Παρότι άγνωστη η BYD στο ελληνικό κοινό μέχρι τον Απρίλιο του 2024, όπως φαίνεται από τα επίσημα στοιχεία, η κινεζική εταιρεία κατόρθωσε να πείσει κόσμο. Τι λένε οι αριθμοί;

Τα BYD Atto 3 και Seal σε γνωστό σημείο της πόλης. Οι πωλήσεις μάλλον επιβεβαιώνουν και το ειδυλλιακό της εικόνας
Συγκεκριμένα, η BYD σημείωσε εντυπωσιακή είσοδο στην ελληνική αγορά το 2024, ταξινομώντας 1.578 οχήματα
Με αυτή την επίδοση η BYD κατέκτησε τη δεύτερη θέση στις ταξινομήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων (επιβατικών και ταξί), αποδεικνύοντας τη δυναμική της από την έναρξη της δραστηριότητάς της στη χώρα τον Απρίλιο του 2024.
- Το Dοlphin με 701 ταξινομήσεις αναδείχθηκε το δημοφιλέστερο μοντέλο στo “C Segment” με μερίδιο 53,5%,
- Το Atto 3 με 729 ταξινομήσεις ξεχώρισε του ανταγωνισμού με μερίδιο στην κατηγορία των “C SUV Segment” 47,8%.
Αξιοσημείωτο είναι ότι σχεδόν ένας στους δύο αγοραστές στις συγκεκριμένες κατηγορίες επέλεξε μοντέλο της BYD, επιβεβαιώνοντας την εμπιστοσύνη των Ελλήνων καταναλωτών στη μάρκα.


Η δυναμική της BYD στις πωλήσεις αποτυπώνεται και από το γεγονός ότι το τελευταίο 3ημηνο του 2024 η εταιρεία κατέκτησε τη 10η θέση στον σχετικό πίνακα ταξινομήσεων μαρκών (επιβατικών και ταξί), ανεξαρτήτως καυσίμου
info: bydauto.gr / Photo: BYD / Δ. Μανώλαρος / 4Drivers
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.