Πώς το Hyundai RM19 δείχνει το δρόμο των επιδόσεων

Post date:

Author:

Category:

Κάτι περισσότερο από πρωτότυπο με αγωνιστική περιβολή; Το Hyundai RM19 είναι η νέα, ευέλικτη πλατφόρμα δοκιμών για τα μοντέλα επιδόσεων των Κορεατών

Hyundai RM19

Η Hyundai το ΄χει πάρει σοβαρά να τρελάνει κόσμο. Μετά τα αγωνιστικά TCR, μετά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στο WRC, έρχεται και το Hyundai RM19 ως τη βάση στην οποία δοκιμάζονται οι κινητήρες για τις «ειδικές» εκδόσεις της


Οι Κορεάτες φαίνεται να είναι ιδιαίτερα πολυάσχολοι τελευταία. Δουλεύουν σε πολλά ταμπλό. Και το Hyundai RM19 είναι η πιο πρόσφατη απόδειξη

Κι αυτό γιατί δεν είναι μόνο στρατηγικό σχέδιο για την ανάπτυξη 44 φιλικών προς το περιβάλλον μοντέλων μέχρι το 2025. Ούτε η κατάκτηση ενός Παγκόσμιου Πρωταθλήματος σε ένα θεσμό με τεράστια σημασία, με τον Ott Tänak στο μπάκετ.

Είναι η παράλληλη προς την εξέλιξη της εταιρείας μιας γκάμας που μεταγγίζει στο δρόμο, για τους καθημερινούς οδηγούς, την τεχνογνωσία.

Ο άνθρωπος ο σωστός

Ο επικεφαλής της όλης ιστορίας είναι ο Albert Biermann. Τον έχουν μάθει και οι πέτρες στην Κορέα. Η επαγγελματική του κάρτα γράφει »Ηead of Global Research and Development».

Albert Biermann Hyundai

Απ΄ ό,τι λέγεται, είναι ο άνθρωπος του οποίου ο μισθός πλησιάζει πολύ κοντά αυτόν του CEO της Hyundai. Όπως και αυτός που έχει βάλει πολύ κόσμο στο τριπ της βαθιάς μηχανολογικής γνώσης


Τους καρπούς της εμπλοκής τούς γνωρίσαμε στο δρόμο με τη σειρά N. Τώρα, το Hyundai RM19 έρχεται να λειτουργήσει ως βάση εξέλιξης διαφορετικών κινητήριων μονάδων για τα επόμενα μοντέλα με τον κωδικό «Ν».

Τι σημαίνει RM;

Ο κωδικός του αυτοκινήτου που βλέπετε, RM19, «φωτογραφίζει» το γενικότερο project. Τα αρχικά σημαίνουν Racing Midship, δηλαδή αγωνιστικό κεντρομήχανο.

Και, όπως είναι γνωστό, ως midship μπορεί να χαρακτηριστεί και ένα αυτοκίνητο με τον κινητήρα τοποθετημένο μεν μπροστά αλλά, ταυτόχρονα, αλλά τόσο βαθιά χωμένο προς το κόκπιτ ώστε να επιτρέπει μια ιδανική κατανομή.

Για την ιστορία, τα Honda S200, Opel GT, Alfa Romeo 8C Competizione είναι τέτοια. Αλλά ως midship θεωρούνται και προσθιοκίνητες περιπτώσεις, όπως η θεά Citroën DS.

Οι στόχοι του Hyundai RM19

Η επίσημη ανακοίνωση που λάβαμε από τη Hyundai Ελλάς γράφει πως «από την έναρξη του RM project και μέσω της εξέλιξης της σειράς RM (RM14, RM15 και RM16), τα μοντέλα RM υποβλήθηκαν σε εκτεταμένες οδικές δοκιμές. Ο στόχος είναι η επικύρωση των νέων τεχνολογιών, η παρακολούθηση των επιπτώσεών τους στην απόδοση και η βελτίωσή τους για εφαρμογή σε μελλοντικά μοντέλα N».


Hyundai RM19

Εκτός από την έκδοση βενζίνης, οι υπερσύγχρονοι ηλεκτροκινητήρες θα μπορούσαν να παρέχουν καθαρή, αλλά συναρπαστική επιτάχυνση στο RM19


Καθώς, η Hyundai μπορεί να υπερηφανεύεται για μια κορυφαία γκάμα ηλεκτροκίνησης, συμπεριλαμβανομένων των κινητήρων HEV, PHEV, BEV και FCEV, υπάρχουν διαθέσιμοι διάφοροι τύποι ηλεκτροκινητήρων για ένα ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων.

Αξίζει να σημειώσουμε την πρόσφατη επένδυση και στρατηγική συνεργασία της Hyundai με τη Rimac Automobili για την ανάπτυξη ηλεκτρικών και FCEV υψηλής απόδοσης πρωτoτύπων.

Οι επιδόσεις

Διαθέτοντας τον ισχυρότερο turbo 2.0-λίτρων κινητήρα με απόδοση 390 ίππων, το RM19 αναμένεται να αποδώσει εντυπωσιακές επιδόσεις με 100 χλμ./ώρα σε χρόνο κάτω των 4 δευτερολέπτων.


Το RM19 μοιράζεται τον turbo 2.0 λίτρων κινητήρα με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα TCR της Hyundai N


Ωστόσο, σε αντίθεση με τα αγωνιστικά TCR, τα οποία επηρεάζονται από τις προσαρμογές BOP (Balance of Performance), το RM19 προσφέρει επιπλέον ώθηση στην παραγωγή του χωρίς τους περιορισμούς BOP. Με την ευκαιρία, αξίζει να ρίξετε μια ματιά στο πώς ακριβώς καθορίζεται το Balance of Performance, εδώ.

To μέλλον αναμένεται ιδιαίτερα ενδιαφέρον από έναν κατασκευαστή που εξελίσσει την ταυτότητά του όσο λίγοι. Κυκλοφορεί και οπλοφορεί. Με αγάπη από Κορέα


Info/Photo: Hyundai Ελλάς

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει