Η πιο πρόσφατη άφιξη στη μάχη των κορυφαίων hot hatch, το Renault Megane R.S., ξεκίνησε το δημοσιογραφικό λανσάρισμα, στην πίστα της Jerez, στην Ισπανία. Αυτή είναι μια πρώτη καταγραφή
Όλοι περιμένουμε με ζωηρό ενδιαφέρον την κορυφαία έκδοση του νέου Megane. Η Renault είναι μια εταιρεία με τεράστιο βάθος, ειδικά στο segment των προσθιοκίνητων δυνατών hot hatch. Από το θρυλικο Renault 5 GΤ, τα Williams, τα Clio με τα λογότυπα RS, μέχρι το προηγούμενο Megane R.S., ειδικά στην έκδοση Cup, που στο 4D το είχαμε χαρακτηρίσει ως το βασιλιά των FWD εστιασμένων προτάσεων.
Το νέο Megane R.S, είναι, λοιπόν, εδώ. Αποκλειστικά πεντάθυρο, λέει όχι στη τετρακίνηση, πάλι σε δύο εκδόσεις, μια πιο ”πολιτική” και μια πιο σκληροπυρηνική, την Cup με πιο σφιχτή ανάρτηση και μπλοκέ διαφορικό, δύο επιλογές στο κιβώτιο (χειροκίνητο και διπλού συμπλέκτη) και δύο διαφορετικές εκδοχές του γνωστού κιτρινοπορτοκαλί…
Ο κινητήρας, αυτή τη φορά με downsizing κυβισμού στα 1.8 λίτρα, μια καλοδεχούμενη εξαίρεση στον κανόνα των δύο λίτρων της κατηγορίας, με απόδοση 280 ίππων δεν κυνηγά την απόλυτη επίδοση αλλά, όπως συνηθίζει η Renault, δίνει περισσότερη έμφαση στο fun, τη συμμετοχικότητα και την απόδοση σε πραγματικές, καθημερινές συνθήκες.
Οι πρώτες δοκιμές μιλούν για ένα κλικ περισσότερου ραφιναρίσματος όπως και για την αίσθηση ευελιξίας που προέρχεται από το σύστημα τετραδιεύθυνσης 4Control στον πίσω άξονα.
Το παρακάτω video με παρουσιαστή δημοσιογράφο που μέχρι πρότινος εκπροσωπούσε το βρετανικό evo, είναι ένα πρώτο feed για ένα αυτοκίνητο που θέλουμε να αγαπήσουμε ξανά.
Επίσης χρήσιμο και το video με τις πρώτες εντυπώσεις του βρετανικού Autocar.
Photo: YouTube
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.