Λίγο πριν εκπνεύσει το 2020, είναι αυτή η τελική εργοστασιακή αναβάθμιση για το Nissan GT-R NISMO;
Εξωτερικά δεν αλλάζει κάτι για την τελευταία εκδοχή του GT-R Nismo. Η διαφορά βρίσκεται κάτω απ’ το καπό με ενδιαφέρουσα προίκα από το αντίστοιχο αγωνιστικό της κατηγορίας GT3
Το εμβληματικό σπορ αυτοκίνητο ανακοινώθηκε -και επισήμως- πως πλέον εφοδιάζεται με τις τουρμπίνες από τα αγωνιστικά GT-R της κατηγορίας GT3.
Η Nissan υποστηρίζει -και έχουμε κάθε λόγο να την πιστεύουμε- πως οι νέες φτερωτές προσφέρουν ακόμα πιο ακαριαία απόκριση.
Για την ακρίβεια, τα πτερύγια έγιναν λεπτότερα και μειώθηκαν σε συνολικό αριθμό από 11 σε 10.
Σύμφωνα με τη Nissan, τα νέα τούρμπο του GT-R Nismo έχουν βελτιωμένη απόκριση κατά 20% από τα 110 km/h με 4η ταχύτητα και πάνω από τις 4,000 rpm.
Κατά τα άλλα, το αυτοκίνητο, παρά τα χρόνια που κουβαλάει, δείχνει πόσο «μπροστά» ως βάση ήταν. Τεράστιος «χώρος» για αυξημένες ιπποδυνάμεις, σοφιστικέ τετρακίνηση και αποτελεσματικότητα που, τουλάχιστον σε συνθήκες δρόμου όπου δεν μετρούν τα τελευταία δευτερόλεπτα, συνεχίζει να είναι άκρως ανταγωνιστικό
Photo: nissan.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.