Το Megane RS Trophy-R είναι ο νέος βασιλιάς στο Nürburgring (video)

Post date:

Author:

Category:

Η απόλυτη εκδοχή του νέου Renault Megane RS Trophy, αυτή με το γράμμα R, πήρε τα σκήπτρα του ταχύτερου προσθιοκίνητου αυτοκινήτου στην πίστα του Nürburgring με χρόνο 7:40.1 – κατά 3.7” μικρότερο από τον μέχρι πρότινος κάτοχο, Civic Type R

Η Renault Sport «ανέβασε» το video από το νέο προσθιοκίνητο ρεκόρ. Πρόκειται για τη νέα σκυτάλη του «έργου» που οι κατασκευαστές κυνηγούν αδιάλειπτα καθώς, πέρα απ’ αυτή καθαυτή την επιτυχία του πώς ένα FWD σημειώνει έναν εξαιρετικό χρόνο. αποτελεί και ένα ισχυρό εμπορικό «διαβατήριο».

Το Megane RS Trophy-R, βέβαια, δεν πρόκειται να μείνει στα «ράφια». Λίγες μόλις εκατοντάδες αντίτυπα θα παραχθούν και έχοντας υπόψιν τη μακρά εμπλοκή της Renault Sport στην κατηγορία των εστιασμένων hot hatch ήταν αναμενόμενη η επιστροφή της στο Ring για να πάρει το «αίμα» της πίσω από τη Honda.

- Διαφήμιση-

Για να είστε και σε αναμονή, γράφεται πως το Trophy-R θα κάνει avant premiere στο GP του Μονακό, στις 24 Μαΐου. Το περιμένουμε από της οθόνης.

Η συγκεκριμένη έκδοση έχει υποστεί τη δίαιτα που συνηθίζεται, ζυγίζει μόλις 1,289 kg, κάποια 130 kg λιγότερα από την αμέσως πιο «πολιτισμένη» έκδοση του Megane, το «απλό» (τρόπος του λέγειν) Trophy. Κλασική συνταγή στον αγώνα τού να κατέβουν τα πολύτιμα δευτερόλεπτα

Megane RS Trophy-R 

Megane RS Trophy-R 

Megane RS Trophy-R

Το Trophy-R είναι το αποτέλεσμα εξέλιξης με παραδοσιακούς προμηθευτές της Renault Sport, όπως η Öhlins με αναρτήσεις (επίσης «σκυτάλη» συνεργασίας από το προηγούμενης γενιάς Megane RS Trophy R), η γνωστή Brembo, η Akrapovic και λοιποί συνήθεις ύποπτοι του εργοστασιακού tuning

Μην ξεχάσουμε και τα ελαστικά της Bridgestone τα οποία πρέπει να έχουν «κολλητικές» ιδιότητες τσίχλας. Αξιοσημείωτο επίσης πως στο αυτοκίνητο του ρεκόρ επιλέχτηκε το χειροκίνητο κιβώτιο και όχι το γνωστό αυτόματο της Renault.

Η απόδοση του 1.8 κινητήρα TCe Turbo είναι στα 300 PS και τα 400 Nm ροπής (με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη αποδίδει 420 Nm)  ενώ ως εμφάνιση μας αρέσει η επανεμφάνιση των κόκκινων διακοσμητικών γραμμών στο αμάξωμα θυμίζοντάς μας τη χαρντκορίλα της προηγούμενης γενιάς.

Σε κάθε περίπτωση, το γυρολόγιο του 7:40.1 είναι και μια αφορμή και για σκέψη όσον αφορά τις τρομερές, σε επίπεδο αποτελέσματος, των δυνατοτήτων των σύγχρονων προσθιοκίνητων. Και εκεί που κάποτε, μέχρι πριν λίγα χρόνια, λέγαμε ότι όποιο αυτοκίνητο «έγραφε» χρόνο κάτω από 8 λεπτά στο Nürburgring ήταν διαβολεμένα γρήγορο, ε; Οι καιροί αλλάζουν γρήγορα.

Να περιμένουμε την ανταπάντηση από τη Honda; Χμμμ, μάλλον θα στοιχηματίζαμε. Σε κάθε περίπτωση, αυτά τα ολίγα. Video, παρακαλώ

Photo: Renault Sport

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει