Porsche GT2 RS. Η δυνατότερη 911, ever. Έστω κι αν δεν έκανε το donut (vid)

Post date:

Author:

Category:

Σκληροπυρηνική, με φημισμένο παρελθόν, 700 ίππους, 750 Nm ροπής, 0-100 σε 2.8» και τελική 341 km/h. Έστω κι αν η επίσημη εμφάνισή της στο Goodwood δεν συνοδεύτηκε με ένα donut της προκοπής

Η πρώτη εμφάνιση της GT2 RS έγινε αυτό το Σ/Κ στο Festival of Speed στο Goodwood. Mε προίκα τον 6κύλινδρο twint turbo της 911 Turbo S αλλά αυτή τη φορά με 120 ίππους επιπλέον καθώς τοποθετήθηκαν μεγαλύτερες τουρμπίνες, water injection, εκτεταμένη χρήση εξωτικών υλικών (καπό, μπροστινά φτερά, εισαγωγές αέρα από ανθρακόνημα) και τιμή από 207.506 λίρες Αγγλίας (υπολογίστε πολλά περισσότερα για όποιον την ορέγεται ενταύθα).

Αλλά ακόμα και για τους έχοντες στο εξωτερικό, διατίθεται και το Weissach Package που κάνει δίαιτα άλλα 30 kg. Mε κόστος 21.042 λίρες, κάποιες 700 το κιλό. Μάλλον, η ακριβότερη δίαιτα στον κόσμο

 Ο κωδικός GT2 είναι από μόνος του θρυλικός και notorious μαζί, καθώς έχει συνδεθεί, απ’ τα χρόνια της 996 GT2, ως ένα από τα πιο δύστροπα σπορ αυτοκίνητα που ‘χουν ποτέ φτιαχτεί για χρήση δρόμου.

Βέβαια, η εποχή των πραγματικά τρομακτικών εκδόσεων είναι, μάλλον, πια παρελθόν (βλ. Carrera GT, GT2 χωρίς ηλεκτρονικά) και έτσι εδώ υπάρχουν όλα τα γνωστά συστήματα ασφάλειας.

Τα οποία ήταν ναι μεν απενεργοποιημένα στην απόπειρα του οδηγού της στο Goodwood να χαρίσει θέαμα στο κοινό του Goodwood με μερικά »donuts», αλλά δεν τα κατάφερε.  Το πολύ βάρος πίσω και με τόση λίγη φόρα το μόνο που μπορεί να πετύχει σε μια 911 είναι »μούτρα». Το οποίο και συνέβη.

Κατά τα άλλα, ένα συγκλονιστικό προφανώς αυτοκίνητο, αφιερωμένο στο σασπένες και τις απόλυτες επιδόσεις. 

Photo: Porsche

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Ford Ranger Raptor. Bad ass με καρότσα

«Η εμπειρία με το Ford Ranger Raptor ήταν ικανή να σε κάνει να βλέπεις ένα pick-up ως κύριο αυτοκίνητο. Αδρεναλίνη με καρότσα. Δεν σου τυχαίνει και κάθε μέρα»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»