Σχεδιαστής της Rolls-Royce βρέθηκε νεκρός στο σπίτι του

Post date:

Author:

Category:

Ο Ίαν Κάμερον, πρώην σχεδιαστής της Rolls-Royce, έχασε τη ζωή του μετά από βίαιη επίθεση όταν άγνωστος εισέβαλε στο σπίτι του και τον μαχαίρωσε

Σχεδιαστής της Rolls Royce βρέθηκε νεκρός

Ο Ίαν Κάμερον σε παλιές καλές εποχές όταν είχε σχεδιάσει τη γκάμα της Rolls-Royce μετά την απόκτησή της από το γκρουπ της BMW


Ο 74χρονος Ίαν Κάμερον βρέθηκε νεκρός στο αξίας €3 εκατομμυρίων σπίτι του, στη Βαυαρία, στη Λίμνη Ammersee. Η απώλεια της ζωής του οφείλεται σε επίθεση που δέχθηκε στην είσοδο του σπιτιού του

Η αιτία της επίθεσης δεν έχει προσδιοριστεί επισήμως, ωστόσο γράφεται ότι ενδεχομένως να σχετίζεται με απόπειρα κλοπής αυτοκινήτου μεγάλης αξίας που είχε ο Κάμερον στο χώρο στάθμευσης της οικίας του.

Ως ένδειξη για το παραπάνω θεωρείται το ότι βρέθηκε κομμένη η καλωδίωση του κλειστού κυκλώματος όπου φυλάσσονταν τα αυτοκίνητα του Κάμερον.

Μετά το συμβάν, ο δολοφόνος του 74χρονου Βρετανού σχεδιαστή έφυγε με τα πόδια από τον τόπο του εγκλήματος προς άγνωστη κατεύθυνση.

Η σκηνή του μαχαιρώματος του σχεδιαστή ήταν τόσο βίαιη που η σύντροφος του Ίαν Κάμερον αναγκάστηκε να σκαρφαλώσει στον εξωτερικό περίβολο της βίλλας και να καταφύγει σε διπλανή οικία από όπου επικοινώνησε με την Αστυνομία.

O Ίαν Κάμερον ήταν ο επικεφαλής σχεδιασμού της Rolls-Royce στην εποχή της ριζικής της ανανέωσης, το 2000


Η περιγραφή για τον δράστη λέει ότι είχε ύψος περίπου 180-190 εκ., φορούσε ανοιχτόχρωμο παντελόνι και σκούρα μπλε κουκούλα.

Ο ύποπτος εθεάθη να κρατά ένα κόκκινο σακίδιο και να φοράει κιτρινοπράσινα γάντια.

Ένας αξιωματούχος είπε ότι δεν υπάρχει απειλή για το ευρύτερο κοινό ενώ πρόσθεσε: «Αν όντως κόπηκαν τα καλώδια, αυτό δείχνει ότι ήταν προσχεδιασμένο. Ωστόσο είναι εξαιρετικά σπάνιο ένας διαρρήκτης ή ληστής που προετοιμάζεται με αυτόν τον τρόπο, στη συνέχεια να μαχαιρώσει και να σκοτώσει».

Οι γερμανικές Αρχές έχουν εξαπολύσει ανθρωποκυνηγητό για τη σύλληψη του δράστη.

Photo: The New York Times


Le Mans animation

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει