Το Seat Tarraco ήρθε στην Ελλάδα. Τι είναι, πόσο κάνει

Post date:

Author:

Category:

Ο μεγαλύτερος αδελφός των Ateca και Arona μόλις έφτασε στην ελληνική αγορά ως μία νέα, δυναμική πρόταση στα SUV που αξίζει να ξέρεις. Αυτές είναι οι λεπτομέρειες για το Tarraco

Το Tarraco, που σχεδιάστηκε στο εργοστάσιο του Martorell (Βαρκελώνη) και κατασκευάζεται στο Wolfsburg (Γερμανία), σηματοδοτεί την τρίτη φάση της «επιθετικής» προϊοντικής πολιτικής της εταιρείας στην κατηγορία των SUV.

Seat-Tarraco-4drivers

Bρίσκεται στην κορυφή της οικογένειας SUV της Seat, ως ο μεγαλύτερος αδελφός των Ateca και Arona και συνδυάζει τεχνολογία αιχμής, δυναμικό και ευέλικτο χειρισμό, πρακτικότητα και λειτουργικότητα με κομψή σχεδίαση.

Το όνομα του προέρχεται από την αρχαία ονομασία της Μεσογειακής πόλης Tarragona, ένα ιστορικό και πολιτιστικό κέντρο με εκπληκτική αρχιτεκτονική.

Seat-Tarraco-4drivers

Seat-Tarraco-4drivers

Seat-Tarraco-4drivers

 

Seat-Tarraco-4drivers

Το Tarraco είναι το πρώτο όνομα μοντέλου SEAT που επιλέχθηκε μέσω δημόσιας ψηφοφορίας από περισσότερους από 140.000 φίλους της μάρκας που συμμετείχαν στο τελικό στάδιο της πρωτοβουλίας #SEATseekingName

Το νέο μεγάλο SUV είναι ένα μείγμα των βασικών χαρακτηριστικών κάθε μοντέλου SEAT: σχεδίαση και λειτουργικότητα, αποδοτικότητα και άνεση, προσβασιμότητα και ποιότητα, τεχνολογία και συναίσθημα, αλλά με τέτοιο τρόπο που να ταιριάζει σε μία ευρύτερη ποικιλία lifestyles.

Υπάρχει επιλογή ανάμεσα σε δύο προηγμένους βενζινοκινητήρες και δύο εξελιγμένους κινητήρες diesel, ενώ το Tarraco ανταποκρίνεται στην πλέον πρόσφατη νομοθεσία εκπομπών ρύπων και προσφέρει την καλύτερη απόδοση στον πελάτη.

Αυτές είναι οι τιμές ανά έκδοση, όπως τις λάβαμε από την επίσημη εισαγωγική.

 Οι επιδόσεις, η αποδοτικότητα και η αξιοπιστία αποτελούν βασικά χαρακτηριστικά των κινητήρων του Tarraco που επωφελούνται από τεχνολογία άμεσης έγχυσης, υπερσυμπίεσης και start-stop, με απόδοση ισχύος μεταξύ 150PS και 190PS και σύμφωνα με τις τελευταίες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων.

Διαθέσιμοι κινητήρες βενζίνης: ένας τετρακύλινδρος 1.5 λίτρων TSI 150PS με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και ένας 2.0 λίτρων 190PS 4Drive με 7τάχυτο κιβώτιο DSG. Ο κινητήρας των 1.5 λίτρων αποδίδει ισχύ 150PS μεταξύ 5.000rpm και 6.000rpm και μέγιστη ροπή 250Nm μεταξύ 1.500rpm έως 3.500rpm.

Οι εξαιρετικές καμπύλες επιτυγχάνονται εξαιτίας της διαδρομής και της διαμέτρου των 74.5mm και 85.9mm αντίστοιχα καθώς και της σχέσης συμπίεσης 10.5, δίνοντας στο Tarraco τελική ταχύτητα 201km/h.

O κινητήρας των 2.0 λίτρων επωφελείται της διαδρομής και της διαμέτρου των 82.5mm και 92.8mm, με σχέση συμπίεσης 11.65 και αποδίδει μέγιστη ισχύ 190PS μεταξύ 4.200rpm και 6000rpm.

Η τεράστια ροπή των 320Nm αποδίδεται μεταξύ 1.500-4.100rpm. Με αυτό τον κινητήρα, το Tarraco πιάνει τα 100km/h σε μόλις 8,0 sec και φτάνει τελική ταχύτητα 211km/h.

Διαθέσιμοι κινητήρες πετρελαίου: ένας 2.0 λίτρων TDI 150PS εμπροσθιοκίνητος με κιβώτιο 6 ταχυτήτων & 4Drive με 7τάχυτο κιβώτιο DSG και ένας 2.0 λίτρων TDI 190PS 4Drive με 7τάχυτο κιβώτιο DSG. Και οι δύο εκδόσεις του 2.0lt κινητήρα diesel έχουν ίδια διαδρομή και διάμετρο, 81mm και 95.5mm αντίστοιχα αλλά διαφορετική σχέση συμπίεσης: 16.2 στους 150PS και 15.5 στους 190PS.

Ο 2.0lt TDI 150PS εμπροσθιοκίνητος κινητήρας με κιβώτιο 6 ταχυτήτων (μέγιστη ταχύτητα 202km/h και επιτάχυνση 0-100km/h σε 9.8 sec) & ο 4Drive με 7τάχυτο κιβώτιο DSG (μέγιστη ταχύτητα 198km/h), αποδίδουν μέγιστη ισχύ 150PS μεταξύ 3.500rpm και 4.000rpm και μέγιστη ροπή 340Nm μεταξύ 1.750rpm έως 3.000rpm.

Ο 2.0lt TDI 190PS 4Drive με 7τάχυτο κιβώτιο DSG (μέγιστη ταχύτητα 210km/h και επιτάχυνση 0-100km/h σε 8.0 sec) αποδίδει μέγιστη ισχύ 190PS μεταξύ 3.500rpm και 4.000rpm και μέγιστη ροπή 400Nm μεταξύ 1.750rpm έως 3.250rpm.

Το Tarraco έχει σχεδιαστεί ώστε να επωφελείται από εναλλακτικές τεχνολογίες κινητήρα, με στόχο την περαιτέρω βελτίωση της αποδοτικότητας στο μέλλον.

Μέχρι το 2020, το Tarraco θα διαθέτει και έκδοση Plug-in Hybrid.

Info/Photo: SEAT

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Μιχάλης Λάμπρου
Μιχάλης Λάμπρου
Θήτευσε σε ιαπωνικά σεντάν (του μπαμπά). Στη συνέχεια ανακάλυψε την τέχνη τού να περπατά αθόρυβα, σαν τη γάτα τη νύχτα, και να παίρνει τα κλειδιά (του μπαμπά). Γράφει εξ αποστάσεως για το 4D (επαρχία, γαρ) και θέλει να μετακομίσει Αθήνα για να οδηγεί περισσότερα δημοσιογραφικά. Αν τον αφήσει ο μπαμπάς. Όσον αφορά τα αυτοκίνητα, του αρέσουν μόνο τα «μαμά».

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»

Citroën C5 Aircross. Το Citroën της δεκαετίας πάει «σφαίρα»

«Το Citroën C5 Aircross SUV μάλλον δικαιολογημένα μόλις έκανε επίδοση-ρεκόρ για τη μάρκα. Τολμηρό, άνετο, τόσο ποιοτικό όσο ποτέ και με χαρακήρα τυπικά Citroën»

Τρέχοντας με Radical. Η έξυπνη κίνηση της χαρντκορίλας

Η Radical θέλησε να μπει ως ένας άλλος ριζοσπάστης στο «χώρο» του εστιασμένου, πισταδόρικου motorsport