To νέο Citroёn C3 ξεκινάει και επισήμως την εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά όντας διαθέσιμο πλέον στις εκθέσεις των διανομέων του δικτύου της μάρκας
Με μήκος 4,01 μέτρα (μόλις 19 χιλιοστά από το απερχόμενο) το νέο Citroën C3 με τον γνωστό υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.2 PureTrech των 100 ίππων (πλέον με καδένα) και μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ξεκινά από τα €16.900. Τιμή-«γροθιά» στην κατηγορία
Το νέο Citroën είναι διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό με το ë-C3 και τιμή από €18.900 (περιλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης). Η υβριδική έκδοση αναμένεται το πρώτο τρίμηνο του 2025 με τιμή εκκίνησης από €21.900
Με μια ματιά
- Ιδιαίτερη σχεδίαση ενταγμένη στη νέα σχεδιαστική «γλώσσα» της Citroën
- Iδιαίτερη έμφαση στην άνεση με καθίσματα και αναρτήσεις Citroën Advanced Comfort
- Υβριδική έκδοση που συνδυάζει μπαταρία ιόντων λιθίου 48V, τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 100 ίππων νέας γενιάς σχεδιασμένο ειδικά για να συνδυάζεται με αυτό το υβριδικό σύστημα καθώς και νέο εξηλεκτρισμένο κιβώτιο ë-DCS6 διπλού συμπλέκτη, με ενσωματωμένο ηλεκτροκινητήρα ë-Motor 21 kW
- Ηλεκτρική έκδοση με ειδική για BEV (Battery Electric Vehicle) πλατφόρμα που χρησιμοποιεί μπαταρία 44 kWh τεχνολογίας LFP (Lithium Ferro Phosphate) με, σύμφωνα με την εταιρεία, 326 χιλιόμετρα αυτονομίας
Ανάρτηση Citroën Advanced Comfort®
Για πρώτη φορά το νέο Citroёn C3 υιοθετεί την ανάρτηση Advanced Comfort με υδραυλικά «μαξιλάρια» προοδευτικής απόσβεσης (Progressive Hydraulic Cushions) η οποία αποτελεί και αποκλειστικότητα της Citroёn.
Η εν λόγω ανάρτηση διατίθεται στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων του νέου Citroёn C3 και προσφέρει σε οδηγό και επιβάτες μοναδική αίσθηση άνεσης.
Σε αντίθεση με ένα συμβατικό σύστημα ανάρτησης το οποίο χρησιμοποιεί αμορτισέρ, ελατήρια και μηχανικά στοπ, η λύση της Citroën προσθέτει δυο υδραυλικά στοπ, ένα για συμπίεση και ένα για αποσυμπίεση
Το συγκεκριμένο πλεονέκτημα είναι αισθητό σε χαμηλές ταχύτητες. Στις μεσαίες ταχύτητες προσφέρει καλύτερο έλεγχο των κινήσεων του αμαξώματος στο διαμήκη άξονα.
C-Zen Lounge Concept
Το μπροστινό τμήμα της καμπίνας των επιβατών έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι απλό με μινιμαλιστικά σχεδιασμένο ταμπλό.
To κάτω επίπεδο είναι επενδυμένο με ύφασμα, το οποίο αποκαλείται “Sofa Design” (εμπνευσμένο από τα στοιχεία απαλότητας και άνεσης που προσφέρουν οι καναπέδες).
Η απουσία ενός παραδοσιακού πίνακα οργάνων είναι μία πραγματική καινοτομία για το άνω τμήμα του ταμπλό. Το νέο Citroёn C3 διατίθεται, για πρώτη φορά, με ένα ανανεωμένο Citroën Head-Up Display.
Ευκολότερη είσοδος
Με ύψος 1,57 μ. (με μπάρες οροφής), το νέο Citroёn C3 είναι σχεδόν 100 χιλιοστά υψηλότερο σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά.
Η δε απόσταση από το έδαφος αυξήθηκε από τα 135 χιλιοστά του προηγούμενου C3 στα 197 χιλιοστά της νέας γενιάς (163 χιλιοστά για το ё-C3).
Η συγκεκριμένη απόσταση από το έδαφος διευκολύνει την είσοδο και την έξοδο από το όχημα, προσφέροντας μία πιο άνετη οδήγηση, ειδικά στα ανώμαλα οδοστρώματα τα οποία συναντώνται συχνά κατά την οδήγηση σε αστικό ή περιαστικό περιβάλλον.
Το νέο Citroёn C3 με θερμικό ή ηλεκτρικό κινητήρα βρίσκεται ήδη στις εκθέσεις της Citroën ενώ το υβριδικό θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2025 με τιμή εκκίνησης από €21.900 (περιλαμβανομένης προωθητικής ενέργειας)
Info / Photo: citroen.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.