Η νέας γενιάς BMW M4 Competition στις δοκιμασίες του γνωστού ισπανικού καναλιού km77.com – που δανείζεται έξυπνα το όνομά του από την τυπική ταχύτητα εισόδου. Μόνο που η M4 δεν διέπρεψε
Οι σχετικές δοκιμές έγιναν με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2, διάσταση ελαστικών 275/35/19 και 285/30/20 (μπροστά-πίσω) και με το σύστημα ευστάθειας (ESC) ενεργοποιημένο. Επίσης η συγκεκριμένη BMW M4 ήταν εφοδιασμένη με το πακέτο M Race Track
Ως συνήθως, στην πρώτη απόπειρα αποφυγής εμποδίου ο οδηγός δεν γνωρίζει τις αντιδράσεις του αυτοκινήτου και η ταχύτητα εισόδου είναι στα 78 km/h
Όπως σημειώνεται από τους δοκιμαστές, ο οδηγός εισπράττει την εντύπωση ότι το αυτοκίνητο δεν αντιδρά ομαλά και είναι αρκετά δύσκολο να ελεγχθεί.
Ναι μεν δεν υπάρχει καθόλου υποστροφή, ωστόσο υπάρχει ξεκάθαρα έντονη υπερστροφή πριν προλάβει να επέμβει το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας.
Κατά την άποψη των testers, η ρύθμιση που επιλέχτηκε από τη BMW για τη M4 Competition θέτει σε προτεραιότητα την ικανότητα ευελιξίας σε σχέση με την ευκολία οδήγησης ή την ασφάλεια.
Η μεγαλύτερη ταχύτητα εισόδου η οποία επιτεύχθηκε ήταν στα 76 km/h – τιμή που δεν είναι ιδιαίτερα υψηλή για ένα τέτοιο σπορ φιλοσοφίας αυτοκίνητο
Στο βίντεο μπορείτε να δείτε και τις άλλες απόπειρες στην αποφυγή εμποδίου και το πώς αντιδρά βίαια ο πίσω άξονας, ειδικά σε ταχύτητα εισόδου στα 79 km/h.
Τέλος, στη διαδικασία του σλάλομ η BMW M4 Competition αποδείχθηκε γρήγορη και αποτελεσματική αλλάζοντας κατεύθυνση με ευκολία και με ελάχιστη ολίσθηση.
Photo: km77.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.