Moτέρ παρόμοιο της Porsche Panamera, 450 ίπποι, ανελέτηα 61 kgm ροπής και διάθεση για υπερστροφή ισχύος. Η νέα μορφή των Audi RS5 έρχεται τετρακίνητη, με γωνίες ολίσθησης και ως αντίπαλο δέος στη BMW M4. Έχουμε τα vids που μόλις ”ανέβηκαν”
Έχουν περάσει δυο χρόνια που υπάρχει το σχετικό κενό στη γκάμα της Audi για την έκδοση RS5. Αυτή τη φορά, η επιστροφή του ‘Ινγκολσταντ γίνεται με ένα πανέμορφο, διακριτικό και ταυτόχρονα πανίσχυρο σύνολο.
Η ισχύς των 450 ίππων προέκυψε απ΄ τον τελείως νέο εξακύλινδρο των 2.9 λίτρων (με στοιχεία απ΄ τον αντίστοιχο του μοτέρ της Panamera 4S), παρέχει βουνά ροπής (61 kgm) και ακόμα περισσότερο μια κατανομή της τελευταίας μεταξύ 40/60 στον εμπρόσθιο και πίσω άξονα, αντίστοιχα.
Για τον απαιτητικό οδηγό που θέλει απόλυτη αξιοποίηση της μετάδοσης υπάρχει η δυνατότητα για σπορ πίσω διαφορικό που επιτρέπει γωνίες ολίσθησης, όπως φαίνεται και στην κεντρική φωτό.
Ταυτόχρονα, πριν λίγες μόλις μέρες η επίσημη Αudi ανέβασε τα νέα videos για το RS5. Στο ένα, μάλιστα, εμφανίζεται να συμμετέχει σε ένα αγώνα dragster. Ή, μάλλον, να μη συμμετέχει καθώς το ”βαθύτερο” νόημα είναι πως με 0-100 lm/h σε μόλις 3.9” το RS5 δεν έχει τίποτα να αποδείξει. Δείτε τα.
Η ανάρτηση είναι πολλαπλοί σύνδεσμοι εμπρός και πίσω, το εσωτερικό δείγμα τευτονικής αρτιότητας και μένει η επόμενη μέρα ανάμεσα στα super coupe εκ Γερμανίας.
Σε κάθε περίπτωση, έχει ενδιαφέρον η μετατόπιση παραδοσιακά ισχυρών αυτοκινήτων, όπως η επόμενη BMW M5, στην τετρακίνητη μετάδοση και ταυτόχρονα η υιοθέτηση από την Audi πιο rear bias μεταδόσεων στον πίσω άξονα για να αποχαρακτηριστούν ως γρήγορες μεν, ”κλινικές” εκδόσεις στο θέμα της συμμετοχικότητας του οδηγού.
Photo: Audi
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.