Porsche Taycan. Για πρώτη φορά οι φωτό

Post date:

Author:

Category:

Αποκάλυψη για το κόκπιτ της νέας ηλεκτροκίνητης Porsche Taycan

Porsche Taycan εσωτερικό

Στο εσωτερικό της νέας PorscheTaycan. Σύγχρονο, απλό, «καθαρό». Τυπικό Porsche. Μαζί με τις τεχνολογικές προσθήκες της νέας εποχής


Και επισήμως, λοιπόν. Η Porsche Taycan αποκαλύπτει για πρώτη φορά το εσωτερικό της, όπως ακριβώς θα το δούμε σε λίγες ημέρες, στις 4 Σεπτεμβρίου

Απολύτως καινούριας δομής, αλλά κλασσικός Porsche είναι ο πίνακας οργάνων και το ταμπλό του πρώτου ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου της εταιρείας.

Η Porsche Taycan ενέχει μία ιδιαίτερη σημασιολογία στη σύγχρονη αυτοκίνηση. Καθώς ανήκει στην οικογένεια μίας εταιρείας που είναι ταγμένη στη σπορ φιλοσοφία, υπάρχει εξαιρετικά μεγάλο ενδιαφέρον για το πώς θα είναι στην πράξη.

Το επίμαχο

Πόσα σπορ γονίδια μπορούν να επιβιώσουν σε ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο; Πόσο οδηγικό σασπένς και συμμετοχικότητα μπορεί να χαρίσει στον οδηγό; Είναι, λίγο-πολύ, αναπάντητα ερωτήματα. Εδώ δεν μιλάμε για ένα ηλεκτροκίνητο διεκπεραιωτικό αυτοκίνητο πόλης. Οι απαιτήσεις είναι άλλες. Και είναι μεγάλες.

Δεν είναι, επίσης, Porsche 911. Όπως η νέα γενιά που οδηγήσαμε επί ελληνικού εδάφους. Η Porsche Taycan είναι άλλο δείγμα, νέας γραφής. Και δοκιμάστηκε εξαντλητικά. Πιθανολογούμε με ακόμα πιο έντονο αίσθημα αναμονής για το τελικό αποτέλεσμα.

Προς το παρόν, πάντως, οι φωτό αποκαλύφθηκαν για πρώτη φορά. Ο πίνακας οργάνων είναι «χτισμένος» γύρω από τον οδηγό, με λιτές γραμμές, ευκρινή από κάθε γωνία όργανα και βλέπουμε μία οθόνη16,8 ιντσών σε τοξοειδές σχήμα. Η τελευταία έχει τη δυνατότητα να εμφανίζει τέσσερις διαφορετικές διαμορφώσεις: Classic mode, Map mode, Full Map mode και Pure mode. 

Φυσικά, ως αμιγώς ηλεκτροκίνητη Porsche Taycan, στη θέση του κλασσικού στροφόμετρου, δεσπόζει πλέον το power meter.

Στο κέντρο του ταπλό, υπάρχει και μία δεύτερη οθόνη 10,9 ιντσών για τις λειτουργίες infotainment. Έκπληξη αλλά και σημείο των καιρών; Μπορεί, ως έξτρα, να υπάρχει και τρίτη οθόνη εμπρός από τον συνοδηγό

Οι σχεδιαστικές αλλαγές

Στην κεντρική κονσόλα, δεσπόζει ένα ακόμη panel αφής 8,4 ιντσών για τις λειτουργίες του κλιματισμού. Γενικά μιλώντας, οι διάφοροι διακόπτες που έχουμε συνηθίσει σε ένα εσωτερικό αυτοκινήτου, ανήκουν πλέον στο παρελθόν. 

Ο οδηγός, μπορεί είτε με φωνητικές εντολές είτε μέσω των οθονών αφής να επιλέγει τι βλέπει και να ρυθμίζει τα πάντα.

Τι δεν έχει αλλάξει μετά από όλον αυτόν τον κατακλυσμό αλλαγών;; Ο διακόπτης power που, όπως σε κάθε Porsche, εξακολουθεί να βρίσκεται αριστερά του τιμονιού. Μένουμε συντονισμένοι για τις αρχές Σεπτέμβρη. Μέχρι τότε δείτε τις φωτό.


Photo: Porsche Hellas

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

DS 3 Crossback. Γενναιότητα σε ελληνική άσφαλτο

To DS 3 Crossback λέει πως «θέλει να αναδείξει τη δουλειά των καλύτερων τεχνιτών της βιομηχανίας». Δεν το ακούς συχνά αυτό στη σημερινή, παγκοσμιοποιημένη και πολλάκις κοπιαρισμένη αυτοκινητοβιομηχανία

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Η ελευθερία τού να μην ανήκεις

«Αυτές τις μέρες συμπληρώνονταιι 8 χρόνια 4Drivers. Και αν έπρεπε ένα μόνο κείμενο να χαρακτηρίσει τη φιλοσοφία του, είναι αυτό. Μόνο freedom - που θα ´λεγε και ο Braveheart»

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

«Βαρετό» Golf; Σηκώνει πολλή συζήτηση

Λίγο πριν την εμφάνιση του Golf Mk8, ας βάλουμε τα πράγματα σε μία ρεαλιστική τάξη

Μικρά αυτοκίνητα υπό απειλή. Ποια είναι;

«Ένα μικρό αυτοκίνητο οφείλει να είναι φτηνό. Αλλιώς δεν θα πουλήσει. Τα περιθώρια είναι πολύ στενά στα μίνι αυτοκίνητα. Μερικές φορές και στα υπερμίνι»

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»