Πώς η Citroën έκανε νέο ρεκόρ πωλήσεων;

Post date:

Author:

Category:

Οι άνθρωποι της Citroën δικαιολογημένα είναι ευχαριστημένοι με την πορεία της μάρκας, τόσο σε ευρωπαϊκό όσο και σε ελληνικό επίπεδο. Αυτά είναι τα στοιχεία

Γκάμα Citroën

Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση που λάβαμε από την επίσημη εισαγωγική, «το 2019 η Citroën έκανε ρεκόρ 8ετίας στις πωλήσεις, ξεπερνώντας το ορόσημο των 830.000 πωλήσεων που είχε σημειωθεί το 2011»


Συγκεκριμάνα, η φίρμα διέθεσε 834.571 καινούργια αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση μιας ποσοστιαίας μονάδας σε σχέση με το 2018. Η θέση της Citroën βελτιώθηκε, καθώς «κέρδισε» μια θέση στην κατάταξη των Top 10 εταιρειών με τις περισσότερες πωλήσεις. Από την 9η θέση της κατάταξης, η Citroën ανέβηκε στην 8η θέση στο κλείσιμο του 2019. Ήταν η 6η διαδοχική χρονιά που σημειώνει αύξηση στις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων, ποσοστό 30% σε σχέση με το 2013

Στην ελληνική αγορά, ο Όμιλος Συγγελίδη έχει εξελιχθεί σε μια αυτοκρατορία του «χώρου». Ως γνωστόν, πέραν της Citroën, κατέχει επίσης τις Peugeot, DS, Opel ενώ η τελευταία προσθήκη στο portfolio είναι η Mazda.


Δημήτρης Καββούρης Citroën

O κ. Δημήτρης Καββούρης, Chief Operating Officer της Citroën, δήλωσε μεταξύ άλλων ότι «η φρέσκια προϊοντική γκάμα αυτοκινήτων, η ιδανική σχέση τιμής–αξίας, αλλά και η προσφορά καινοτόμων υπηρεσιών προσαρμοσμένων στην εγχώρια αγορά, επιβραβεύθηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο από τους πελάτες μας»


Πώς κινήθηκε η ελληνική αγορά το 2019. Η θέση της Citroën

H αγορά στο σύνολό της (επιβατικά και επαγγελματικά οχήματα), έκλεισε στα 122.081. Πρόκειται για μια ακόμα ένδειξη ανάκαμψης αφού σημείωσε αύξηση της τάξης του 10,6% σε σχέση με το 2018.

Αντίστοιχα, οι πωλήσεις της εταιρείας, κινήθηκαν με διπλάσιο ρυθμό, με το ποσοστό της αύξησης να ανέρχεται στο 24,7%. Ακόμη υψηλότερη ήταν η ποσοστιαία αύξηση στα επιβατικά οχήματα της φίρμας, η οποία έφτασε στο 26,2%, (ενώ η αγορά επιβατικών σημείωσε αύξηση κατά10,3%).

Μάλιστα είναι η 2η μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων ανάμεσα στις 10 πρώτες εταιρίες της ελληνικής Αγοράς. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην ελληνική αγορά το 2019, το μερίδιο της Citroën ανήλθε στο 5,82% (από το 5,1% το 2018), που αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα μεταξύ των χωρών της Ευρώπης (εκτός Γαλλίας).

Τα best sellers

Το πιο ευπώλητο μοντέλο της εταιρείας για το 2019 ήταν, μάλλον αναμενόμενα, το C3. Συγκεκριμένα, έφτασε στην 4η θέση του συνόλου της αγοράς με 3.764 πωλήσεις, σημειώνοντας αύξηση ρεκόρ της τάξης του 29,9% σε σχέση με το 2018.



Ρεκόρ του μοντέλου και στις εταιρικές πωλήσεις, αφού κατέκτησε την 1η θέση στην κατηγορία του και την 2η θέση στο σύνολο της αγοράς, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη των εταιρικών πελατών.

Το C3 Aircross σημείωσε ποσοστιαία αύξηση πωλήσεων της τάξης του 21,9%. Σημαντική αύξηση σημείωσε και το C4 Cactus, με το ποσοστό να ανέρχεται στο 15,3%.


ΥΓ Τα στοιχεία αφορούν τις ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων για τα έτη 2018 και 2019, σε επίπεδο επιβατικών και επαγγελματικών οχημάτων (Πηγή: ΣΕΑΑ)

Info/Photo: citroen.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει