Πόσα ευρώ παραπάνω δικαιολογεί η Supra Jarama Racetrack Edition;

Post date:

Author:

Category:

Η Toyota παρουσίασε τη συλλεκτική, όπως τη χαρακτηρίζει, έκδοση του εντυπωσιακού της coupe, την Toyota GR Supra Jarama Racetrack Edition. Είναι μεγάλο το «ονοματεπώνυμο». Όπως και η οικονομική διαφορά της από την «απλή» Supra

Toyota GR Supra Jarama Racetrack Edition

Ως «απλή» φυσικά εννοείται η 6-κύλινδρη των 340 ίππων. Γιατί, ως γνωστόν, υπάρχει και η νεότερη «μικρή» δίλιτρη 4-κύλινδρη των 255 ίππων. Πόσα χρήματα θα έδινες για τη Supra Jarama;


Μην ψάχνεις μάταια όποιες μηχανολογικές διαφορές

Η Supra Jarama Racetrack Edition, ως προδιαγραφές, είναι πανομοιότυπη με τη μη συλλεκτική αδελφή της.

Ωστόσο θα είναι διαθέσιμη σε μόλις 90 αντίτυπα – μία αριθμητική υπενθύμιση του κωδικού A90 ο οποίος αναφέρεται στην τρέχουσα γενιά της Supra.

Η Jarama, η γνωστή πίστα στην Ισπανία, επιλέχτηκε ως μέρος της ονοματοδοσίας του μοντέλου καθώς σ’ αυτήν έλαβε χώρα η παγκόσμια παρουσίαση της τελευταίας γενιάς της Supra.



Ποιες είναι οι διαφορές;

Το γεμάτο καμπύλες αμάξωμα της Supra Jarama είναι στο μάλλον αρκετά «αγωνιάρικο» Horizon Blue σε συνδυασμό με μαύρους σφυρήλατους τροχούς 19 ιντσών και μαύρα δέρματα στο εσωτερικό.

Στο εσωτερικό υπάρχει και η σχετική ένδειξη του συλλεκτικού της υπόθεσης με τον αύξοντα αριθμό σε επιφάνεια από ανθρακόνημα. Πιθανότατα είναι και αυτό που θα δικαιολογήσει στα μάτια των αγοραστών τα επιπλέον περίπου €23,000 που κοστίζει σε σχέση με την επίσης 6-κύλινδρη Supra που μέχρι στιγμής γνωρίζουμε

Toyota GR Supra Jarama Racetrack Edition

Η ιδέα των συλλεκτικών εκδόσεων, στα πρότυπα των GT86 που έχει ήδη στο βιογραφικό της η Toyota, είναι προσοδοφόρα για τις εταιρείες. Αλλά και μάλλον η εύκολη οδός, αν θες να εμπλουτήσεις με επιπλέον κύρος ένα υπάρχον μοντέλο χωρίς να ασχοληθείς με τα εντόσθια του αυτοκινήτου

Toyota GR Supra Jarama Racetrack Edition
Toyota GR Supra Jarama Racetrack Edition
Toyota GR Supra Jarama Racetrack Edition

Τώρα, όσον αφορά τα επιπλέον ευρώ που απαιτούνται για να το αποκτήσεις, ουσιαστικά για μερικές αισθητικού τύπου αναβαθμίσεις, είναι ζήτημα προτεραιοτήτων.

Κι αυτό γιατί το ίδιο αυτοκίνητο, η Supra των 340 ίππων, κάνει ακριβώς τα ίδια πράγματα σε δρόμο και πίστα.

Να πώς ήταν η εμπειρία όταν ένας contributor του 4Drivers από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού την οδήγησε. Στο σύνδεσμο που ακολουθεί.


Toyota Supra δοκιμή

Photo: toyota.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει