Αποκαρδιωτικά είναι τα νέα στοιχεία για την κατάσταση της υγείας του Μίκαελ Σουμάχερ που φέρνει στο φως το γαλλικό περιοδικό Paris Match
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το στενό οικογενειακό περιβάλλον που επικαλείται το περιοδικό, ο πρώην πρωταθλητής της Formula 1 είναι πλέον σε θέση να εκδηλώνει τα συναισθήματα του,πέντε χρόνια μετά το τραγικό ατύχημα που είχε την ώρα που έκανε σκι στις ελβετικές Άλπεις.
Συγκεκριμένα, ο Σουμάχερ ζει σήμερα στην ελβετική πόλη Γλαντ και το σπίτι του έχει θέα τη λίμνη της Γενεύης. Υπάρχει μαζί του καθημερινά ένα επιτελείο από 15 γιατρούς και φυσικοθεραπευτές που τον φροντίζει.
Ωστόσο μπορεί η υγεία του αστεριού της Formula 1 να δείχνει σημάδια βελτίωσης, αλλά όπως αναφέρει το περιοδικό, ο ίδιος δεν είναι σε καλή ψυχολογική κατάσταση.
«Όταν τον βάζουμε στο αναπηρικό αμαξίδιο και τον πάμε κοντά στο παράθυρο, ώστε να βλέπει το πανέμορφο θέαμα με τα βουνά και τη λίμνη, κάποιες φορές δακρύζει» λέει χαρακτηριστικά ηπηγή που είναι κοντά στην οικογένεια
Από την άλλη, το περιοδικό αναφέρει πως ο Μίκαελ Σουμάχερ δεν είναι πια «κολλημένος» στο κρεβάτι, καθώς έχει τη δυνατότητα να σηκωθεί, αλλά με βοήθεια.Είναι γνωστό, επίσης, πως δεν μπορεί να μιλήσει και έχει απώλεια μνήμης
Πλέον, σπάνια γίνονται ανακοινώσεις για την κατάσταση υγείας του Σουμάχερ, ενώ το 2015, η ιταλική εφημερίδα Corriere della Serra ανέφερε ότι ο θρύλος της F1 δάκρυσε όταν είδε τα παιδιά του.
Πάντως, η οικογένειά του είναι συνεχώς στο πλευρό του, ενώ ο γιος του, Μίκ θέλει να ακολουθήσει τα βήματα του πατέρα του, τον οποίο και θεωρεί είδωλό του.
«Παρακολουθώ όλα όσα έκανε για να δω πως μπορώ να τα χρησιμοποιήσω και εγώ. Ο στόχος μου είναι να κερδίσω τη Φόρμουλα 1. Θέλω να αποδείξω πως είμαι ένας καλό οδηγός αγώνων και όχι απλά το παιδί του Σουμάχερ» είχε δηλώσει παλιότερα στο BBC Radio.
Υ.Γ. Η κεντρική φωτό θυμίζει ξέγνοιαστες στιγμές, το 2007, όταν ο Σουμάχερ απολάμβανε το καλοκαίρι στο σκάφος του μάνατζέρ του, Bίλι Βέμπερ, κάπου στη Μαγιόρκα.
Photo: Abaca / Πηγή: iefimerida.gr / Paris Match
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.