Renault Megane GT: τετραδιεύθυνση για το λαό

Post date:

Author:

Category:

Το νέο Megane στην έκδοση GT είναι εφοδιασμένο με το σύστημα 4Control που εισάγει την ενεργή τετραδιεύθυνση στην κατηγορία των μικρομεσαίων. Τι ακριβώς κάνει σύμφωνα με τη Renault;

- Διαφήμιση-

#Βασικά, το 4Control ενισχύει τα δυναμικά χαρακτηριστικά, με απόλυτη ακρίβεια, ιδιαίτερα στις κλειστές διαδρομές. Η συμπεριφορά του αυτοκινήτου γίνεται ακόμα πιο άμεση, πιο ακριβής και πιο σίγουρη αυξάνοντας σημαντικά τα επίπεδα οδηγικής απόλαυσης.

 

#Το σύστημα προσφέρει αυξημένη ευελιξία στις χαμηλές ταχύτητες και αυξημένη σταθερότητα στις καμπές υψηλών ταχυτήτων, ενώ μειώνει τις κλίσεις μέσω ειδικών αντιστρεπτικών ράβδων. Για την ιδανική λειτουργία το 4Control ρυθμίζει την κλίση των πίσω τροχών 100 φορές το δευτερόλεπτο, ενώ είναι σε λειτουργία ανεξάρτητα από τη ρύθμιση του Multi-sense.

 

#Το νέο Mégane GT προσφέρει τέσσερις ρυθμίσεις για την οδήγηση (Sport, Neutral, Comfort και Perso). Το 4Control στις ταχύτητες κάτω από τα 80km/h, στην επιλογή Sport, και κάτω από τα 60km/h στις άλλες επιλογές, στρέφει τους πίσω τροχούς σε αντίθετη φορά από τους μπροστινούς. Αυτό επιτρέπει το αυτοκίνητο να έχει τα δυναμικά χαρακτηριστικά και την ακρίβεια ενός οχήματος με μικρότερο μεταξόνιο.

 

#Σε μεγαλύτερες ταχύτητες οι πίσω τροχοί στρέφονται στην ίδια κατεύθυνση με τους εμπρόσθιους δίνοντας την αίσθηση ενός αυτοκινήτου με μεγαλύτερο μεταξόνιο που προσφέρει μεγαλύτερη σιγουριά και σταθερότητα. 

 

#Η επιλογή Sport φέρνει στην επιφάνεια όλες τις σπορ αρετές του νέου Mégane GT, με το κουμπί R.S. να προσφέρει την άμεση επιλογή της ρύθμισης Sport. Το τιμόνι χρειάζεται να περιστραφεί 40% λιγότερο (μια διαφορά της τάξης του 5% σε σχέση με τις άλλες επιλογές λειτουργίας) σε σχέση με ένα αντίστοιχο αυτοκίνητο χωρίς 4Control, χαρακτηριστικό που επιδρά ευεργετικά στις κλειστές, γεμάτες στροφές διαδρομές.

Ιnfo: Renault / Photo: Renault / Χ. Καραγιωργάκης

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει