Πότε έρχεται, ποιες είναι οι καινοτομίες του και πώς είναι το νέο κόκπιτ του VW Golf Mk8;
Ένα από τα πιο σημαντικά αυτοκίνητα του 2019 είναι η νέα γενιά, 8η πλέον, του VW Golf. Η πρώτη επίσημη εμφάνισή του θα γίνει το Φθινόπωρο ενώ η εμπορική του διάθεση λέγεται πως θα ξεκινήσει από το 2020
Ήδη έχουν διαρρεύσει οι εικόνες χωρίς καμουφλάζ. Το βασικό styling δεν έχει επαναστατικές διαφορές – ένα σταθερό δείγμα ότι η VW συνεχίζει να πιστεύει στην εξέλιξη ενός προϊόντος που διατηρήθηκε ακμαίο ακόμα και εν μέσω εταιρικής κρίσης.
Λεπτομέρειες στα φώτα τεχνολογίας LED, στην αεροτομή οροφής για βελτίωση της κατανάλωσης στις υψηλές ταχύτητες εντοπίζονται στις φωτό ή την παραπάνω απεικόνιση που ίσως πλησιάζει την τελική εικόνα του VW Golf.
Αυτό που είναι περισσότερο εντυπωσιακό δεν είναι άλλο από τη σχεδίαση του ταμπλό το οποίο, πλέον, φιλοξενεί μία εντυπωσιακή τεράστια οθόνη.
Λέγεται πως θα είναι χαρακτηριστικό ακόμα και της βασικής έκδοσης με διευρυμένες τεχνολογικές δυνατότητες όπως, για παράδειγμα, να εντοπίζει θέσεις παρκαρίσματος σε πραγματικό χρόνο.
Επίσης για πρώτη φορά σε ένα VW Golf θα υπάρχει η δυνατότητα να το κλειδώνεις ή ξεκλειδώνεις, να ρυθμίζεις το σύστημα πλοήγησης ή να ελέγχεις το απόθεμα καυσίμου στο ρεζερβουάρ μέσω εφαρμογής σε έξυπνο κινητό.
Η ποιότητα των υλικών φιλοδοξεί να είναι η καλύτερη στην κλάση με μαλακά υλικά παντού και επιλογές φινιρίσματος ή φωτισμού που παραπέμπουν σε premium επιλογές ανώτερης κατηγορίας.
Στο οδηγικό σκέλος το VW Golf 8ης γενιάς θα είναι πιο ελαφρύ και ευέλικτο στις καμπές ενώ θα έχει τη γνώριμη αίσθηση ενός Golf.
Το διαφορετικό θα είναι το πώς δεν θα οδηγείται – τρόπος του λέγειν. Ειδικά στους αυτοκινητόδρομους όπου μία πληθώρα συστημάτων θα του επιτρέπουν να επιταχύνει, φρενάρει και στρίβει υπακούοντας στα όρια ταχύτητας και στρώνοντας το δρόμο στην αυτόνομη οδήγηση.
Χαρακτηριστικό είναι πως το VW Golf Mk8 πέρα απ΄το γνωστό σύστημα αποφυγής συγκρούσεων μέσω φρεναρίσματος θα έχει τη δυνατότητα και της αυτόνομης αποφυγής τους με επέμβαση στο τιμόνι.
Όσον αφορά τους κινητήρες θα είναι διαθέσιμο ένα ήπιο υβριδικό σύστημα στους κινητήρες 1.0lt και 1.5lt που θα εξοικονομεί ενέργεια σε λειτουργία coasting ή στο φρενάρισμα.
Φυσικά και θα υπάρξει έκδοση GTI μεταγενέστερα με 255 ίππους και 290 για την κορυφαία έκδοση με το λογότυπο R (μάλλον τετρακίνητη και μόνο με κιβώτιο DSG) ενώ η VW θα συνεχίσει να προσφέρει έναν νέο, diesel δίλιτρο κινητήρα.
Photo: carscoops / carwow / carmagazine.co.uk.
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.