Πόσο χρήμα μάζεψε ήδη η Renault για το 5 Turbo 3Ε;

Post date:

Author:

Category:

Παρά την πολύ υψηλή τιμή του Renault 5 Turbo 3E, μέσα σε μία μόλις εβδομάδα η γαλλική εταιρεία είδε τα ταμεία της να γεμίζουν χρήμα εν αναμονή της πιο ενδιαφέρουσας ηλεκτρικής αναβίωσης των πρόσφατων ετών

RENAULT 5 TURBO 3E



Το αμάξωμα του Renault 5 Turbo 3E είναι κατασκευασμένο από ανθρακόνημα, το βάρος στα 1.450 κιλά, τα 0-100 χλμ/ώ. θα καλύπτονται σε κάτω από 3,5 δ/λ. και η τελική ταχύτητα στα 266 χλμ/ώ.


Κάτι κάνουν σωστά στη Γαλλία. Έχοντας το ιστορικό παρελθόν του θρυλικού Renault 5 Turbo από τη δεκαετία του ’80, η ιδέα ενός ακραίου αισθητικά και πολύ δυνατού ηλεκτρικού απογόνου του φαίνεται πως πείθει κόσμο

Τι κι αν στις 22 Απριλίου που άνοιξε επίσημα η πλατφόρμα κρατήσεων η τιμή που ανακοινώθηκε επισήμως ήταν €155.000;

Τι κι αν όσοι θελήσουν να το αποκτήσουν θα πρέπει να περιμένουν μέχρι το 2027 για να το παραλάβουν; Και, τέλος, τι κι αν όσοι ενδιαφέρονται θα πρέπει, μαζί με το αίτημα ενδιαφέροντός του, να έχουν πρόχειρα €50.000 για να τα καταθέσουν ως αρχική προκαταβολή;

RENAULT 5 TURBO 3E

Φαίνεται, λοιπόν, πως τίποτα από τα παραπάνω δεν στάθηκε αρκετό μέχρι στιγμής για να αποτρέψει ζωηρό ενδιαφέρον. Όπως προκύπτει από τη δήλωση του εκπροσώπου της Renault, μέσα στην πρώτη κιόλας εβδομάδα κατατέθηκαν 850 κρατήσεις. Κάντε τον πρόχειρο πολλαπλασιασμό και κάποια 42,5 εκατομμύρια ευρώ ήδη είναι στα ταμεία της

Και τι, ε; Εν αναμονή των εξελίξεων και της αγίας υπομονής κάνα δυο χρόνια από σήμερα, όταν θα αρχίσει το εργοστάσιο της γαλλικής εταιρείας στη Διέππη να κατασκευάζει τα πρώτα «κομμάτια».


Hot hatch που αγαπήσαμε: Renault Megane R26.R

Όχι ότι θα φτιαχτούν και πολλά

Μόλις 1980 τεμάχια και το καλούπι θα κλείσει, τουλάχιστον όπως λένε σήμερα οι Γάλλοι.

Όσο για το «1980», παραπέμπει σ’ εκείνη ακριβώς τη χρονιά που το εμβληματικό, πρησμένο στα αναβολικά και τελείως εξωπραγματικό Renault 5 Turbo, ένα από τα πιο δυσκολοδήγητα αυτοκίνητα τουλάχιστον σε αγωνιστικούς ρυθμούς, πρωτοβγήκε στην παραγωγή. 

Αξίζει να σημειωθεί πως η αναβίωσή του, το Renault 5 Turbo 3E θα εφαρμόσει, λέει, μία επαναστατική τοποθέτηση των ηλεκτροκινητήρων μέσα στους πίσω τροχούς.

RENAULT 5 TURBO 3E

Αυτό θα το κάνει, επίσης λέει, πιο ελαφρύ, θα απελευθερώσει χώρο και θα εκτείνει τη διάρκεια της μπαταρίας. Μένουν να φανούν όλα αυτά για τον ηλεκτρικό διάδοχο των 540 ίππων και την υπερβολικά υψηλή τιμή ροπής των 4800 Nm

Για την ώρα, η Renault φαίνεται πως παίζει ολόσωστα το χαρτί της retro-tech αναβίωσης όπου και μόνο το αρχετυπικό σχήμα είναι ικανό να πείσει κόσμο να βάλει το χέρι βαθιά στην τσέπη

Photo: Renault


Renault Clio Williams rally

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει