Πώς για πρώτη φορά τα υβριδικά «πήραν κεφάλι»

Post date:

Author:

Category:

Δεν έχει ξαναγίνει και έγινε τώρα που βγήκαν τα επίσημα στοιχεία στη ΕΕ για τον Σεπτέμβριο, όπου τα υβριδικά αυτοκίνητα ξεπέρασαν τα αμιγώς θερμικά

Δοκιμή Peugeot 208 Hybrid

Oι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών επιβραδύνονται στην ΕΕ και τα υβριδικά ενισχύουν τη θέση τους στην αγορά. Βάλτε μέσα και την εμπορική ώθηση που δίνουν σ’ αυτά οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές καθώς είναι κι αυτός ένας τρόπος να μην υπερισχύσει το κινεζικό τσουνάμι


Τα καινούργια υβριδικά αυτοκίνητα που πωλήθηκαν στην Ευρωπαϊκή Ένωση τον Σεπτέμβριο αντιπροσώπευσαν το 32,8% των συνολικών πωλήσεων νέων αυτοκινήτων

Πρόκειται για ένα μήνα-σταθμό καθώς τα υβριδικά ξεπέρασαν για πρώτη φορά το μηνιαίο μερίδιο αγοράς των βενζινοκίνητων οχημάτων, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ACEA (European Automobile Manufacturers Association).

Παρόλα αυτά, οι συνολικές πωλήσεις αυτοκινήτων επί ευρωπαϊκού εδάφους μειώθηκαν κατά 6,1% από το 2023 έως το 2024, καθώς οι μεγάλες αγορές της Γερμανίας, της Γαλλίας και της Ιταλίας συνέχισαν να εμφανίζονται στάσιμες.

πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων 2024 Ευρώπη

Το γράφημα αποτυπώνει την τάση της ευρωπαϊκής αγοράς, με τη σχετική διείσδυση των υβριδικών εις βάρος των ηλεκτρικών για το 2024 (Illustration: Reuters)


Σόρι αλλά το diesel δεν πέθανε ακόμη

Τα υβριδικά σε φόρα

Η πώληση υβριδικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων (HEV) έχει αυξηθεί στην ΕΕ τους τελευταίους μήνες, καθώς οι αγοραστές τα βλέπουν ως έναν προσιτό συμβιβασμό μεταξύ των αμιγώς θερμικών και αμιγώς ηλεκτρικών.

Αντίθετα οι πωλήσεις των ηλεκτρικών (BEV) και plug-in υβριδικών (PHEV) επιβραδύνθηκαν φέτος, εν μέρει λόγω των διαφορετικών πολιτικών για τα «πράσινα» κίνητρα μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών, ενώ, ως γνωστόν, οι ρυθμιστικές αρχές έχουν επιβάλει υψηλούς δασμούς για να αποτρέψουν τα φθηνά κινεζικά EV

Τα κάθε είδους εξηλεκτρισμένα (βάζοντας δηλαδή «μέσα» είτε τα BEV είτε τα PHEV είτε τα HEV) που πωλήθηκαν στην ΕΕ αντιπροσώπευαν το 56,9% όλων των ταξινομήσεων νέων επιβατικών αυτοκινήτων τον Σεπτέμβριο, από 50,3% την προηγούμενη χρονιά.

Αξίζει να σημειωθεί και δη για τον «διαφορετικό» τρόπο που συχνά δημοσιεύονται φαινομενικά αντιφατικά συμπεράσματα για τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών (BEV) ότι οι πωλήσεις τους τον Σεπτέμβριο αυξήθηκαν μεν κατά 9,8% σε ετήσια βάση, αλλά από έτος σε έτος οι όγκοι πωλήσεων έχουν μειωθεί κατά 5,8%

Cupra Leon e-Hybrid δοκιμή

Photo: Δ. Μανώλαρος / Quattroruote / 4Drivers


Η νέα απόφαση του Τραμπ για τα θερμικά αυτοκίνητα

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει