Αυτή είναι η πιο έξυπνη διαφήμιση της χρονιάς. Από τη Seat

Post date:

Author:

Category:

Παραλάσσοντας το πρόσφατο περιστατικό με τον πίνακα του γνωστού-άγνωστου βρετανού καλλιτέχνη, Bansky, η Seat κάνει τη διαφορά με την πιο ευρηματική διαφήμιση που έχουμε δει εδώ και καιρό. Μπράβο!

Ως γνωστόν, πριν μερικές εβδομάδες η αίθουσα δημοπρασιών του οίκου Sotheby’s στο Λονδίνο «πάγωσε». Το έργο του ιδιότυπου βρετανού καλλιτέχνη Bansky, ”The girl wiht the baloon”, μόλις είχε δημοπρατηθεί για 860.000 δολάρια και ξαφνικά, το κοινό έμεινε με το στόμα ανοιχτό καθώς το είδε να σκίζεται με ένα σχεδόν μαγικό τρόπο.

Ο καλλιτέχνης -του οποίου η πραγματική ταυτότητα δεν είναι γνωστή- λίγο αργότερα άφησε ένα σιβυλλικό σχόλιο στο λογαριασμό του στο Instagram ενώ επίσης αργότερα «ανέβασε» και ένα clip για το πώς κάποιες κρυφά τοποθετημένες λεπίδες ενεργοποιήθηκαν από απόσταση.  

- Διαφήμιση-

Τώρα, η Seat αξιοποιεί με έναν πανέξυπνο τρόπο το ιντριγκαδόρικο συμβάν που έκανε το γύρο του κόσμου και επικοινωνεί το σύστημα ασφάλειας του Arona, το Front Assist, με ένα πραγματικά καλλιτεχνικό τρόπο. To λεκτικό που συνοδεύει τη διαφήμιση είναι «Σταματάει στον κίνδυνο πριν τον δεις εσύ» δείχνοντας το Seat Arona να σταματά πριν την «καταστροφή».

Μπράβο σε όποιον το σκέφτηκε δίνοντας έτσι μια διαφορετική νότα στα αυτοκινητικά κλισέ. Στο video μπορείτε να δείτε το παρασκήνιο και το προσκήνιο από το επικό περιστατικό στους Sotheby’s. Bansky. Μακράν.

Photo: Seat

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει