Πόσο έχει το νέο SEAT Leon e-Hybrid των 204 ίππων στην Ελλάδα;

Post date:

Author:

Category:

To πρώτο plug-in hybrid μοντέλο της ισπανικής εταιρείας, το νέο Leon e-Hybrid με τον 1.4 TSI και ηλεκτρική υποβοήθηση 85 kW, έφτασε Ελλάδα

SEAT Leon e-Hybrid

Η συνδυαστική ροπή στο Leon e-Hybrid φθάνει τα 350 Nm και η ισχύς των 204 ίππων. Η αυτονομία του με αμιγώς ηλεκτρική χρήση είναι μέχρι 64 km ενώ σε συνδυασμό με το βενζινοκινητήρα αγγίζει, σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, έως και 800 km


Η τιμή που ανακοίνωσε σήμερα η επίσημη εισαγωγική για το Leon e-Hybrid είναι από €30,990 για την πεντάθυρη έκδοση

Το αυτοκίνητο διατίθεται και σε αμάξωμα Sportourer, με ακριβώς ίδιες προδιαγραφές κινητήρα, σε τιμή που ξεκινά από €31,990.

Και στις δύο περιπτώσεις τα παραπάνω ποσά αφορούν την ανώτατη προτεινόμενη λιανική τιμή με προωθητικό πρόγραμμα.

Συνολικά υπάρχουν 5 εκδόσεις εξοπλισμού και τιμολογιακής διαμόρφωσης – όλες με στάνταρ το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG.

Ως γνωστόν, η αγορά των κόμπακτ οχημάτων γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστική καθώς οι παγκόσμιες τάσεις αλλάζουν και οι εξωτερικές πιέσεις αυξάνονται, η SEAT αντιμετωπίζει αυτά τα νέα δεδομένα με το νέο της Leon.

Το οποίο άλλωστε εκφράζει και το success story της: με 2,2 εκατομμύρια πωλήσεις απ΄το 2009 που πρωτολανσαρίστηκε το πρώτο Leon, δικαιούται να είναι το δυνατό της «άλογο».


Seat Leon Cupra δοκιμή

Το «πιο εξελιγμένο  αυτοκίνητο που έχει φτιάξει ποτέ η SEAT», όπως λέει η επίσημη ενημέρωση για το νέο Leon, κάνει λοιπόν την εμπορική του πρεμιέρα στην ελληνική αγορά.

To SEAT Leon e-Hybrid είναι το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο της μάρκας που σχεδιάστηκε, εξελίχθηκε και παράγεται στο εργοστάσιο της εταιρείας, έξω από τη Βαρκελώνη, στο γνωστό Μαρτορέλ.

Για την ιστορία, στο ίδιο εργοστάσιο παραγόταν το Audi Q3 μέχρι το καλοκαίρι του 2018 ενώ το Audi A1 Sportback ξεκίνησε στο ίδιο plant την παραγωγή του τον Οκτώβριο της ίδιας χρονιάς.


Info/Photo: seat.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει