Νέο καρτέλ στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία;

Post date:

Author:

Category:

scandal automotive 2017

 

Ένα νέο, ακόμα μεγαλύτερο σκάνδαλο είναι εν εξελίξει που ίσως αποδειχθεί βόμβα μεγαλύτερης ισχύς απ΄ τις προηγούμενες. Συμβαίνει τώρα 

- Διαφήμιση-

Μεγάλες γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Volkswagen, η Audi, η BMWκαι η Daimler ρύθμιζαν σε μυστικές συναντήσεις τεχνικά ζητήματα, κόστη και προμήθειες. Αυτήν την αποκάλυψη – βόμβα κάνει το περιοδικό Spiegel, ισχυριζόμενο ότι η υπόθεση μπορεί να εξελιχθεί σε ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα στην ιστορία της γερμανικής βιομηχανίας.

Το δημοσίευμα προσθέτει ότι οι συνεννοήσεις μεταξύ τους αφορούσαν και ζητήματα εκπομπής ρύπων, κάτι που δίνει μια νέα τροπή στο σκάνδαλο «Dieselgate».

Αν επιβεβαιωθεί, τότε το διαβόητο σκάνδαλο που ξέσπασε πριν δύο χρόνια ίσως αποδειχθεί ότι αποτελεί την κορυφή ενός τεράστιου παγόβουνου κάτω από το οποίο ενδεχομένως και να κρύβεται η μεγαλύτερη απόπειρα δημιουργίας καρτέλ στα χρονικά της γερμανικής κατασκευαστικής βιομηχανίας.

Με το άκουσμα και μόνο της παραπάνω είδησης, οι μετοχές των Volkswagen, Daimler και BMW στα διεθνή χρηματιστήρια κατρακύλησαν με τον κλάδο του αυτοκινήτου να χάνει συνολικά άνω του 3%. 

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες φέρονται να ήρθαν σε μυστικές συνεννοήσεις και συμφωνίες ήδη από τη δεκαετία του ’90 με σκοπό την αποφυγή του μεταξύ τους ανταγωνισμού και την από κοινού διαμόρφωση μιας σειράς από στάνταρ.

Φέρεται να αποκαλύφθηκε μετά από επιστολή της Volkswagen στις γερμανικές αρχές, ενώ το θέμα φέρεται να έχει φτάσει στα αυτιά και της Επιτροπής Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Σύμφωνα με το Spiegel οι εταιρείες είχαν συμφωνήσει για το μέγεθος των δεξαμενών που περιείχαν το πρόσθετο AdBlue (το οποίο είναι αυτό που προστίθεται περιοδικά στους diesel κινητήρες) που μειώνει τις εκπομπές ρύπων. Όμως, όπως αποδείχθηκε, οι δεξαμενές αποδείχθηκαν μικρότερες σε μέγεθος με αποτέλεσμα η χειραγώγηση των στοιχείων να είναι η μοναδική λύση. 

Πηγή: euronews / Photo: 4Drivers

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει