες, water injection, εκτεταμένη χρήση εξωτικών υλικών (καπό, μπροστινά φτερά, εισαγωγές αέρα από ανθρακόνημα) και τιμή από 207.506 λίρες Αγγλίας (υπολογίστε πολλά περισσότερα για όποιον την ορέγεται ενταύθα).
Αλλά ακόμα και για τους έχοντες στο εξωτερικό, διατίθεται και το Weissach Package που κάνει δίαιτα άλλα 30 kg. Mε κόστος 21.042 λίρες, κάποιες 700 το κιλό. Μάλλον, η ακριβότερη δίαιτα στον κόσμο…
Ο κωδικός GT2 είναι από μόνος του θρυλικός και notorious μαζί, καθώς έχει συνδεθεί, απ’ τα χρόνια της 996 GT2, ως ένα από τα πιο δύστροπα σπορ αυτοκίνητα που ‘χουν ποτέ φτιαχτεί για χρήση δρόμου.
Βέβαια, η εποχή των πραγματικά τρομακτικών εκδόσεων είναι, μάλλον, πια παρελθόν (βλ. Carrera GT, GT2 χωρίς ηλεκτρονικά) και έτσι εδώ υπάρχουν όλα τα γνωστά συστήματα ασφάλειας.
Τα οποία ήταν ναι μεν απενεργοποιημένα στην απόπειρα του οδηγού της στο Goodwood να χαρίσει θέαμα στο κοινό του Goodwood με μερικά ”donuts”, αλλά δεν τα κατάφερε. Το πολύ βάρος πίσω και με τόση λίγη φόρα το μόνο που μπορεί να πετύχει σε μια 911 είναι ”μούτρα”. Το οποίο και συνέβη.
Κατά τα άλλα, ένα συγκλονιστικό προφανώς αυτοκίνητο, αφιερωμένο στο σασπένες και τις απόλυτες επιδόσεις.
Photo: Porsche
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.