Πόσο ακρίβυνε το κόστος επισκευής αυτοκινήτου στην τριετία;

Post date:

Author:

Category:

Το μέσο κόστος επισκευής ενός αυτοκινήτου ανέρχεται σε €718, σύμφωνα με την ετήσια ανάλυση των αποζημιώσεων. Είναι η πρώτη φορά που η μέση τιμή στην Ευρώπη ξεπέρασε τα €700, όταν το 2022 η μέση τιμή επισκευής ήταν €600

Ο μπαμπάς σου BMW M3

Η ανάλυση των συνηθέστερων επισκευών στα καινούργια και μεταχειρισμένα αυτοκίνητα είναι ένας τομέας με ιδιαίτερο ενδιαφέρον όσον αφορά τον υπολογισμό του σχετικού κοστολογίου


Ο κινητήρας ευθύνεται για τις πιο ακριβές ζημιές στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, καθώς αντιπροσωπεύει το 26% του κόστους (25,9% το προηγούμενο έτος)

Το σύστημα καυσίμου, συμπεριλαμβανομένου του υπερσυμπιεστή, ευθύνεται για το 17,7% (προηγούμενο έτος 17,6%), ενώ ακολούθησε το ηλεκτρικό σύστημα (12,9%), όταν πέρυσι ευθυνόταν για το 13,4%.

Στα καινούργια αυτοκίνητα οι βλάβες είναι σε μεγάλο βαθμό παρόμοιες, με τον κινητήρα να ευθύνεται για το 18,4% του κόστους επισκευής (20,4% το προηγούμενο έτος). Ακολούθησε το ηλεκτρικό σύστημα με 17,8% (προηγούμενη χρονιά 14,7%) και το σύστημα καυσίμου (15,5%)

Συνεργεία αυτοκινήτων

Στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα το ηλεκτρικό σύστημα παραμένει το πιο ευάλωτο εξάρτημα, υπεύθυνο για το 21,5% των βλαβών (προηγούμενο έτος 22,1%). Ακολούθησε το σύστημα καυσίμου με 18,2% και ο κινητήρας με 13,5%

Στα καινούργια αυτοκίνητα, η βλάβη των ηλεκτρικών συστημάτων αυξήθηκε στο 26,1%, όταν το 2022 αφορούσε το 20,2%.

Πέρυσι το 27,6% των ζημιών σε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα σημειώθηκε στα πρώτα 5.000 χιλιόμετρα, ενώ το 21% των ζημιών σημειώθηκε μετά τα 25.000 χιλιόμετρα.

Όσον αφορά το χρόνο, το μεγαλύτερο μέρος (25,8%) των ζημιών σε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα σημειώθηκε μόνο μετά από περισσότερες από 360 ημέρες.

Ιnfo: CarGarantie / Πηγή: ΑΠΕ / Κυριάκος Παρασίδης


Οδηγώντας στα Βαλκάνια

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει