Πόσο έχει η νέα Corvette C8; Ανταπόκριση από Κεντάκι

Post date:

Author:

Category:

Το αυτοκίνητο που μία ολόκληρη ήπειρος έχει μάθει να λατρεύει, η Chevrolet Corvette C8, μπήκε στην παραγωγή. Και σηματοδοτεί τη μεγαλύτερη αλλαγή στην ιστορία της

Corvette C8

H νέα Corvette C8, για πρώτη φορά στην πολυετή της καριέρα, εγκαταλείπει την κλασική διάταξη και γίνεται κεντρομήχανη. Και ήδη στο εργοστάσιο, στο Bowling Green του Κεντάκι, έχουν πιάσει δουλειά. Οι πρώτες παραδόσεις αναμένεται να γίνουν εντός Φεβρουαρίου


Αποτελεί μεγάλο «βαρόμετρο» η Corvette C8 για τη General Motors. Επί δεκαετίες οι Αμερικανοί είχαν συνδέσει το εμβληματικό παιδί της εγχώριας αυτοκινητοβιομηχανίας με άλλου τύπου σημειολογία

Το ρήγμα στην ιστορία

Αυτό που είχαν συνηθίσει ήταν μακρύ καπό, κινητήρας μπροστά, κλασική φόρμα και συνταγή αναλλοίωτη στο χρόνο. Η νέα Corvette C8 ναι μεν συνεχίζει να κινείται από ένα V8 ατμοσφαιρικό αλλά, πλέον, είναι τοποθεημένος στο κέντρο.

Πρόκειται για καθοριστική, γενναία κίνηση από τους επιτελικούς της εταιρείας – αφεντικά, σχεδιαστές, μηχανικούς. Μέχρι και τον τελικό πωλητή, στις πάμπολλες εκθέσεις της Chevy, που θα έχει να εξηγήσει την τομή στην ιστορία με το που μπαίνει μέσα ο πελάτης.


Το μοτέρ στο κέντρο, σε ένα σχήμα που ψιλοπαραπέμπει σε Ferrari F430, είναι η έκπληξη στην αμερικανική ιστορία. Όση και όταν ο Trump κέρδισε τις εκλογές

Προφανώς, η νέα διάταξη θα είναι πιο εξελίξιμη. Τόσο ως αυτοκίνητο παραγωγής όσο και στου αγωνιστικό πεδίο όπου ήδη τη φαντάζονται οι πιστοί στο παραδοσιακό κίτρινο στην εκκίνηση του Le Mans


Το χρώμα του χρήματος

Η αγορά θα αποφασίσει για την πορεία της Corvette C8. Πάντως, μετά τις καθυστερήσεις που οφείλονταν και στην απεργία που έπληξε τη General Motors το Φθινόπωρο, η τιμή προ φόρων ανακοινώθηκε αυτές τις μέρες στον επίσημο ιστότοπο της Chevrolet. Συγκεκριμένα, $59,995 για την κλειστή έκδοση (Coupe) και $67,496 για την ανοιχτή (Convertible).

Αναφορικά με την Coupe αναμενόταν από καιρό ότι δεν θα υπερέβαινε το ψυχολογικό όριο των $60,000 δολαρίων. Είναι σημαντικό. Ανέκαθεν η Corvette ήταν η «τιμή ευκαιρίας» απέναντι στον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό. 

Όμως, το 2020 οι πωλήσεις των σπορ αυτοκινήτων συνεχίζουν να πέφτουν σταθερά, σαν χειμερινό ψιλόβροχο. Σε αντίθεση, τα SUV, ανατέλλουν εμπορικά όλο και περισσότερο. Θα βγάλει χρήματα η GM από τη νέα Corvette; Είναι αμφίβολο. Αλλά το προσπαθούν. 


Photo: chevrolet.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει