Το 2020 ήταν μία ζόρικη χρονιά – ειδικά για τους κατασκευαστές μαζικών αυτοκινήτων. Ωστόσο για κάποιους στάθηκε θετικά κομβική εν μέσω Covid. Η Lamborghini ανήκει στους δεύτερους. Δεν είναι η μόνη. Σύμφωνα με τα στοιχεία, και η Porsche δεν επλήγη από τη λαίλαπα του Covid. Αλλά ας μείνουμε στη Lambo
Δικαίως χαμογελά ο 56χρονος Στεφάν Βίνκελμαν, ο οποίος πέρα από πρόεδρος της Bugatti ανέλαβε και την ηγεσία της Lamborghini λίγο πριν εκπνεύσει η χρονιά του Covid. Όχι ότι, δηλαδή, ξεμπερδέψαμε με τον τελευταίο
Το δίδυμο Covid-Lamborghini έχει ως εξής για το 2020:
Συνολικά, έξι νέα μοντέλα σε δώδεκα μήνες έκαναν την εμφάνισή τους.
Αρχικά η περίοδος έκτακτης ανάγκης του Covid-19 οδήγησε τη Lamborghini στο κλείσιμο παραγωγής του εργοστασίου της για 70 ημέρες – από το Μάρτιο έως το Μάιο.
Κατά τη διάρκεια αυτού του διαστήματος, η Lamborghini αντέδρασε αμέσως μετατρέποντας ορισμένα από τα τμήματά της σε κέντρο παραγωγής ιατρικών μασκών για το νοσοκομείο Sant’Orsola της Μπολόνια.
Επίσης συνεργάστηκε με το SIARE Engineering International Group για τη συμπαραγωγή ιατρικού εξοπλισμού στον πνευμονολογικό τομέα.
Αν το Covid-Lamborghini ήταν μοντέλο…
Τον Ιανουάριο παρουσιάστηκε η κουπέ έκδοση της νέας πισωκίνητης Huracán EVO.
Το Μάιο η Lamborghini ήταν η πρώτη μάρκα αυτοκινήτων που έκανε χρήση της απελευθέρωσης μέτρων για το ντεμπούτο της Huracán EVO RWD Spyder, της «ανοιχτής», πισωκίνητης έκδοσης.
Μοντέλα επί μοντέλων
Ο Ιούλιος έφερε ένα άλλο roadster, σε μια πολύ περιορισμένη σειρά μόλις 19 μονάδων: τη Sián Roadster, την πρώτη «ανοιχτή» Lamborghini με πρωτοποριακή υβριδική τεχνολογία βασισμένη στον εμβληματικό κινητήρα V12 της εταιρείας
Έπειτα ήρθε η Essenza SCV12, σε περιορισμένη έκδοση 40 αντιτύπων, σχεδιασμένη από τη Lamborghini Squadra Corse σε συνεργασία με τη Lamborghini Centro Stile.
Μετά είδαμε τη Huracán STO Super Trofeo Omologata – εμπνευσμένη από τις αγωνιστικές εκδόσεις Huracán Super Trofeo EVO και GT3 EVO με αναγνώριση για χρήση δρόμου.
Τέλος, λίγο πριν φύγει το 2020, είδαμε την SC20: ένα μοναδικό δείγμα roadster, εγκεκριμένο για χρήση στο δρόμο, που αναπτύχθηκε από το τμήμα μηχανοκίνητου αθλητισμού της Lamborghini και σχεδιάστηκε από το Centro Stile.
Τέλος, ο μήνας Δεκεμβρίου σηματοδοτήθηκε από την αλλαγή της ηγεσίας.
Από την 1η Δεκεμβρίου 2020, ο Στεφάν Βίνκελμαν είναι ο νέος Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος. Διαδέχθηκε τον Στέφανο Ντομενικάλι, διατηρώντας παράλληλα την προεδρία της Bugatti.
Photo: lamborghini.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.