Πώς τα πήγε το Ford Puma ST στις δοκιμές; (βίντεο)

Post date:

Author:

Category:

Το Puma ST μάς εντυπωσίασε στην πρόσφατη δοκιμή επί ελληνικού εδάφους. Και, όπως θα δείτε στο σχετικό βίντεο από το γνωστό ισπανικό κανάλι km77.com, συνεχίζει να κάνει το ίδιο στα τεστ ενεργητικής ασφάλειας

Ford Puma ST

Πίσω εσωτερικός τροχός στον αέρα, ευελιξία με μια γρήγορη κρεμαγιέρα με δύο στροφές απ’ άκρη σ’ άκρη, όση χρειάζεται συμμετοχικότητα του πίσω άξονα. Το πώς κατάφεραν οι μηχανικοί της Ford να καταφέρνουν τόσο καλά αποτελέσματα με χρήση ημιάκαμπτου άξονα είναι ένα δικό τους μηχανολογικό θαύμα


Όπως γράφαμε, το Puma ST είναι το πιο οδηγοκεντρικό και προκλητικό ως φιλοσοφία B -SUV της αγοράς. Γρήγορο, άκρως συμμετοχικό, διαφορετικό, ακριβό

Eν προκειμένω στα τεστ δοκιμών, «ταράνδου» και σλάλομ, όπου ειδικά στο πρώτο εμφάνισε ιδιαίτερα υψηλή ταχύτητα εισόδου με 81 km/h.

- Διαφήμιση-

Όπως επισημαίνουν οι δοκιμαστές του km77.com, δεν είναι τιμή-ρεκόρ, αλλά παραμένει «πολύ κοντά» στη μέχρι σήμερα εμπειρία τους.

Το σασί είναι σχεδιασμένο για να είναι πολύ αποτελεσματικό στις καμπές.

Επίσης τα καλά ελαστικά (Michelin Pilot Sport 4S σε διάσταση 225/40/19) προσφέρουν «εξαιρετική πρόσφυση».



Το σύστημα διεύθυνσης (ηλεκτρικά υποβοηθούμενη κρεμαγιέρα με κύκλο στροφής στα 11,2 μέτρα) αποδείχθηκε «πολύ άμεσο» και ο πίσω άξονας συμμετέχει βοηθώντας το Puma ST να περάσει από τη διαδρομή χωρίς επαφή με τους κώνους

Σημειώνεται επίσης ότι, σε αντίθεση με το Fiesta ST, το Puma ST, στο όριο και με την πολύ υψηλή ταχύτητα εισόδου στα 85 km/h, εμφανίζει μια ελαφρά αναπήδηση του πίσω μέρους, με αποτέλεσμα να απαιτείται από τον οδηγό μεγαλύτερη προσπάθεια.

Δείτε όσα περιγράφονται αναλυτικά στο σχετικό βίντεο.


Photo: km77.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει